Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-23, 08:53   #421
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Herremannen (20) begynte å spille litt igjen når han var i Asia. Nå skjer det at han åpner/gir gaver så litt spiller han nok. Det var mange år han ikke spilte noe om han ikke ble "tvunget". Dvs om det var et raid vi ikke klarte uten ham og han gikk med på å hjelpe oss.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 10:25   #422
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg spiller litt, men trenger venner som faktisk gir og åpner gaver for å komme lenger.
Trenerkoden min er: 7912 6072 4620

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-23, 10:32   #423
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Det er samme her. Ikke min sønn, men jeg ser ungdom i ungdomsskolealder og oppover som står og spiller sammen ved gymmer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-24, 10:12   #424
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Frk-Fryd om du er Frue i spillet så blir vi Best friend når nestemann åpner.

Jeg lurer på om følgende brukere spiller lenger. Om ikke så kan jeg gjerne tenke meg å slette brukeren for jeg har litt fullt ... Blanding av nick på FP og brukernavn i PoGo. På noen av dere har jeg skrevet FP-nicket, men ikke på alle. Jeg skriver nødvendigvis ikke hele brukernavnet.

Observatøren
BiggyPiggy
CathWolf
Glitterglow
Trixie
Istad
Mammo/Hann
Minsipus
Mojjket
Star

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-24, 10:15   #425
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Jeg er klar når du er!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 09:10   #426
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Det er en kortvarig oppgave i Pokémon GO akkurat nå. Den er kun tilgjengelig i noen få dager, og du må legge inn en kode for å få tilgang til oppgaven. Premien er Pokémon-en Rotom (som ikke dukker opp så ofte), så det kan være lurt å få henta denne oppgaven, og få den fullført før tiden renner ut.

Jeg mener at Niantic har pushet oppdatering for alle Android-telefoner, slik at det ikke er mulig å legge inn koder via Pokémon GO-appen mer. Dermed må man logge seg inn her. Hvis du ikke husker hvilken innlogging du har valgt, sjekk på Settings -> Account. Legg deretter inn følgende kode:

0HY0UF0UNDM3

Oppgaven er å fange 30 Pokémon som først har blitt oppdaget i Sinnoh-regionen, noe som burde være mulig å få til for de fleste.

Catch'em all!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 12:27   #427
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Flott Lille meg, mannen min ga meg akkurat beskjed så jeg fikk det fra ham før jeg leste dette.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 13:46   #428
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Takk! Hvor finner du ut av sånt?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 22:00   #429
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Takk! Hvor finner du ut av sånt?

Jeg er en aktiv spiller som spiller hver dag. Informasjon om dette kom opp etter innlogging i går. Du finner også informasjon om dette som en av sakene man kan lese om i News-delen av Pokémon GO-appen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-24, 00:13   #430
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Hei, jeg begynte å spille igjen for en stund siden etter noen års pause. Ungene har for lengst sluttet å spille, men jeg fortsatte. Har lagt til de fleste som har lagt ut sin trenerkode her, men legg meg gjerne til: 7450 0815 5042

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no