Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaringer med Brimnes dagseng?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-12, 21:31   #1
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Erfaringer med Brimnes dagseng?

Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg at poden skulle få Hemnes dagseng på det nye rommet sitt. Men på kortveggen hvor jeg aller helst vil plassere senga mangler vi ca 5 cm.

Jeg trooooor vi kan få inn en Brimnes. Noen som har erfaringer å dele?
Jeg synes den virker litt mindre solid, kanskje særlig oppbevaringsskuffene.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 21:58   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med Brimnes dagseng?

Vi har denne, fordi den tar mindre plass enn Hemnes, rett og slett. Den er kjempefin og virker solid nok. Jenten min har ofte venninner på liggebesøk og da slår vi den ut til dobbelseng. Jeg er veldig glad jeg kjøpte denne og ikke Hemnes. Valget sto egentlig mellom denne og Odda. Denne er penere, og så mener jeg Odda-sengen er høyere.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 18:45   #3
3barnsmor76
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 31
3barnsmor76 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaringer med Brimnes dagseng?

Kjøpte Brimnes dagseng til 6-åringen min nå i vår. Måtte ha en seng med skuffer, og valget falt på denne. Hadde ikke anelse om at det var en "dobbeltseng" før jeg kom i butikken

Vi er enn så lenge fornøyde, jeg har prøvet å ligge i den 1 natt som "gjest" når vi hade gjester hjemme og det gikk veldig fint.

Skuffene er kanske litt mindre solide, eller de føles litt tynne i bunnen. De er også mindre enn de gutta har på sine senger, også dette en IKEA seng men noen år gamle og ikke dagseng.

Men alt i alt er vi fornøyde, en rimelig seng som ser fin ut. (noen av de andre i samme sjanger så litt guttete ut kanske?)

3barnsmor76 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no