Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jakkejakt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-11, 13:43   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Jakkejakt

Eg leiter etter to jakker. Eller kanskje kåper/parkas er meir rett ? Eg vil i alle fall ha noko som det er lengde på. Pr dags dato har eg ein høst jakke og ein vinter jakke. Begge frå Bergans. Høst jakken min er fin og greit og alt det, men den stopper i livet på meg og eg vil gjerne ha ein som går ned på låra, eventuelt ned til kne. Vil heller ikkje ha den stiv i stoffet slik som eg synes min noverande jakke er.
Vinterjakken er akkurat samme opplegget. Berre at det er den tjukkaste dun jakken frå bergans. God og varm, men eg vil altså ha litt lengde på den.

Pris spelar ein rolle, men eg ser vel at eg er nødt til å strekka meg til 1000,- lappen for å få ein jakke som er brukandes i all slags vær.
Nokon som kan hjelpe ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no