Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-11, 22:07   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Ja, jeg bruker også støvletter på jobben men orker ikke gå rundt i tights og sokker hjemme heller. Da føler jeg meg som en unge. Og jeg kjøper forresten aldri tights heller, når jeg tenker meg om.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:09   #22
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Gratulerer med vektnedgang! Mange gode tips her, men du kan også investere i en god BH med støtte, den du har nå er kanskje for stor? Ellers synes jeg høye hæler gjør mye, ELN har gode sko for folk som ikke vanligvis liker å gå med litt hæl. V-utringing er best for deg. Et fint sjal gjør mye, det hever et antrekk. Lag på lag er også flott for å skjule litt mage. Løs topp og jakke som markerer midje, tror jeg du kler.
Du har forresten flotte, velformede bein!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:14   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, jeg bruker også støvletter på jobben men orker ikke gå rundt i tights og sokker hjemme heller. Da føler jeg meg som en unge.



Jeg er ikke spesielt glad i tights jeg heller, men jeg foretrekker det framfor strømpiser av praktiske årsaker.

Jeg har vel bare en, når jeg tenker meg om. Jeg har noen flere sommertights, da, sånn rett under kneet-type.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:16   #24
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Stemmer, Teflona, alle BH'ene mine er for store. Jeg sliter litt med å finne noen som passer i lokale butikker. Jeg finner ingen som har passe omkrets (80 eller 85) og stor nok cup. De fleste stopper jo på D eller E og det blir for lite hvis omkretsen skal passe. Jeg får se litt på nett, men det er DYRT å skifte ut hele garderoben opptil flere ganger på kort tid, så jeg må prioritere og så langt har det viktigste vært å slippe å gå naken!

Tusen, tusen takk for at du sier jeg har flotte bein! Det hadde jeg ikke trodd noen kunne mene, så den rosen tar jeg til meg og med meg!

Jeg liker veldig godt ELN skoene, så jeg får se meg om etter et par slike. Da aller helst brukt, ellers er jeg redd budsjettet mitt sprekker fullstendig.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:19   #25
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Gratulerer med flott vektnedgang!

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Mange gode tips her, men du kan også investere i en god BH med støtte, den du har nå er kanskje for stor?

Jeg tenkte også det, men turte ikke skrive noe. En god BH vil gi kroppen et løft - bokstavelig talt. Kom deg innom en god undertøysbutikk (er du i Oslo, så er LaLina et godt tips, men jeg har også fått god hjelp i Triumph-butikker flere steder i landet) og få hjelp til å få en BH tilpasset deg. Det gjør underverker!

Hvis du syns magen plager deg, så kan du vurdere hold-inn-undertøy. Du kan teste ut mye forholdsvis billig i kjedebutikker (Lindex, H&M, etc). Personlig syns jeg det er noe herk å drive med å dra stramt undertøy på og av, så det blir mest bare til fest.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:28   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Stemmer, Teflona, alle BH'ene mine er for store. Jeg sliter litt med å finne noen som passer i lokale butikker. Jeg finner ingen som har passe omkrets (80 eller 85) og stor nok cup. De fleste stopper jo på D eller E og det blir for lite hvis omkretsen skal passe. Jeg får se litt på nett, men det er DYRT å skifte ut hele garderoben opptil flere ganger på kort tid, så jeg må prioritere og så langt har det viktigste vært å slippe å gå naken!

Tusen, tusen takk for at du sier jeg har flotte bein! Det hadde jeg ikke trodd noen kunne mene, så den rosen tar jeg til meg og med meg!

Jeg liker veldig godt ELN skoene, så jeg får se meg om etter et par slike. Da aller helst brukt, ellers er jeg redd budsjettet mitt sprekker fullstendig.

Lindex har opp til F cup

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 22:49   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

... Og kanskje du trenger mindre omkrets nå? Mange må ned i cup når de blir tilpasset hos BH spesialist. Jeg trodde jeg måtte ha 85 B, men bruker altså 75 DD etter tilpassing hos Change.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 23:05   #28
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Jeg brukte 95 cm i omkrets før, men mulig det var helt galt. Har redusert den med 10 cm og bruker 85 nå. Jeg tror kanskje jeg kunne hatt 80 cm også, men da må cupen være større enn F, iallefall. Testet en Triumph-BH på Lindex forrige uke i 80F og da tøt det ut over alt. Tror den ville passet med 2-3 størrelser større cup, eventuelt 85F, men det var det tomt for.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 23:33   #29
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Change har gode Bh er, til gode priser. Og de går høyt opp i cup-str. også.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 23:53   #30
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har slanket meg, hvordan skal jeg kle meg?!

Wow! det var krympedamen sin, det!

Du har flotte bein, så du kan godt ha knekort skjørt (utsvinget, A-fasong). Hvis skjørtet og leggings/strømpebukse er i noen lunde samme farge, blir du ikke så fort kortere og "oppdelt" i kroppen. Det med å dele seg opp er litt lurt å passe seg for om man ikke er lang, man trenger sjelden kortere armer og bein enn man har fra før.

Plaggene man kler slutter og begynner som regel på de stedene på kroppen man kan fremheve - du kan fremheve knær, pupper, legger, ankler og rompe noe alldeles skamløst. Unngå ting som får mage eller overskuddshud til å valke seg sammen, så er du kjempesafe.

(Og investerer du i en god bh i riktig størrelse, har du myyye større utvalg i topper, kjoler og jakker. Det er rett og slett god økonomi, for du trenger ikke å være like kresen. Du bruker mindre tid og mindre penger på Alle De Andre Tingene om undertøyet er riktig.)

Og så må jeg bare si at du imponerer stoooort! Fytti så flink du er

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no