Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp meg å finne ny shampoo!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-07, 19:28   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne ny shampoo!

Håret mitt er fargebehandlet. Det er veldig tørt og "kruser" seg lett. Jeg har i tillegg tørr hodebunn.

I det siste har jeg vekslet mellom å bruke Redken colour extend-shapoo og Aco shampoo for veldig tørr hodebunn fra apoteket. Den første gjør at håret ser ok ut, men bruker jeg den flere ganger på rad, får jeg tørt flass. Apotek-shampoen er god for hodebunnen, men ikke like god for håret.

Finnes det en shampoo som passer både håret mitt og hodebunnen min, tro?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 20:22   #2
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å finne ny shampoo!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Håret mitt er fargebehandlet. Det er veldig tørt og "kruser" seg lett. Jeg har i tillegg tørr hodebunn.

I det siste har jeg vekslet mellom å bruke Redken colour extend-shapoo og Aco shampoo for veldig tørr hodebunn fra apoteket. Den første gjør at håret ser ok ut, men bruker jeg den flere ganger på rad, får jeg tørt flass. Apotek-shampoen er god for hodebunnen, men ikke like god for håret.

Finnes det en shampoo som passer både håret mitt og hodebunnen min, tro?

Slet med samme problem i som deg, og da ble jeg anbefalt å kjøpe Kerastase sin Rèsistance serie, Bain de force shampoo og Ciment anti-usure balsam.

Den fugerte veldig bra, så resultat allerede etter et par gangs bruk.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 20:26   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne ny shampoo!

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Slet med samme problem i som deg, og da ble jeg anbefalt å kjøpe Kerastase sin Rèsistance serie, Bain de force shampoo og Ciment anti-usure balsam.

Den fugerte veldig bra, så resultat allerede etter et par gangs bruk.

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 20:30   #4
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å finne ny shampoo!

Det er uansett anbefalt å ikke bruke samme type shampo hele tiden, så skift en gang i blant var rådet jeg fikk av min frisør.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no