Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken mascara bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 21:26   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Nå har jeg kjøpt og prøvd den derre nye grønne til Maybelline, og joggu sa jeg smør! Supergod!
Fikk skikkelig pene og naturlig-looking vipper kontra de tykke og unaturlige jeg får når jeg bruker Diorshow og alle de andre dyrere merkene.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:28   #22
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

En sort en.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:45   #23
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Bruker Blinc : http://www.blincinc.com/intl/blinc_mascara.php

Er blitt hekta, den drysser aldri, du kan grine eller le uten å bli svart under øynene.
Og så fjernes den med varmt vann (som Kanebo sin 38')

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:40   #24
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Nå bruker jeg Max Factor Masterpiece i brunsort på dagtid, og Masterpiece Max i svart til fest.
Jeg har passe lange ganske tette vipper, men de er sinnsykt rette og slette. Eneste som fungerer på de er å ta permanent bøy, for selv med vippetang får jeg rette vipper etter noen timer.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:42   #25
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Kjøpte meg diorshow i sommer og har ikke angret et sekund. Jeg har i flere år kjøpt meg forskjellig mascara hver gang jeg måtte ha en ny fordi jeg aldri har blitt helt fornøyd. Diorshow er enkel å legge, drysser ikke, klumper ikke og gir vippene både fylde og lengde.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:14   #26
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Max Factor Masterpiece.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:15   #27
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Ingen. Har en gammel en fra Yves Rocher liggende i skapet, i serien Yria. Funker fint de to-tre gangene i året jeg bruker sånt.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:19   #28
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

YSL ingen over, men med Diorshow nesten ved siden.

Jeg syns Dioeshow gir meg for lange vipper noen ganger.

Ellers syns jeg at en god primer er alfaomega. Estee Lauder sin er kanon!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:19   #29
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

http://www.evincecosmetics.com/beaut...FQcwlAodpk-iuA

Denne må dere prøve. Den er genial. Man bruker bare vann så drar man av maskaraen. Jeg kjøper den hos frisøren min for 220 kr. Ikke blir man svart under øynene heller, og man slipper øye makeup fjerner.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 07:18   #30
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Hun på Kicks(parfymeriet) sa at grunnen til at bla Diorshow drysser på meg er fordi jeg har så tette og lange vipper fra før,det er en fin trøst

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:21   #31
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Nå bruker jeg Max Factor Masterpiece i brunsort på dagtid, og Masterpiece Max i svart til fest.
Jeg har passe lange ganske tette vipper, men de er sinnsykt rette og slette. Eneste som fungerer på de er å ta permanent bøy, for selv med vippetang får jeg rette vipper etter noen timer.


Permanent på øyenvippene?

Går det ann?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 11:59   #32
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Max Factor Masterpiece, veldig fornøyd med den.
Har lange vipper og liker mascara som gir volum, da er denne perfekt!

Brukte Diorshow tidligere, men den holdt seg ikke fin hele dagen.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:53   #33
Kalinka79
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Drammen
Innlegg: 12
Kalinka79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Lancomes hypnothic tror jeg den heter. Veldig god!!

Kalinka79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 23:51   #34
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Permanent på øyenvippene?

Går det ann?

Ja, det finnes flere forskjellige metoder å lage bøyen på. Jeg har prøvd to, og funnet en type som holder ca 5-6 uker. Det koster litt, men jeg føler at det er verdt det.
Man kan til og med få ekstension på vippene.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:02   #35
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Bruker Clinique Lash doubling mascara og Ako sin (fra apoteket). Er egentlig fornøyd med begge, men clinique sin har en tendens til å klumpe seg, det gjør ikke Ako. Lange vipper får jeg ikke uansett hvilken mascara jeg bruker, må bruke vippetang for å få det.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 10:38   #36
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

YSL - mascara volume - med Estee Lauder sin primer under. Perfekt kombinasjon

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 11:43   #37
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Diorshow volum mascara bruker jeg. Det tok faktisk ett par ganger til jeg fikk det til. Og da jeg fikk det til så har jeg vært hekta. Nå har det gått snart 1 år og jeg har kun brukt Diorshow! Før Diorshow var jeg lancome frelst.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:11   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg har lange, svarte og fyldige(?) vipper, og bruker litt av hvert som jeg kommer over. Akkurat nå er det en L'Oreal som jeg ikke er så veldig fornøyd med, liker generelt Max Factor, og skal teste Masterpiece Max neste gang.

Gidder ikke bruke mye penger på akkurat mascara, siden jeg stadig blir beskyldt for å ha falske vipper, selv når de bare er sminket med "billig skit".


Sist redigert av Maverick : 08-10-07 kl 12:12. Årsak: Tidenes dårligste formulering.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:23   #39
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Max factors masterpiece har jeg funnet, og jeg gir nok ikke slipp på den med det første.
Jeg har lange og tykke vipper fra naturens side, men farge er det dårlig med.
Og jeg hater å ha på mascara hvis vippene blir tjukke og tunge og klumpete av mascaraen.
Så jeg farger dem av og til, og bruker sjelden mascara.
Men altså, masterpiece mascaraen har silikonbørste, i stedet for sånn hårete børste, så den tar på et tynt lag og er enkel å få på, og vippene blir fine.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:34   #40
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Hypnôse fra Lancôme. Får tykke, lange vipper av den. Har prøvd maaange mascaraer, men denne er favoritten!

Samme her

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no