Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Kindle 3 vs. Cybook Opus

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-10, 13:33   #1
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kindle 3 vs. Cybook Opus

Jeg har opprinnelig ønsket meg en kindle til jul og har lagt inn bestilling. Den har lang leveringstid og kommer ikke før januar så jeg kan ombestemme meg.

Nå har cappelen lansert ebokhandel og kindlen er jo ikke kompatibel med bøkene som selges der. Jeg er nå fryktelig usikker på hvilket lesebrett jeg skal satse på.

Om jeg kjøper kindle får jeg tilgang til et godt utvalg av bøker, men på engelsk. Det plager ikke meg nevneverdig å lese på engelsk, men jeg går jo glipp av de norske klassikerene.

Får jeg tilgang til færre bøker med opusen enn med kindlen? Eller finnes det flere steder på nett man kan handle bøker enn på cappelens ebokhandel?

Dere som har lesebrett, hva har dere valgt og hva anbefaler dere? Tar imot alt av tips.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no