Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjeeelp!!! Teknologi & Design i 5. klasse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-07, 21:56   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Hjeeelp!!! Teknologi & Design i 5. klasse

Jeg jobber som lærervikar i en 5. klasse. På tirsdag som var skulle de ha Teknologi & Design. Jeg har aldri hatt dette faget og fikk dette rett i fanget, egentlig. Så nå på tirsdag bygde vi bruer av melkekartonger og papir.

Nå skal jeg ha dette faget hver tirsdag fram til påske. Det blir vel 4 tirsdager, tror jeg.

Jeg har rotet rundt på nettet og vurderer om vi kanskje skal lage en sprellemann. Kristeløsning f.k. tirsdag er å lage tårn av sugerør. Det koster lite. Jeg vet lite om hva skolen har av materiale og om hva jeg som lærer kan evnt. kjøpe inn.

Er det noen som har gode forslag til Teknologi & Designprosjekt i 5. klasse. Kanskje noen av dere andre lærere har hatt dette faget.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 23:27   #2
hadi
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 68
hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjeeelp!!! Teknologi & Design i 5. klasse

Det er ikke så mange lærere som har noe særlig erfaring med teknologi og design, siden dette er et nytt emne som har kommet inn i naturfag med kunnskapsløftet.