Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Finnes det fine julekrus?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-16, 20:04   #61
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Vi har arvet (det meste av slikt havner hos meg for jeg liker veldig godt å ha ulike serviser) så vi har 2 komplette som kan brukes til jul, men ingen er å få kjøpt lengre og jeg finner ikke bilde. Det ene er dypdyp rødt fra Stavanger Flint (mulig de er fulle av bly?) og ett fra Magnor. Jeg har også de røde koppene fra Green Gate, men de står fremme hele året. Ungene har store julekrus fra Starbucks (ikke min favoritt - jeg sliter med den store logoen.) Men jeg kjøpte en veldig fin kopp på Plantasjen et år, men i denne tråden film jeg veldig lyst på Mummikopper.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 22:19   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi bruker mummikrus i hverdagen. Jeg har ikke tenkt på dem verken som små eller tunge/lette. Bare som helt vanlige kopper.

Jeg også. Synes de er gode å drikke av og blir i godt humør av dem.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-16, 22:23   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Så jeg har lagt ut åtte stk, og responsen er det ingenting å si på!

Fortell hvordan det går da!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 07:23   #64
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg er veldig glad i Mummi, men koppene er dessverre lite egnet akkurat for meg. Det jeg drikker av kopp er enten te eller kaffe med masse melk, og da er de for små. Derfor har vi bare et par stykker som har vært brukt mest som barnekopper.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 08:42   #65
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg har en Mummi-kopp, det er min faste kaffekopp, elsker den koppen!
Jeg har ønsket meg flere kopper både til jul og bursdag de siste årene, men det er tydeligvis ingen i min familie som er like fan som meg, for jeg har ikke fått noen...

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 08:43   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Jeg har en Mummi-kopp, det er min faste kaffekopp, elsker den koppen!
Jeg har ønsket meg flere kopper både til jul og bursdag de siste årene, men det er tydeligvis ingen i min familie som er like fan som meg, for jeg har ikke fått noen...

Du må bli blodgiver (hvis du kan), da kan du få dem i premie!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 10:11   #67
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Det har jeg faktisk vurdert uansett, så det skal sjekkes nærmere! :-)

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 18:53   #68
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Wik & Walsøe har kommet med en juleserie:

Disse så jeg i butikk i dag, og de var enda finere i virkeligheten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-16, 19:48   #69
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fortell hvordan det går da!

I dag har jeg solgt to kopper, for hhv kr 600,- og 500,-.

Det var nok de mest attraktive jeg hadde; mulig jeg må inn og senke prisen litt på de resterende koppene.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 08:38   #70
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Hoho, Xian!

Søstra mi har masse mummikopper etter flere år som blodgiver, og det er litt morsomt å se reaksjonen på folk når ho sier i forbifarten at "den koppen der kan selges for 1900". Enkelte går på kjøkkenet og bytter kopp.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 15:06   #71
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Jeg har så mange mummikopper at de med verdi over 1000kr er flyttet vekk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 15:27   #72
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Det er ulempen med bare å gi ha gitt blod til blodbussen de siste 9 årene.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 16:57   #73
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Men i alla dager! Nå tør jeg ikke servere ungene kakao i Mummikoppene lengre - vi har jo en halv ny stekeovn i skapet!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 17:26   #74
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Ref. Lille My sitt innlegg - her er krusene fra Höganäs som jeg nevnte:



Det røde hadde vært et flott julekrus.

De er fine men jeg synes ikke de var noe gode å holde. Jeg fikk et rødt et da jeg ga blod første gang og tok det med på jobben. De ble det da jeg sluttet. Nå får jeg heldigvis Mummikrus når jeg gir blod.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 21:13   #75
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Må få meldt meg som blodgiver igjen over nyttår (et år etter fødsel) kanskje.

Men Wik & Walsøe skal jeg ha et par av i alle fall, vi ønsker oss middagsserviset i år

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 21:34   #76
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Vi har disse. Perfekt størrelse og når alle 12 står fremme k en tulipanløkkasse fra Holland, blir det julestemning på kjøkkenet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_4994.JPG (685,7 KB, 17 visninger)
__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-16, 22:09   #77
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Du må bli blodgiver (hvis du kan), da kan du få dem i premie!

Jeg fikk telefon fra Blodbanken i går, min første tanke var: Håper de har Mummi vinterkrus.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:41   #78
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Dette så svært upraktisk ut
https://www.coolstuff.no/Krus-med-julegenser

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 13:46   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Ja veldig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 23:01   #80
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det fine julekrus?

Sugerør.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no