Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken mascara bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 23:30   #41
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Etter DiorShow en periode, 38degrees en periode, så tenkte jeg å forsøke en jeg ble anbefalt. Lash Queen heter den, fra Helena Rubinstein. Likte den veldig godt. Vippene blir ikke sammenklistret, fikk lange vipper, og den var lett å legge på. Skal visstnok ha en sånn klumpefrigaranti. Det er nå så. Jeg kunne alltids greid å kline sammen det meste om jeg gikk inn for det, men her er jeg som regel veldig fornøyd. Jeg hater virkelig virkelig veldig klissete mascaraer.

Synes egentlig mange er gode, men noen må jobbes så veldig med, og det skjærer seg raskt. Som regel på venstre øye. Høyre blir bra, men ikke venstre. Er det noe med håndlaget når jeg skal over på den sida?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 00:19   #42
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Nolo: hehe tenkte det samme,nå er man på FP....


Den nye fra MaxFactor, Masterpiece max(?) er fantastisk. Nå har jeg prøvd så mange "dyre" og de bare drysser og er dårlige. Flere forskjellige Dior og Chanel...Gir opp de....

Diorshow dryss på meg og, kjempegod ellers. Tenkte eg skulle prøv YSL sin no

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 02:22   #43
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Diorshow. Drysser ikke her.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 02:23   #44
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Nå bruker jeg Max Factor Masterpiece i brunsort på dagtid, og Masterpiece Max i svart til fest.
Jeg har passe lange ganske tette vipper, men de er sinnsykt rette og slette. Eneste som fungerer på de er å ta permanent bøy, for selv med vippetang får jeg rette vipper etter noen timer.

Permanent bøy?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 08:55   #45
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Ja, det finnes flere forskjellige metoder å lage bøyen på. Jeg har prøvd to, og funnet en type som holder ca 5-6 uker. Det koster litt, men jeg føler at det er verdt det.
Man kan til og med få ekstension på vippene.

Joda, vippeextension har vi fått med oss, og det må jo bare testes ut, men permanent på vippene har jeg ikke hørt om gitt.

Her i byen reklamerer de med vippeextension for 395kr. Det er nok mye rimeligere enn i Oslo.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 12:57   #46
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg bruker Extrême Cils fra Chanel og er veldig fornøyd. Den sitter bra og drysser ikke i det hele tatt

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 16:42   #47
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg har prøvd mange ulike merker i alle prisklasser, men ender alltid opp med Max factor sin Calorie 2000 i brunsort.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 21:45   #48
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Tenkte jeg skulle vise dere forskjell på vippene mine med eller uten permanent bøy.
Her har jeg brukt vippetang og mascara:

Og her er de bøyd og kun et lag mascara:

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 23:26   #49
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Hva er permanent bøy??? (igjen)

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 23:48   #50
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mascara bruker du?

Jeg har prøvd to forskjellige metoder, vet ikke om det finnes flere.

Den første jeg prøvde så ble vippene festet i former som likner litt på vippetang, i de formene var det spor som det ble lagt kjemikalier i.
Formene ser sånn ut
Først en forberedende væske som man da lar virke i 25 min, så en væske som gjør bøyen permanent. Det blir akkurat samme prosessen når man lager krøller i håret.
Den andre metoden jeg har prøvd, og som virker best på mine strie hår, er en hvor man limer gummilister langs vipperoten og fester vippehårene på gummien med lim.
Så følger samme prosessen med kjemikalier som på den første metoden.
Limet som brukes fjernes lett med vann etterpå.

Var det forklaring bra nok, eller var det mer du lurte på?

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no