Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-16, 14:26   #41
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Der fant jeg det gitt, det tok ikke mer enn et kjapt søk på Google. Og dertil på den åpenbare nettsiden www.torkestativ.no.

Er det noen som har sånt?

Svigermor har et som ser slik ut, det er takhengt og henger over fryseren hennes. Helt genialt for folk som bor trangt!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 15:11   #42
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vi har vaskerom, men det er for lite til at vi kan ha tørkestativet der. Vi har hatt det stående på badet, men da blir det veldig trangt der, så som oftest står det i en krok av stuen. Der er det kort vei til terrasse, så vi prøver å flytte det ut med en gang det er opplett. Vi tromler også alt av undertøy, håndklær og sengetøy, så vi har ikke konstant tøy hengende på stativet.

Vi er i akkurat samme situasjon, men vi har konstant klær hengende på stativet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 15:16   #43
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Jeg har som nevnt takhengt fra IKEA, det kan heises opp og ned med snor, men det ser ikke ut som om de selger det lenger. Dumt, for det er mindre snorer og dill på det, uten at jeg synes det gjør noe for kvaliteten.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 15:24   #44
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har riktignok vaskerom, men der har vi rett og slett snorer fra vegg til vegg som jeg synes funker veldig godt. Avhengig av romløsning kan man kanskje ha noe slikt over badekaret? Finnes i versjoner som kan rulles inn når de ikke brukes også. Vil forøvrig også reklamere for å ha en luftavfukter i rommet der man tørker klær, vi har en enkel og grei en fra Clas Olsson og klærne tørker utrolig mye raskere da. (Kanskje ikke verdtå ha i et oppholdsrom, siden den durer en del.)

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 11:59   #45
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Drar opp denne igjen. Husker at jeg leste om tørkestativ for en stund siden.
Vi har hatt et stort stativ med vinger som har holdt i mange år men det knakk før jul.
Vi kjøpte et smalt trekkspillstativ i stål, på Skeidar. Det har såvidt holdt en måned men det trekker mot den ene kortsiden og ender med at det tipper. Det har dårlig stabilitet. Skal prøve å få pengene tilbake der, mest av prinsipp.

Både mamma og svigermor har sånt trekkspillstativ, men i treverk da og de har holdt i 40-50 år.
Ser at det er linket til et sånt fra Mulititrend. Noen som har de og kan si noe om de holder?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-17, 19:03   #46
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Drar opp denne igjen. Husker at jeg leste om tørkestativ for en stund siden.
Vi har hatt et stort stativ med vinger som har holdt i mange år men det knakk før jul.
Vi kjøpte et smalt trekkspillstativ i stål, på Skeidar. Det har såvidt holdt en måned men det trekker mot den ene kortsiden og ender med at det tipper. Det har dårlig stabilitet. Skal prøve å få pengene tilbake der, mest av prinsipp.

Både mamma og svigermor har sånt trekkspillstativ, men i treverk da og de har holdt i 40-50 år.
Ser at det er linket til et sånt fra Mulititrend. Noen som har de og kan si noe om de holder?

Jeg har det fra Skeidar og det er i konstant bruk og har vært det i flere år. Har ikke det problemet, så mulig du bare har vært uheldig med ditt stativ? Uansett på sin plass å reklamere.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-17, 20:08   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Dette altså? Det har ingen støtte nederst? Ok, da får vi prøve å få byttet. Det er egentlig veldig fint siden det er så smalt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-17, 22:29   #48
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Ja, samme stativet. Står stødig og godt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 12:39   #49
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har både vaskerom og tørkerom (tuller ikke!) nå. Den gangen vi ikke hadde slikt, hadde vi en trapp med plass til tørkestativ under. Der hang vi også noen snorer eller stenger på baksiden av trinnene, slik at lengre ting, som f.eks. sengetøy, kunne henge derfra. Om sommer'n tørket vi på utetørkestativet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 12:44   #50
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Tørkestativet har fast plass i ene enden av badet. Det står greit der, ikke spesielt i veien for noe.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 13:45   #51
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Tørketromler alt unntatt ull og tynne bluser. De tørkes hhv over en stolrygg eller på kleshenger i dusjen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 14:54   #52
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Jeg har det takhengte stativet og anbefaler det

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no