Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 10:20   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Jeg har arvet et sånn "fremskap" av min farmor som jeg har å hallen vår.. :enig: Der har jeg også et gammelt bord, og en stol. Synes det er fint om man ikke overdriver ..

Synes skapet ditt var fint! Og jeg synes også det er kult med slike gardiner, sprekt! Men de ville nok ikke passet inn i mitt hjem nå.

Forøvrig synes jeg det er mye koseligere med et hjem som ser bebodd ut.. enn et hjem der alt er hvitt og det hverken er gardiner, planter eller møbler i farger.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:42   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Flott, m^3 ! Jeg lurte også på, hvordan du hadde fått skapet transportert opp. Har ofte selv funnet så stilige møbler på loppis el. auktion i Frankrike, men de flyttebyråer jeg kontaktede var alltid alt for dyre.

Har selv en del "arvegods" som min bror i sin tid kjørte opp til Danmark, bl.a. et Biedermeyer spisebord med stole. Også har vi en tremmeseng med himmel, ca. 125 år gammelt, med utskjæringer og alt. Den fikk jeg fraktet opp dengang jeg jobbet på byggeplass, så den lå på en palle mellom ymse slags tunnelbygningsmaterialer. Kollegaen som arrangerte hjemtransporten ble ertet veldig på hovedkontoret ("hva ? kun et halvt år i Danmark og du trenger allerede babyseng ? )

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:33   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Man bor i Paris når man kjøper det og tar det med hjem på flyttelasset

Åjadaså
jeg tenkte vel ikke så langt, heimføing som jeg er.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no