Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 22:21   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Det er lurt å spørre tantebarna hva de ønsker seg, eventuelt hvilke parfymemerker de liker. Smaken er som baken og det finnes ingen parfyme som alle liker.

Nei, de vet ikke hva de ønsker seg - dessuten har de på merkelig vis klokketro på mine evner som klær, sminke og parfymekjøper (fortsatt stemplet som hipp og kul tante )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:23   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Jeg synes parfyme er et "dårlig" julegavevalg, eller gave i det hele tatt. Hvis du ikke vet hva de liker, da ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:26   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes parfyme er en "dårlig" julegavevalg, eller gave i det hele tatt. Hvis du ikke vet hva de liker, da ...

Jo, det er jo en risk å ta - vanskelig å vite hvilken lukt som passer også, men når de ønsker seg parfyme, så er det liksom greit tenker jeg - og det er noe man ikke kjøper seg selv, men som er litt gøy å ha da...

Forøvrig tror jeg 15åringen får den fra ralph laurent (cool) - må bare lukte på den selv først.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:41   #24
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Synes det er bra gave jeg. Eventuelt er det jo bare å legge ved en prøve av parfymen så kan den byttes hvis den ikke faller i smak.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 23:00   #25
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Jeg blir kjempeglad for parfymer. Er bare å kjøpe noe som ikke er så sært. Tviler på at en på 15 er så suuuuperkresen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no