Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Klippe 3åringen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-11, 22:53   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klippe 3åringen?

Vesle jenta mi på 3 år har langt, fint hår som i sommer ble klipt til ca skulderlengde,det ble klipt slik at det skulle kunne settes greit opp i hestehale. Min ekssamboer klarer likevel ikke å stelle håret hennes skikkelig ( klipte det kortere nettopp pga han ja), og hun ser ofte ikke ut. Luggen er lang, og går nå greit å legge bak øret. Hun kler godt lang lugg som settes vekk fra ansiktet. Hva gjør jeg med håret hennes? Klipper henne enda kortere?? "Hake-lang" bob med lang lugg? Eller prøver å få han til å skjønne at når han har en liten datter så må også håret fikses.....

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 23:31   #2
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klippe 3åringen?

Vesla elsker det lange håret sitt med fall i, og det bød på litt problemer etter at jeg og eksen flyttet hver for oss. Men, det gikk seg til, vesla ble flinkere og flinkere til å stelle håret selv. Hun trengte fortsatt hjelp, og det gikk vel til slutt inn. Jeg sa enkelt og greit til eksen, at akkurat hårstell er en ting jeg ikke gidder krangle om, og bli uvenner på grunn av. Han visste jo like godt som meg hvor glad hun var i det lange håret, og det ble jo mitt problem, da jeg fikk hjem ei jente med kråkereir som vi brukte ei halv flaske silkeolje eller spraybalsam for å få ut igjen, og mye hyl og skrik i en time.. Vesla og jeg bestemte, at dersom pappa ikke tok vare på håret hennes, og hun kom hjem med floker, måtte han betale henne 100 kr, som bot for dårlig hårstell. Det hjalp, men han har holdt ord, for en gang hadde han tydeligvis hatt dårlig tid, og ikke prioritert å børste gjennom i det hele tatt. Vesla ringte ham selv for å informere ham om at han hadde blitt bøtelagt, og dagen etter havnet en hundrings inn på min konto, som vesla fikk og plasserte på sparebøssa si. Så problemet ble løst på en rettferdig, og morsom måte for vår del

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no