Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner altså

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-14, 15:48   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner altså

Gardiner er bare så himla vanskelig. Etter å ha malt stua i en superfin lys lys grågrønnish farge har vi landa på at vi ikke skal skru opp de gamle gjennomsiktige rullegardingreiene vi hadde før. Men, vi må ha NOE, det er veldig nakent nå synes både jeg og mannen.

Jeg synes ikke vi kan ha fotside gardiner, fordi vi har sofa og spisesofa foran vinduene. Så, da gjenstår liftgardiner. Jeg tenker å henge de 5-10 cm under taklisten for å få sett litt mer av gardinene uten å dekke halve vinduet, og samtidig skape en illusjon av mer takhøyde.

Utfordringen er det store stuevinduet. Det måler 237 cm fra ytterkarm til ytterkarm, ingen sprosser el. Høyden er om lag 180 cm. Blir det rart å ha en så bred liftgardin? Burde vi ha to på dette vinduet?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 16:57   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner alts

Jeg vet ikke om noen som lager så bred lift. 160 er det bredeste som er anbefalt fordi de lent blir hengende på midten(og i kanten).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 16:58   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner alts

Kan du ha lange paneler på det store vinduet og lift på de andre?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 17:59   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner alts

Kirch leverer opp til 3 meter lange liftgardiner. De er solide og har kjedesnor. Men det blir stort og tungt, og med risiko om at et snøre ryker.

http://www.kirsch.no/produkter_no/pr..._liftgardin_no

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 21:44   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner alts

Takk for svar, det hadde jeg ikke tenkt på en gang! Bør vel kanskje gå for to stk da. Hmm.. Kjedelig om den skulle ryke eller bøyes ned på midten.

Jeg kunne hatt panelgardiner eller lameller i det store vinduet, men jeg liker det ikke så godt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 22:13   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner alts

Hva med noe slikt?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-14, 22:20   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå som dere er sånn passe fed up av stua mi, gnåler jeg videre. Liftgardiner alts

Har du vurdert lift eller plissegardiner fra luxaflex, de har løsninger også for brede vinduer. Vi har duette og er kjempefornøyde med de.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no