Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Interiør] Hvor stilsikker er du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-17, 22:21   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Ja, jeg forventer ikke svar på det her. Det vil vel tiden vise.

Men er det ei retning du har likt heile tida? Nokon elementar? Eg trur det er lettare å gå lei om ein velger dei mest hypa interiørelementa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 22:28   #22
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Eg har ingen stil. Eller min eigen stil. Eller kva skal ein kalle det? I alle fall, det er ei blanding av nytt og ikkje fullt så nytt her, noko står i stil til kvarandre og noko ikkje. Det beste komplimentet eg har fått var då eg hadde ein kollegafest her og eine som kom inn hadde fylgjande å seie om heimen vår. "Syrinx, dette er ein heim."

Det er viktigare for meg å ha ting eg er glad i enn ting som dei (for meg) totalt uinteressante interiørbloggane fortel meg at eg skal ha. Når det er sagt, eg har "moteting" eg også. Anten fordi eg har oppriktig lyst på eller fordi eg har fått det med nokon. Stripevasane og lyshusa eg fekk til 40-årsdagen min til dømes, dei er eg glad i fordi dei minner meg om givarane som er personar eg set pris på.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 22:29   #23
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Jeg liker ikke alle møblene jeg kjøpte for ti år siden, fordi jeg kjøpte dem fordi de var billige, ikke fordi jeg likte dem. Vi solgte unna det meste av det billige da vi kjøpte dette huset for seks år siden og kjøpte andre ting. Jeg likte egentlig samme type møbler da som nå, og jeg ser ikke for meg å bytte ut de vi har nå før de er utslitt. Vi har en del IKEA (Liatorp og Hemnes, Lidingö kjøkken med eikeplate), iblanda litt antikt og bruktkjøp.

Jeg skulle nok aller helst ha bodd i et gammelt sveitserhus med tilsvarende interiør, men mannen er ikke enig og huset er fra 70-tallet, så da blir det jo litt sånn hummer og kanari. Jeg lar meg selvsagt påvirke noe av trender, men det er mer sånn at jeg plukker de elementene som passer inn med det helhetsinntrykket og den stemninga jeg ønsker - så jeg har nylig malt stua i en trendfarge, men det var fordi den var riktigere mot interiøret enn den vi hadde. Jeg liker godt gamle ting, ikke nødvendigvis fra samme sted eller stilperiode, men sånn opp til 1920-30. Jeg liker kakkelovner og slitte slagbenker og mahognymøbler og jeg har ei alt for dyr rottingsolseng i litt sånn britisk kolonistil. Jeg veit veldig godt hva jeg vil ha og ikke, men synes ikke nødvendigvis det er så lett å beskrive for andre, så jeg er litt usikker på om stilsikker er riktig ord.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 22:40   #24
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Men jeg tror at jeg kanskje snart skal plukke ned HOME-bokstavene og "oppskrift på lykke"-bildet mitt, jeg blir påvirket av å lese hvor mange som synes det er fjollete, så jeg har begynt å synes det selv og.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 22:55   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Vi har straks bodd i dette huset i 8 år. I starten hadde vi lite møbler, og mye var ting vi hadde fått gratis. Så huset er litt gradvis møblert. Jeg er godt fornøyd med de eldste tingene også, men jeg synes vel først og fremst stilen skal være noe som kler boligen. Jeg liker de fleste stiler når det finnes en helhet, men synes det kræsjer litt med shabby chic-møbler i et funkishus, f eks. I dette huset er vi prisgitt en litt svulstig 80-tallsstil, med sprossede glassdører, profilerte lister og karnappvindu.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 22:56   #26
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men er det ei retning du har likt heile tida? Nokon elementar? Eg trur det er lettare å gå lei om ein velger dei mest hypa interiørelementa.

Jeg har generelt gått for ganske enkle møbler uten mye dill. Den skandinaviske stilen har appellert mer til meg en shabby chic.

På pikerommet hadde jeg syrelutede møbler og rød og gul tapet med grønn bord, det var også veldig fint den gangen,

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 22:57   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Tja, eg veit ikkje. Eg veit kva eg likar, og eg har ein klar meining om kva eg ynskjer å ha i hus, men økonomi, mannens meining og slike trivielle faktorar spelar ein rolle. Eg likar dei møblane eg kjøpte for ti år sia, men eg har nok ikkje kjøpt dei i dag.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:01   #28
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.236
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Jeg forelsket meg i en sofa her i høst. Måtte le da det gikk opp for meg at den var en kopi av sofaen vi allerede har, kjøpt for 20 år siden. Klarte såvidt å la være å kjøpe den. Spisestuestolene våre ble kjøpt på loppis for 25 år siden. Fine å se på, gode å sitte i, og ingen har identiske stoler.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:02   #29
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.


På pikerommet hadde jeg syrelutede møbler og rød og gul tapet med grønn bord, det var også veldig fint den gangen,



Det hadde eg også! Det vil seie, gul tapet og grøn bord med bonderaude blomar på. Det var så fiiiint! Rett idyllisk, pynta med rosar som eg tørka etterkvart som eg fekk ein kvast her og ein kvast der på diverse speleoppdrag.

