Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken mascara bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 11:02   #1
Kine
_Kine på nybaktmamma
 
Kine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 130
Kine er litt kulKine er litt kul
Kul

Hvilken mascara bruker du?


spennende å høre.
Fortell gjerne om dere får lange vipper, om dere evn. har lange vipper. Om den gir klumper etter en stund osv osv

__________________
Nå, flytter jeg inn til FP.
VinterPrins F. Des04 & VårPrins F. Apr07
Kine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:05   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan mascara bruker du?

Ikke hvordan,- hvilken, du er på FP.

Jeg bruker Cliniques "High impact mascara" for tiden, og er fornøyd. Litt fyldigere vipper, og den taler en tåre uten at den sitter så fast at jeg må høgge den av om kvelden.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:07   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan mascara bruker du?

Akkurat nå har jeg bare noe billig skit jeg kjøpte på Cubus, Maybelline (?) eller noe sånt. Den anbefales ikke.

Skal kjøpe Diorshow når jeg får fingeren ut. Jeg er generelt veldig fornøyd med Dior sine produkter, så jeg satser på at denne også innfrir forventningene.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:16   #4
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan mascara bruker du?

Nolo: hehe tenkte det samme,nå er man på FP....


Den nye fra MaxFactor, Masterpiece max(?) er fantastisk. Nå har jeg prøvd så mange "dyre" og de bare drysser og er dårlige. Flere forskjellige Dior og Chanel...Gir opp de....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 11:22   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan mascara bruker du?

Akkurat nå Kanebo 38'C - men bytter så fort den er tom. Liker at den sitter, men synes den søler når jeg tar på. Diorshow pleier jeg å være fornøyd med, men trengte noe tårefast til bryllup.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:12   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Hvordan mascara?

Jaja - ser at nolo har vært ute med pekefingeren, så da kan jeg spare på min.

Jeg bruker for tiden Mary Kay. Jeg liker også godt Diorshow og skal kjøpe meg den ved neste kjøp.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:27   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg har brukt Cliniques Lash Doubling Mascara i flere år og er godt fornøyd med den. Øyevippene mine er ikke lange - ganske gjennomsnittlige, tror jeg. De er litt lyse, og jeg er helt avhengig av maskara for å føle meg velstelt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:17   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Bruker ikke mascara hver dag. Er veldig mørk, så ja..
Akkurat nå har jeg ikke fått somlet meg til å kjøpe ny som bruker "reserve mascaraen" min fra Hm. Bruker ellers ModelCo. Har vipper som er rett ned mer eller mindre... må bruke vippetang og det sliter veldig om man bruker den hver dag.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:21   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg kjøpte diorshow, og er ikke fornøyd. Den drysser, og sånt liker vi ikke. Så neste gang blir det noe annet.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:24   #10
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg bruker diorshow, den drysser ikke på meg. Jeg liker at den bare farger en og en vipp, jeg får spader av mascaraer som klumper vippene sammen. I tillegg liker jeg at den er lett å fjerne.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:31   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg bruker diorshow, den drysser ikke på meg. Jeg liker at den bare farger en og en vipp, jeg får spader av mascaraer som klumper vippene sammen. I tillegg liker jeg at den er lett å fjerne.

HVA??? En og en vipp?? Forklar?

Kjenner jeg kanskje må teste denne..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:46   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Akkurat nå Kanebo 38'C - men bytter så fort den er tom.

Den bruker jeg alltid, og det er den eneste jeg er fornøyd med. ALT annet jeg har prøvd er helt elendig i forhold. Tror det er noe med kosten. Der er iallefall perfekt. Kommer aldri til å skifte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:48   #13
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg har prøvd en del dyre merker og billige merker, og de to som jeg liker best er Max Factor Masterpiece Max og Estèe Lauder Lash XL.

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 14:21   #14
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg bruker Diorshow, den klumper ikke og drysser ikke

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 14:34   #15
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Hypnôse fra Lancôme. Får tykke, lange vipper av den. Har prøvd maaange mascaraer, men denne er favoritten!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 15:02   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg bruker mascara fra Lancõme, Estée Lauder og Helena Rubinstein. Akkurat nå venter jeg på Virtuose fra Lancõme som jeg bestilte på Strawberrynet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 15:50   #17
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

HVA??? En og en vipp?? Forklar?

Kjenner jeg kanskje må teste denne..

Altså, at de enkelte vippehårene ikke klistrer seg sammen, men blir farget alene - jeg sitter ikke å farger hårene ett og ett. Sånn at det bare ser ut som jeg har mørkere vipper, ikke at jeg "har på mascara".

Det var ikke så lett å forklare. Nesten like vanskelig som å gi veibeskrivelser, det er jeg også skikkelig dårlig på.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:13   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Lancome Amplicils Panoramic.

Blitt hekta og har brukt den noen år nå. Drysser ikke og blir heller ikke klumpete.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 18:12   #19
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg har prøvd mange forskjellige, både dyre merker og billige..
Men har liksom ikke funnet den "rette" før jeg kjøpte en fra statene.

Telescopic Mascara fra L`oreal Paris.

Hamstret flere stk, da sminke er dyrere hjemme enn i statene.
I sommer så jeg at den kom i butikkene her og.
Mulig de har vært der før, men jeg har ikke lagt merke til den før i sommer.

Kjempefornøyd, jeg har lyse normale lange vipper.

De skiller håra fint fra hverandre, buer og forlenger de.
Jeg får et veldig våkent blikk.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:18   #20
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg bruker Diorshow og kommer absolutt til å fortsette med det.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no