Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Å handle kjøkkenvask og evt. armatur på nett fra Tyskland?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-12, 17:52   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å handle kjøkkenvask og evt. armatur på nett fra Tyskland?

Vi har veldig lyst på kjøkkenvask av typen Blanco Silgranit og har også lyst på kjøkkenarmatur derfra.

Vi har vært i Tyskland og hadde vi hatt plass hadde vi handlet det med oss derfra. Det var veldig veldig mye billigere enn i Norge og jeg ser at det også kan lønne seg å handle det på nett fra tysk nettbutikk. Har noen erfaring med det?

Er det toll på slike varer eller bare moms?
Jeg regner med at de trekker fra tysk moms?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 18:56   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Å handle kjøkkenvask og evt. armatur på nett fra Tyskland?

Har ikke Mausern kjøpt fra Tyskland da tro? Om ikke jeg husker helt feil nå, så tror jeg han gjorde det da de pusset opp kjøkkenet sitt.

  Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 18:58   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å handle kjøkkenvask og evt. armatur på nett fra Tyskland?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har ikke Mausern kjøpt fra Tyskland da tro? Om ikke jeg husker helt feil nå, så tror jeg han gjorde det da de pusset opp kjøkkenet sitt.

Da må jeg prøve å søke litt på forumet her.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 19:02   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å handle kjøkkenvask og evt. armatur på nett fra Tyskland?

Jeg har kjøpt Blanco silgranit fra tyskland. Sparte mange tusen på det.

Her er en tråd om det:
http://www.foreldreportalen.no/forum...anco+silgranit

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 19:20   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å handle kjøkkenvask og evt. armatur på nett fra Tyskland?

Ah, tusen takk! Jeg reagerte veldig på prisforskjellen. Jeg var i en temmelig dyr tysk butikk men vaskene var jo under halv pris av det de koster i Norge.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no