Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ser vi deg ikke i?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 22:24   #41
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Cityshorts, joggebukser, Gilde t-skjorter Har en venninne som jobber der og bruker dem til alt

Er nok litt forfengelig, så jeg bruker det som fremhever mine beste sider og dropper resten.

Ellers hater jeg å se damer i klær som er for små. det er så ekkelt. Vise magen i 30 års alderen feks. :spy:


Hmm ..., der fikk du 30 år til å høres uuutrolig gammelt ut

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:25   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis 30-årsmagen er pen kan jeg gjerne se den jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 23:27   #43
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Camoklær
Lav linning - kort topp
Blondebluser med puffermer - bredskuldret er jeg som det er ....
Lårkorte skjørt er er tilbakelagt stadie for min del

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 15:55   #44
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg med hånden på hjertet kan si at jeg aldri har hatt på meg, eller kommer til å ha på meg er pels. Om jeg ikke mot formodning skulle få en ufrivillig overvintring på nordpolen eller i Sibir eller lignende strøk.

Jeg har også store problemer med camoklær, og det kommer jeg nok heller aldri til å bruke.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 16:04   #45
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skalvise;

*Noe rååååsa; bortsett fra en kledelig tiara selvsagt...
*Rosenbart-stæsj
*Kjoler og skjørt; ihvertfall ikke for ofte...
*Camo-klær
*bar mage; var greit nok når man hadde en flat og veltrent mage, men nå?!

Pels er det vel ingen overhengede fare for å se meg i, men jeg kunne godt lånt en av min mors i ekstremt kaldt vær tror jeg.
*ikke så nøye på det, dyret er jo allerede dødt...*

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:34   #46
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Det er ganske mye i grunn, for jeg er rimelig jålete og opptatt av hvordan jeg ser ut.

– Slengbukser
– Bomulls t-skjorter som er vide og med reklametrykk
– Jeans som ikke har lommer bak og som er skyhøye i livet

Listen er mye lenger, men jeg har ikke hele kvelden

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:42   #47
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Bukseskjørt
- Ballongskjørt
- Kamuflasjemønstret
- Grilldress
- Adidas-slippers
- Kjeledress
- Leopard-tights
- MOM-jeans ()
- Type genser/cardigan-ensembler
- Naglebelter
- Trailercaps
- Skinnbukser

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:44   #48
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

- pels
- grilldress
- klær som får meg til å se ut som om jeg prøver å overgå min 16 år gamle datter

ellers er det faktisk ganske mye jeg kan finne på å ikle meg her ute på landet

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:53   #49
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

- Ballongskjørt

Jeg har et nyinnkjøpt kritthvitt ballongskjørt fra Zara som jeg digger



OG bruker!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:01   #50
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har et nyinnkjøpt kritthvitt ballongskjørt fra Zara som jeg digger



OG bruker!

Jeg hadde ett på 80-tallet, sort med store, hvite polkadots. Er nok fremdeles traumatisert.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:03   #51
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tettsittende kjole er noe jeg aldri trykker ned på kroppen min. Eller trykker kroppen min inn i, heter det vel.

Jeg har forresten Gilde-t-skjorte. Det er arbeidsklær da, ikke noe jeg viser meg utenfor porten med.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:13   #52
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-Plagg som framhever beina mine, korste skjørt/ shorts eller bukser med trange legger. Har ikke pene bein!

-Klær med leopardmønster

-Skinnbukser

-Grilldress

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:18   #53
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg hadde ett på 80-tallet, sort med store, hvite polkadots. Er nok fremdeles traumatisert.

Jeg kjøpte dem ikke en gang da.

Kamuflasjemønstrede klær kommer ikke over dørstokken her, med unntak av hvis gjester skulle ha det på seg.

Ellers avhenger det meste annet av vekt og anledning synes jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:39   #54
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meg ser dere aldri i:

*Maritim stil(Blå penbukser,hvit bluse med en blå(gjerne Jean Paul)genser knyttet riktig rundt skuldrene...)

*string bikini

*burka

*Korte topper

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:04   #55
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Burka hadde du da vært kul i.. hi hi

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:33   #56
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Bar mage
- Leopardmønster
- Grilldress
- Camoklær (ikke barna mine heller bortsett fra under evt. militærtjeneste)
- Gule, oransje, marineblå eller lilla klær
- Midjekorte jakker
- Syntetisk fleece
- Støttestrømper
- Buffalosko
- Sko eller støvletter med høye tynne hæler
- Topper med bokstavtrykk/tekst
- Cityryggsekk
- Allværsjakke utenpå selskapskjole
- MOM jeans
- Adidas-slippers (eller plastsko i det hele tatt)
- Cityshorts

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:59   #57
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- bar mage
- stringbikini
- kamuflasjefargede klær
- sykkelshorts (annet enn om jeg skal på spinning da)
- hotpants
- ballongskjørt
- fotballdrakt
- bukser som er smale nederst

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no