Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp! Jeg trenger en skikkelig god maskara!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 14:36   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger en skikkelig god maskara!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kan bare bruke en eneste mascara, og det er Kanebo 38 degrees. Alle andre har forferdelige koster.

Jeg også. Den lille børsten gir et tynt lag og bra effekt. Har også YSL som nevn, men den forblir ubrukt pga den store børsten.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:38   #22
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger en skikkelig god maskara!

BareEssensials er kjempebra, den hadde jeg glemt! Jeg kjøpte den for en stund siden og veldig fornøyd, men klarte å miste den rett etterpå...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 17:42   #23
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger en skikkelig god maskara!

Jeg liker denne.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 18:54   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger en skikkelig god maskara!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

BareEssensials er kjempebra, den hadde jeg glemt! Jeg kjøpte den for en stund siden og veldig fornøyd, men klarte å miste den rett etterpå...

Så irriterende! De hadde den med volum på tilbud, men parfymøren var grei og ga meg denne til tilbudspris i stedet. Jeg liker både børsten og hvordan den føles ut på. Den er litt oljete når man fjerner den, men det er nødvendigvis ikke en dårlig ting, bare litt uvant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 18:55   #25
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger en skikkelig god maskara!

Bare Minerals sine er gode og ett stort + er at den er lett å vaske av. Har nettopp oppdaget disse og er strålende fornøyd!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 19:12   #26
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger en skikkelig god maskara!

Signerer på Kanebo 38 degrees. Trur eg har brukt den i 10 år, minst.
Eg likar at børsten er så liten, at stoffet er tynnflytande, og at den aldri, aldri, ever dryssar eller forsvinn. Lett å ta av med litt varmt vatn.
Nå fekk eg nettopp i presang YSL faux cils (?), og har brukt den litt også. Den er fin den altså. Vippene blir meir fyldige av denne, men effekten forsvinn ut over dagen, slik som er vanlig med dei fleste .. "augnasverter", som det hette på mine trakter i hin hårde dager

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no