Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenskyggebørste fra Bare Escentuals

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 14:24   #1
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Øyenskyggebørste fra Bare Escentuals

Jeg har gått rett i eBay-baret og er skikkelig hekta, og la inn et bud på et sånt starterkit for øyne, lepper og kinn (evt. øre-nese-hals). Litt etterpå leste jeg den Hele og Fulle Teksten der det sto at det dessverre mangler en børste for øyenskygge, og da ble jeg litt . Jeg trenger jo en børste! Så nå må jeg ut i den store verden igjen og lete etter en passende børste for slike øyenskygger, og jeg ser at jeg fort kan gå meg helt vill i jungelen der ute.

Hva slags børste bør jeg kjøpe?

  Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 14:30   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.459
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenskyggebørste fra Bare Escentuals

Tror denne skal være bra Double-Ended Precision Brush
Fikk den i Foiled eye kit, har ikke brukt den enda, men den må da være fantastisk

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 17:21   #3
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyenskyggebørste fra Bare Escentuals

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Tror denne skal være bra Double-Ended Precision Brush
Fikk den i Foiled eye kit, har ikke brukt den enda, men den må da være fantastisk

Har denne, super sak.

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 14:20   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenskyggebørste fra Bare Escentuals

Jeg har den, men synes i ærlighetens navn at det er som å bruke stålbørste på huden. Da er MAC-børstene bedre, men dem er det ikke særlig lurt å kjøpe på Ebay pga. faren for fakes.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 16:52   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øyenskyggebørste fra Bare Escentuals

Jeg er skikkelig børstefreak, og kjøper dem alle på strawberrynet. Denne double ended har jeg, og den er fin den. Trikset er nå likevel å ha mange børster, hver til sitt bruk. Fra Bare Escentuals er det concealer-børsten jeg synes er allermest genial, og generelt kunne jeg ikke ha levd uten mine runde mascara/øyebrynsbørster.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 16:54   #6
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Øyenskyggebørste fra Bare Escentuals

Jeg byr likesågodt på en pakke full av børster, jeg. Så finner jeg vel en jeg liker. Det enkle er ofte det beste.

Takk for svar!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no