Pappa skal ha skryt for tålmod og innsats på både måle- og syrelutefronten.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:07   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Eg sitt i ein heim nett no og forbannar dei syreluta dørene. I leiligheta har vi heile seks dører ein eller annan herpa på nittitalet. No vil eg setje dei tilbake i original stand og har mykje målearbeite før meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:09   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Eg trur mest alt eg har er meir enn 10 år gammalt, med unnatak av spisebordet som falt frå kvarandre. Ein av fordelane av å kjøpe så dyre møbler at man ikkje med skamvetet i behald kan bytte dei ut.

Eg kjenner meg svært stilsikker, men eg har jo absolutt nokre mindre bomkjøp på samvetet opp gjennom tida.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:13   #32
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Eg sitt i ein heim nett no og forbannar dei syreluta dørene. I leiligheta har vi heile seks dører ein eller annan herpa på nittitalet. No vil eg setje dei tilbake i original stand og har mykje målearbeite før meg.

Den setninga hadde ikke blitt det samme på bokmål, altså. Litt ekstra drama i hverdagen.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:14   #33
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.860
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Tja. Eg har i alle fall ein nokså tydeleg hang til reine liner, lyst tre og raude detaljar, og den har halde seg godt dei 20 åra eg har budd i eigenmøblert leiligheit. Så kanskje eg er stilsikker likevel?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:15   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Vi har blanding av alt mulig og bytter ikke ut brukbare møbler av stilmessige årsaker. Vi har noe gammelt arvegods, noe mellomnytt og noe nytt. Hjemmet vårt ville aldri fått plass i interiørmagasin.
Vi har ikke malt i dystre farger slik man skal gjøre nå for tida. Sofaen som hadde ødelagt trekk fant jeg nytt trekk til for 500 kr på ikea. Spisestuestoler kjøpte vi brukt. De gamle hadde vaskbare trekk som var utslitt.
Ved valg av spisemøbler var komfort viktigere enn stil.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:21   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Den setninga hadde ikke blitt det samme på bokmål, altså. Litt ekstra drama i hverdagen.

Sant!

Det einaste møbelet eg ikkje greier å finne ei løysning på er TV-benken. Eg finn ikkje noko som helst eg likar og som samleis fungerar til vårt bruk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:27   #36
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Dette syns jeg er kjempevanskelig, for jeg har lyst til å finne en stil jeg liker om mange år også, så jeg kan forsvare at jeg bruker en del penger på møbler av god kvalitet. Men jeg er veldig usikker på om jeg liker noe fordi det er in, eller om jeg bare liker det punktum.
Så nei, jeg er ikke stilsikker. Dessverre.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:47   #37
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Vi har hele veien vært bevisst på å kjøpe tidløse møbler som vi liker, helt uavhengig av mote. Og her i huset lever møblene til de må byttes ut pga slitasje.

Jeg kan jo selvfølgelig i perioder drømme om andre og nye møbler, men jeg er fornøyd med det vi har, og slik dkal det forbli. Vi har rett og slett ikke økonomi til å bytte møbler i takt med mote og dagsform.

Pynt og dilldall derimot, det byttes nok ut langt oftere.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-17, 23:58   #38
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Vi har hele veien vært bevisst på å kjøpe tidløse møbler som vi liker, helt uavhengig av mote. Og her i huset lever møblene til de må byttes ut pga slitasje.

Jeg kan jo selvfølgelig i perioder drømme om andre og nye møbler, men jeg er fornøyd med det vi har, og slik dkal det forbli. Vi har rett og slett ikke økonomi til å bytte møbler i takt med mote og dagsform.

Pynt og dilldall derimot, det byttes nok ut langt oftere.

Hva er tidløse møbler for deg?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 00:40   #39
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Hva er tidløse møbler for deg?

Hehe, godt spørsmål i grunn :P Og godt mulig jeg tråkker uti det nå, men jeg føler det vi har er tidløst i min verden...

Vi har en enkel hjørnesofa. Stoff, for første gang, og den er grå. Vi kjøpte den for 2 år siden, da vår gamle så heller sjaber ut, og tanken var at denne skal vi ha i mange, mange år, så form og farge var et tema. Den måtte passe inn på vår stue, være nøytral i fargen, da jeg plutselig kan finne på å male om stua, etc.

Resten på stua består av svarte møbler. Tv-benk, en sjenk og et skap. Svart med håndtak i børstet stål.

Mørke møbler er vel pr definisjon kanskje ikke tidløst, men for oss er det det. Om du skjønner. Enkle møbler uten for mye dill og typiske moteting.

Ett eller annet...

Jeg er ikke så opptatt av mote her som du kanskje fortår, og tenker vel tidløst ut fra hva jeg vet jeg kan like, og ikke minst kombinere med andre ting, så lenge møbelet lever.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-17, 00:50   #40
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?

Jeg er stilsikker i den forstand at jeg vet nøyaktig hva jeg liker og ikke liker, og har en stil som mange vil si er "typisk oss". Vi har alltid likt lyse, nordiske møbler, men da vi var helt nyetablerte for 12 år siden var ikke det noe vi hadde anledning til å prioritere. Så det var da vi flyttet inn i ny og større bolig for fem år siden at vi supplerte og etterhvert byttet ut møbler til den stilen vi alltid har ønsket oss. Jeg har en mann som har sterke meninger hva interiør gjelder, men heldigvis har vi samme smak.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no