Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du kjøpt møbler på furniturebox.no?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-17, 13:12   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du kjøpt møbler på furniturebox.no?

Bæibi har herpet sofaen vår, og vi trenger en ny. Det er ikke ideelt å bytte akkurat nå, mens vi har en toddler i hus. Men ok. Jeg fant en nettbutikk som heter furniturebox, som har ganske lave priser og leverer på døren. Det hadde vært veldig fint. Men jeg har ikke hørt om dem før, og skulle gjerne hørt noens erfaringer, både om kvalitet og selve transaksjonen. Er det noen av dere som har noe å melde?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-17, 17:26   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kjøpt møbler på furniturebox.no?

Har hun tegnet på den? (Får jeg i så fall et erstatningskrav i posten snart. ) Jeg har handlet møbler på nett fra mobler24.no og badekar fra en eller annen dansk baderomsleverandør, og det fungerte finfint, det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 08:46   #3
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du kjøpt møbler på furniturebox.no?

Jeg hadde aldri turt å kjøpe sofa uten å prøvesitte først. Både Bolia og Ikea (og de andre?) har nettbutikk og hjemlevering. Det har jeg brukt med hell, også på sofa, men da har jeg vært i butikken og prøvesittet først.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no