Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den beste termokoppen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-11, 07:38   #41
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste termokoppen

Jeg ser at Rosa Sløyfeaksjone skal selge rosa termokopper i år, så det skal jeg kjøpe. (Fant ikke bilde noe sted, men linker til aksjonen).

http://www.rosasloyfe.no/

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 17:13   #42
lavendeldrøm
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 38
lavendeldrøm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den beste termokoppen

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Jeg har en i stål, kjøpt på Starbucks, den holder nesten for godt på varmen for min del. Har den med meg i veska på jobb,men den står oppreist,ikke vært noe søl enda.

Den har jeg også. Og jeg kunne egentlig tenkt meg en som ikke er fullt så effektiv... Om jeg tar på lokket for tidlig får jeg jo aldri drukket teen/kaffen, for den holder så godt på varmen Også er drikkehullet litt lite, men går greit. Virker tett.

lavendeldrøm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no