Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Klær til julebord

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 07:48   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Klær til julebord

Jeg kjøpte en fin capribukse som jeg brukte sammen med en topp på julebordet i fjor.
Den er svart men noe sølv på.
Så det jeg lurer på er om jeg kan bruke den i år og , men selvsagt med en annen topp og tilbehør.
Jeg føler vel egentlig ikke at jeg kan det, men så er jeg så glad i den buksen og føler meg vel og pen i den.
Noen meninger ,tar i mot med takk.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:02   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til julebord

Ja, dersom toppen er veldig annerledes, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle gå. Jeg bruker gjerne samme skjørtet flere ganger med ulike topper og bluser til, så hvorfor ikke en bukse også?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:03   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til julebord

Eg er heilt eining med DM. Basisplagg kan endre totalt uttrykk alt etter kva ein kombinerer det med. Og når buksa i tillegg gjer at du føler deg fin og flott så er vel saka klar.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:09   #4
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Klær til julebord

Men tenker at jeg skal jo på julebord med samme folka som i fjor, og tenker om de vil reagere om jeg kommer i samme buksa som i fjor.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:12   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til julebord

Eg haddde aldri i verda lagt merke til det. Kanskje dersom nokon hadde brukt ein veldig spesiell kjole to år på rad, men eg tvilar på at eg hadde merka eit kombinasjonsplagg i bruk to år på rad.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-07, 08:22   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til julebord

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg haddde aldri i verda lagt merke til det. Kanskje dersom nokon hadde brukt ein veldig spesiell kjole to år på rad, men eg tvilar på at eg hadde merka eit kombinasjonsplagg i bruk to år på rad.

Enig.

Men samtidig, så kan jeg jo skjønne det dersom du er den eneste som stiller i capri, og alle andre har lange kjoler. Men gjør det noe hva de tenker da? Det viktigste er jo at du føler deg flott ikke sant? Jeg har stilt i flere bryllup og selskap med samme folkene i samme kjolen fire ganger. Det gikk så fint så. Endret på frisyren da.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no