Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tøff er du egentlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 07:22   #41
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

. For de må jo være utenfor kanten, hvis ikke går det jo ikke an å ligge på magen. Og ligger man ikke på magen, så får man selvsagt ikke til å sove.

Kan man ikke ligge på magen med beina oppi senga? Hva i alle dager er det jeg driver med da?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 07:56   #42
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Vi har en litt (for) smal seng, til at det er greit at minien sover der, men bedre med litt søvn enn ingen søvn. Så det hender at flere kroppsdeler og nesten halve kroppen ligger utenfor madrassen. Er en frysepinne om vinteren der jeg stjeler varme fra mannen, og alt for varm om sommeren, da gir jeg litt varme til ham.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:09   #43
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Neida, men noen av oss er for høflige til å le av andres fobier. :skinnhellig:



Jeg er ikke redd for monstre under senga, nei. Blant annet fordi vi sover på en rammemadrass. Føttene er av og til utenfor dyna på sommerstid, men ikke på vinterstid. Og utenfor senga er de ikke - det er jeg rett og slett for kort til.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:14   #44
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg er halvveis tøff, for jeg dekker til halve kroppen. Ligger på siden med dyna mellom beina og mellom armene. Egentlig blir det vel bare et bein og en arm som er under dyna, så da er jeg enda tøffere da jo.
Har også katter, men bare en av de kommer inn på soverommet om natten. Og hun legger seg pent oppi senga helt nede ved fotenden. Man har da dressur på kjæledyrene sine.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:20   #45
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Definitivt under dyna. På veldig kalde vinternetter hender det jeg sover med ullsokker på.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:25   #46
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Med kontinentalseng og absolutt null glippe under sengen er jeg ikke spesielt redd for små eller større monstre under der, men frysepinn som jeg er, skal helst ikke noe stikke utenfor dynen.

Hvis jeg er riktig heldig kan jeg krype godt inntil mannen, og så kommer poden og legger seg tett inntil meg, og siden de begge to er varmeovner, så har jeg det da godt og varmt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:18   #47
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Ligger sjelden helt under dyna. Blir for varmt da. Klarer heller ikke å sove med sokker. Hvis jeg har klart å sovne med de på, ligger de i en krøll nederst i senga da jeg våkner om morgenen. Så da er jeg vel tøff da.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:23   #48
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg er en frossenpinne og ligger gjerne med bena god trukket opp under haka, og varmer gjerne tærne mellom lårene til mannen.

som jeg skulle sagt det selv...

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:27   #49
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg er sjempetøff, asså!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:28   #50
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg har vist gått glipp av noe jeg . Har aldrig vist om de der monsterne under sengen jeg. Er det sånne ? Eller sånne ? Mine kalde ben må være godt pakket inn uansett!

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:31   #51
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg er så iskald at jeg starter gjerne med å ha hele meg innpakket i vinterdyna mi til jeg har fått skikkelig varmen i meg. Så stikker føttene ut av dyna og etter en stund så ligger jeg slik at føttene dingler litt utenfor sengekanten.

Er jeg skikkelig pingle først og så tøff da? Kan jeg få det skriftlig ? Det med tøff altså?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:32   #52
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg er aldeles ikke tøff.

Jeg er oppvokst i et hus hvor det ikke er færre enn 3 som vandrer hvileløst,
så etter gammel vane, så er det bare hodet som stikker utenfor.
Men håretvære over ørene, i tilfelle pellekopper.

Nå har vi derimot 'bare' en som er innom oss av og til, her hvor jeg bor nå,
så pittelitt tøffere har jeg nok blitt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:32   #53
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Og forresten, så ja, jeg er også en frysepinn.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:35   #54
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Men håretvære over ørene, i tilfelle pellekopper.


Pellekopper?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:40   #55
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Pellekopper?

Kan du ikke de tusen ord for edderkopper?
Nå ble jeg nesten skuffet over deg her.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:09   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Kan du ikke de tusen ord for edderkopper?
Nå ble jeg nesten skuffet over deg her.


Det skulle jo jeg visst om. Jeg er jo dronningen i det kjente landet "Livredd-for-edderkopper"

Men pellekopper høres nesten litt hyggelig ut, derfor jeg ikke skjønte det

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:26   #57
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg har nok tærne under dyna som regel. Men, ikke fordi jeg er redd for at noen skal ta dem, heller det at det blir så kaldt ellers. Det jeg i såfall burde frykte mest er katta. Den har sylskarpe klør for tida som graver seg inn i huden

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:34   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det bare meg som synes det er vittig at skumle Mim, Skremmern og Teofelia alle tre er livredde for monstre under senga?

Du glemte meg.

:Føler seg ekskludert:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:44   #59
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Jeg er svært tøff !!
Har som alltid en fot uten for dyna om ikke begge.
Og den ene foten dingler på sengekanten
Stikker de bare inn under dyna dersom jeg blir skikkelig kald,
og da bare for noen minutters oppvarming...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:50   #60
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tøff er du egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du glemte meg.

:Føler seg ekskludert:

Du kan få ta min plass, jeg sover nemlig med tærne utenfor.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no