Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er et must på IKEA?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-12, 23:51   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er et must på IKEA?

....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:42.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 23:58   #2
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Batterier.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 00:01   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Hvite kubbelys, de store blå posene, ziplock-posene og bilderammer.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 00:05   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Det kommer jo an på hva du har bruk for, det. Er du som meg og har det meste, så er det jo ikke noe som man MÅ kjøpe. Jeg har vært på Ikea en hel dag (som sjåfør for en venninne) og kjøpte kun to dokoster. Jeg ser ikke noe poeng i å hamstre lys eller batterier eller noe som helst annet. Skapene mine er fulle fra før og jeg kjøper heller lys når jeg eventuelt trenger det.

Jeg innser at jeg er en dårlig shopper.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 00:06   #5
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Tja. Jeg liker IKEA jeg, men jeg hadde ikke orket å dra dit med mindre jeg faktisk trengte noe spesifikt derfra.. Kommer sjelden ut med noe særlig annet enn det jeg kom for, ihvertfall veldig lite.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 00:08   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Sist jeg var på IKEA kom jeg ut med noen oppbevaringsposer med glidelås (geniale å oppbevare klær i), noen lyspærer og noen batterier.

Jeg synes det å gå på IKEA er gørrkjipt og handler bare det vi trenger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 00:09   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Veldig morsomt å se på utstillingene synes jeg. IKEA er veldig trendy, og har mye flott design. (Kvaliteten på en del ting er jeg mindre fornøyd med, men mye er bra også)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 01:27   #8
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

http://www.foreldreportalen.no/forum...highlight=IKEA

Her er en fersk tråd med mange gode tips!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:10   #9
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Jeg bor like i nærheten av den digre IKEA, men har bare vært innom i 10 min en gang...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 14:46   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

Vi pleier å kjøpe zip loc-poser, sånne dingser til å lukke vanlige poser, noen ganger lys og servietter, dokost ved behov... Ingenting er vel et must sånn sett, men praktisk. Det lureste jeg har kjøpt nylig er vakuumposer, sånne som en kan fylle med klær og støvsuge så de blir helt flate. Veldig greit å pakke vekk klær i! Og så synes jeg kjøttboller i kafeen er godt. Jeg drar vel aldri på IKEA bare for å dra, men har tenkt å sjekke ut den nye i Åsane når jeg skal på Bergenstur om noen uker. Jeg liker jo å tusle rundt der, faktisk.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 16:32   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et must på IKEA?

De stekeklare, frosne kanelbollene. Og et par selvtappede softis.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no