Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-11, 14:39   #701
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.290
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Finingen!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 14:40   #702
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Flotte gutten!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 14:47   #703
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Så fin! Nydelig rødfarge!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:05   #704
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.



Det ordner seg, de hadde sendt min hissige mail til hun i SA i Norge, som ringte meg nettop. Hun var litt lei seg da fordi hun ikke helt skjønte hvorfor jeg var skuffa på henne(Isbjørn hadde visst fått for seg at det var henne jeg var sur og misfornøyd med). Som jeg sa det er ikke deg det går på men de i Sverige fordi jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Hun i SA fortalte at de hadde få reklamasjoner men de som kom tok de på alvor for det skulle bare mangle. Så hun skulle si beskjed til de i Sverige at det var de jeg var msifornøyd med.
Hun beklaget veldig dette.

Uansett så er nå avtalen at om jeg ikke får ny av Norrbaggen så skal jeg gå i en butikk her jeg bor og hente meg ny bukse.

Endelig....da får man bare håpe at det er slik servicen dems er og fortsatt skal være, og at det bare har vært en kjedelig misforståelse for at det tok tid

Fin gutt i fin dress


Sist redigert av Liljekonvall : 28-03-11 kl 16:34.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:06   #705
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Endelig....da får man bare håpe at det er slik servicen dems er og skal være og at det bare har vært en kjedelig misforståelse for at det tok tid

Fin gutt i fin dress


Hun i Norge skyldte på at hun som hadde svart meg i Sverige var ny.

Jeg er uansett fornøyd med hn i Norge altså selv om jeg måtte sende en hissig mail før det løste seg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:16   #706
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

I dag har Boellen faatt testet skallsettet fra Isbjoern skikkelig; han har ligget langflat i dammer og pytter og vaat sand, og buksen var litt fuktig inni nede og nederst paa ermene paa jakken - ungen helt knust toerr!

Flott at det ordnet seg, Minni - det har jo Isbjoern alt aa vinne paa!! Og Poden kledte roed dress.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:21   #707
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Minni, så bra det ordnet seg!

Jeg sendet mellomste med nyvasket Isbjørntøy i barnehagen i dag, nå ligger det til vask, igjen. Han har fått spysyken. Say no more. :blæ:

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:22   #708
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Minni, så bra det ordnet seg!

Jeg sendet mellomste med nyvasket Isbjørtøy i barnehagen i dag, nå ligger det til vask, igjen. Han har fått spysyken. Say no more. :blæ:

Uff da, god bedring.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:31   #709
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Uff da, god bedring.

Takk for det.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 16:50   #710
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Men jeg tipper det holdt ungen toerr for spy da, Groeten!??

God bedring!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 17:33   #711
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Men jeg tipper det holdt ungen toerr for spy da, Groeten!??

God bedring!

Kunskende tørr.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:49   #712
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Kunskende tørr.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:52   #713
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Ja da har jeg fått svar fra Isbjørn. Kort og konsist, ta kontakt der du kjøpte plagget.
Kjenner jeg blir skikkelig irritert. Forrige gang gikk jeg rett til Isbjørn, traff på super service og fikk nytt med en gang.
Tror de jeg ikke gidder hvis det blir mye pes for meg!
Da kan de i alle fall tro om igjen for jeg sendte mail til Lotta med en gang.
Satser på at hun ordner opp i rotet, hun er verdens herligste dame.

Og forresten, etter å ha prøvd jakka fra KappAhl må jeg innrømme at den var råfin på.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 19:11   #714
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja da har jeg fått svar fra Isbjørn. Kort og konsist, ta kontakt der du kjøpte plagget.
Kjenner jeg blir skikkelig irritert. Forrige gang gikk jeg rett til Isbjørn, traff på super service og fikk nytt med en gang.
Tror de jeg ikke gidder hvis det blir mye pes for meg!
Da kan de i alle fall tro om igjen for jeg sendte mail til Lotta med en gang.
Satser på at hun ordner opp i rotet, hun er verdens herligste dame.

Og forresten, etter å ha prøvd jakka fra KappAhl må jeg innrømme at den var råfin på.


Er sikkert samme dama som jeg fikk svar fra..

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 09:55   #715
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P



Jeg bli snart sprø jeg.
Norrbaggen skal sende infoen til Isbjørn, selv om jeg sa jeg hadde vært i kontakt med de. Dette tar sin tid altså...
Heretter blir nok klærne kjøpt i Norge så går kanskje ting litt fortere.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 15:51   #716
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Endelig har de bestemt seg for at jeg får ny bukse til poden.

Nin: Hvordan går det med deg å jakken?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 17:18   #717
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Endelig har de bestemt seg for at jeg får ny bukse til poden.

Nin: Hvordan går det med deg å jakken?

Tja si det.
Jeg har sendt mail til Lotta og spurt om hun kan ta det med Isbjørn. Har ikke fått noe svar fra henne enda, så jeg sitter og venter, gambler på tørt vær.

Så bra du fikk ny bukse. Det skulle jaggu bare mange forresten, og fy for et styr bare for ei bukse. Helt utrolig.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 22:45   #718
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Nå har endelig jeg også fått levert dressen inn på XXL som skal sende den til Isbjørn. Utrolig spent på hva de konkluderer med, kjenner jeg.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 10:51   #719
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg har forklart barnehagepersonellet om isbjørnens egenskaper, men får likevel spørsmål om det tåler spyling før de går inn og sånn.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 10:53   #720
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P



Her har det stått sin prøve i flere dager nå og ungene er alltid tørre. Meget fornøyd så langt med andre ord. Barnehagen skryter også. Håper den positive erfaringen vedvarer.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no