Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor er sneglene på vei?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 20:07   #41
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er sneglene på vei?

Jøss, nå ble jeg kjempeimponert altså....!


Selvlysende...

Da blir det morsomme bilder gitt...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:36   #42
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er sneglene på vei?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Og så sitter den den festa på hodet. Og så er den selvlysende.

Plutselig følte jeg meg veldig takknemlig over at mennesker ser ut som de gjør!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 20:43   #43
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er sneglene på vei?

Hos noen arter slåss de om hvem som skal være far. Der er det førstemann som penetrerer som får lov til å avlevere sæden, den andre blir gravid og må føde avkommet.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:56   #44
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er sneglene på vei?

De driver tydeligvis på enda. I går tråkka jeg på en. Innendørs. Knas, sa det, da jeg skulle liste meg ut av miniens rom. Uæh.

De er litt sånn "jeg går rett fram samme hva jeg støter på".

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:21   #45
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er sneglene på vei?

Nice :P

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 23:02   #46
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er sneglene på vei?

Sitat:

Tissen til Leopardsneglen er like lang som hele snegla. Og så sitter den den festa på hodet. Og så er den selvlysende.
Parring: 2 snegler henger seg i en svær slimtråd og tvinner tissene sine inni hverandre og spruter sæd rundt omkring. Og av og blir kjempetissene så floket inn i hverandre at sneglene må gnage dem av. For å komme seg løs. Sånn tissavgnaging er vanligere enn man skulle tro i snegleverdenen og enda en grunn til å være veldig glad for at man ikke er en snegle.

Jeg må jo si at det er mange grunner til at jeg er glad jeg ikke er snegle, men dette må jeg si var en av de bedre grunnene!

Og hvis IKKE sneglene er på vei for å gjøre usedeligheter på veggen din, tror jeg det er en helt vanlig utflukt for tursnegler: Tindebestigelse.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no