Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tøff er du egentlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 23:11   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Er det å måtte ha beina under dyna/beskytte seg mens man sover også et urinstinkt som klorer seg fast?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:12   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Det er bare såvidt hodet stikker ut av dyna. En ensom fot stikkende utover sengekanten, er ikke det å invitere monstrene til nattmat???

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:16   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

En ensom fot stikkende utover sengekanten, er ikke det å invitere monstrene til nattmat???

Jupp!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:22   #24
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Det kommer litt an på hvor varmt det er. Men her kan både tær, ja til og med en hel fot stikke utenfor dyna.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:27   #25
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Ingen kroppsdeler nedenfor nesa er i friluft når jeg sover. Ikke spesielt tøff, med andre ord :skummelt:

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:28   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det er bare såvidt hodet stikker ut av dyna. En ensom fot stikkende utover sengekanten, er ikke det å invitere monstrene til nattmat???

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:35   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Er det bare meg som synes det er vittig at skumle Mim, Skremmern og Teofelia alle tre er livredde for monstre under senga?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:37   #28
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg er pakket inn under dyna. Ikke fordi jeg er redd , men fordi jeg fryser sånn uten. Jeg har på meg joggebukse, sokker og langermet genser også.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:17   #29
den lille røde høna
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 20
den lille røde høna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nå er det på tide å skille pysene fra tøffingene.

Det handler om sengen din (eller andres, det skal jeg ikke legge meg oppi) og det handler om svarte natta.

Har du nakne tær 1) utenfor dyna og / eller (for de ekstra tøffe) 2) utenfor senga?

Eller er dere pyser og stapper de godt under dyna, innenfor sengas fire rammer? Samboeren min liker ikke engang å ha bena utenfor sofakanten. Men det er mest fordi han frykter katten.

Jeg er kjempetøff og vifter med tærne utenfor sengekante

den lille røde høna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:19   #30
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Har nakne tær om natten , og de er som oftest utenfor dyna

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:37   #31
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

nakne tær under dynen. noen ganger med sokker på men det er mye fordi jeg har lett for å fryse på bena

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:48   #32
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Vi hadde besøk i sengen her om natten. Av en varm liten kropp, på snart tre år, som tar temmelig stor plass. Og da lå jeg med tærne utenfor kanten en liten stund gitt. Men nei. 10 sekunder fikk holde. Får være grenser for hvor store sjanser man skal ta. Heller ligge litt vondt og krøkkete enn å risikere å få tærne angrepet midt i svarte natten.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:49   #33
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Mine iskalde tær ligger fortrinnsvis godt trykket inn i samboers knehaser :frysepinn:

Samme her!!! Kan imidlertid huske noen netter hvor jeg har våknet og trodd at beina stod i brann fordi jeg har lagt meg med ullsokker på.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:52   #34
Ferskna
Fullverdig medlem
 
Ferskna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Innlegg: 46
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Trives best barbeint jeg. Men i senga er beina godt inntullet i dyna, helst både over og under, det er fordi jeg begynner å hikke hvis jeg fryser på føttene..
I sofaen kan de godt dingle utenfor men sjelden i gulvet. Stort sett oppi sofaen innunder noe..

__________________
"Jeg har da aldri sagt at du blir noe lykkeligere av å gjøre husarbeid,
men det blir ihvertfall rent.." - Mamma
Ferskna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:20   #35
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Senga vår er monsterbeskyttet. Den er snekret og spikret igjen med en god gammaldags hammer. Ikke en eneste pitteliten tass klarer å snike seg inn under denne sengen her nei.
Jeg kan fritt ha tåtuppene mine løse utenfor dyna, og utenfor sengekanten. For de må jo være utenfor kanten, hvis ikke går det jo ikke an å ligge på magen. Og ligger man ikke på magen, så får man selvsagt ikke til å sove.

Det er altså ikke grusomme monstre jeg frykter... Derimot noen andre små tasser som bor i huset vårt.
..."Kille kille kille under føtter"

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 01:32   #36
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er pakket inn under dyna. Ikke fordi jeg er redd , men fordi jeg fryser sånn uten. Jeg har på meg joggebukse, sokker og langermet genser også.

Av en eller annen grunn (det finnes sikkert noen her som vet), så blir man faktisk varmere hvis man ikke har så mye klær på seg under dyna.


Jeg er halvtøff tror jeg, for jeg har tærne utenfor dyna om sommeren og under dyna om vinteren.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 06:01   #37
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det bare meg som synes det er vittig at skumle Mim, Skremmern og Teofelia alle tre er livredde for monstre under senga?

Neida, men noen av oss er for høflige til å le av andres fobier. :skinnhellig:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 06:52   #38
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Mine tær må være godt pakket inn i dyna, men det er bare fordi jeg fryser så lett om natten. Vi har air condition, vøttu.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 06:59   #39
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Men når mannen er ute og reiser låser jeg døra til soverommet og har fjernkontrollen til alarmen i nattbordskuffen, klar til å trykke "panic".
Bare synd det ikke skremmer bort de ivrigste gjestene, flyvende kakerlakker og geckoer.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 07:11   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Hvis dette er det som avgjør om man er tøffing, så er jeg skikkelig tøff.

Bena ligger ofte på utsiden av dyna, men hvis det er skikkelig kaldt så skjer ikke det (selvfølgelig).

For tiden ligger jeg innerst i senga og helt inntil veggen så føttene stikker ikke på utsiden av senga, men da vi hadde seng som stod midt i rommet, så skjedde det både titt og ofte.

Viktig saksopplysning: vi har ikke katt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no