Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Pris på Dermalogica i utlandet?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 22:40   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pris på Dermalogica i utlandet?

Noen som vet om det er mye billigere i f.eks Spania enn her i Norge?
Lurer på om jeg skal be en venninne kjøpe der og sende meg, dersom det er mye spare på det.

Eventuelt vurderer jeg å være så blodharry at jeg bestiller fra Lookfantastic med såkalt "poste restante" og henter varene i Sverige. Da kan jeg bestille et lite lager med både hudpleie- og hårprodukter, og kjøpe litt kylling og diverse når jeg kjører over til Sverige

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:28   #2
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Noen som vet om det er mye billigere i f.eks Spania enn her i Norge?
Lurer på om jeg skal be en venninne kjøpe der og sende meg, dersom det er mye spare på det.

Eventuelt vurderer jeg å være så blodharry at jeg bestiller fra Lookfantastic med såkalt "poste restante" og henter varene i Sverige. Da kan jeg bestille et lite lager med både hudpleie- og hårprodukter, og kjøpe litt kylling og diverse når jeg kjører over til Sverige


Blodharry eller ikke - hvordan gjør man det? Kjøper poste restante mener jeg?

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:40   #3
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Blodharry eller ikke - hvordan gjør man det? Kjøper poste restante mener jeg?



Jeg tror det er sånn at du skriver:

Navn
Poste restante
Adresse til et postkontor du har gjort en avtale med

Postkontoret tilskriver deg når brevet/pakken er mottatt.
Fordelen er at du vissnok slipper å betale toll/moms på varer mellom EU-land.

Innser nok en gang hvor blodharry det er hvis EU-motstanderen Fadese faktisk kjører til Sverige for å slippe moms på hudpleieprodukter


Sist redigert av Fadese : 02-10-06 kl 00:13.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:06   #4
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Hmm ingen dum ide. Og siden jeg stemte ja til EU har jeg ingen slike skrupler heller! Men høres utrolig ut at et svensk postkontor gidder å yte slik service uten å ta et gebyr for det?!

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:15   #5
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Hmm ingen dum ide. Og siden jeg stemte ja til EU har jeg ingen slike skrupler heller! Men høres utrolig ut at et svensk postkontor gidder å yte slik service uten å ta et gebyr for det?!

Jeg skal jo ikke love at alle svenske postkontor gidder å gjøre det, da. Dersom de blir nedringt av nordmenn som ønsker å benytte seg av dette, må de kanskje si nei. Eller kanskje man betaler noe gebyr for det?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 14:39   #6
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Altså.. Ringer man det aktuelle postkontoret og spør pent om man kan få pakke sendt dit Poste restante?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 14:59   #7
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

bare send det hjem til deg sjoel du....

jeg bor i england og soestra mi bruker Charles worthington shampoo som jeg sender henne i posten rertt hjem til henne sjoel.
hvis jeg skriver "Cosmetics, Birthday present Value £10" paa pakken saa bryr ikke den norske toll-gubben seg saa mye.... skriv prisen til rundt en hundrings uansett hvor mye du sender for det er tollfritt opp til ca 150kr (trur jeg) og skriv at det er bursdagsgave for da er det ikke du sjoel som sender det, hvis du forstaar hva jeg mener....

det er mange maater aa lure systemet paa... da slipper du ogsaa en lang tur til sverige...

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 15:36   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Noen som vet om det er mye billigere i f.eks Spania enn her i Norge?
Lurer på om jeg skal be en venninne kjøpe der og sende meg, dersom det er mye spare på det.

Eventuelt vurderer jeg å være så blodharry at jeg bestiller fra Lookfantastic med såkalt "poste restante" og henter varene i Sverige. Da kan jeg bestille et lite lager med både hudpleie- og hårprodukter, og kjøpe litt kylling og diverse når jeg kjører over til Sverige

Hørtes ganske så smart ut, spør du meg. Kanskje du da vil ta opp bestillinger?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 16:33   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Hørtes ganske så smart ut, spør du meg. Kanskje du da vil ta opp bestillinger?

Ja, det hadde vært noe, Fadese!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 16:34   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Men, dere vise damer: Hva koster Dermalogica i Norge, egentlig?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 18:59   #11
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg skal jo ikke love at alle svenske postkontor gidder å gjøre det, da. Dersom de blir nedringt av nordmenn som ønsker å benytte seg av dette, må de kanskje si nei. Eller kanskje man betaler noe gebyr for det?


Neida, ingen gebyrer. Og man trenger ikke å ringe på forhånd å si ifra heller. Det eneste minuset er at man ikke får beskjed når pakken er kommet...

Jeg har bestilt min vogn på denne måten jeg, og vet om flere som har gjort det på samme måte.
Nå er ikke vognen sendt fra leverandør, men han har visst sendt på denne måten flere ganger.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 22:38   #12
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Sitat:

Ja, det hadde vært noe, Fadese!

Tja, kanskje det

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Men, dere vise damer: Hva koster Dermalogica i Norge, egentlig?

I overkant av 400 kroner for dagkrem, litt mer for øyekrem.
Ellers husker jeg ikke prisene.
Men nå skal det sies at produktene er drøye. En liten tube dagkrem holder i 3-4 måneder.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:47   #13
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men, dere vise damer: Hva koster Dermalogica i Norge, egentlig?

Norsk nettsted som selger Dermalogica: Min Hud

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 22:51   #14
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Norsk nettsted som selger Dermalogica: Min Hud

Heh! Billigere enn der jeg har kjøpt, bedre utvalg og dessuten gratis frakt.
Takk for link

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:19   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Takk for link til Min Hud!
De fleste har vel fått med seg at lookfantastic er http://www.aftenposten.no/forbruker/...cle1437390.ece under lupen hos tollvesenet?

( Nå skjønner jeg ingenting? Får jo ikke lov å endre teksten til linken her?)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:20   #16
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Takk for link til Min Hud!
De fleste har vel fått med seg at lookfantastic er http://www.aftenposten.no/forbruker/...cle1437390.ece under lupen hos tollvesenet?

Jepp, dessverre

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:38   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på Dermalogica i utlandet?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Norsk nettsted som selger Dermalogica: Min Hud

Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no