Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-07, 19:45   #101
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Desembermamma; ID er reine mineralar så det smelte inn i huda. Perfekt for både vått vær og klinete barn.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:23   #102
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

I posten forleden fikk jeg mitt nye ID-pudder. Det kostet meg hele 136 kr tilsammen.

Hvor?

Jeg har ID-øyenskygge og ble komplimentert senest i helgen for nydelig øyenskygge. Jeg har en mørk grønn. Jeg vurderer definitivt å prøve pudder/foundation.

Jeg bruker Clinique-foundation, Helena Rubinstein solpudder, Diorshow og Cliniques High Impact, øyebrynsblyant og gloss fra Lancôme. Kajalen min er vel også fra Lancôme.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:26   #103
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Min sist kjøpte ID-foundation kjøpte jeg på strawberrynet. Betalte 144 kr. Men nå har de plutselig ikke annet enn lipgloss. tipper imidlertid at de får inn igjen....etterhvert.

Franche er et annet mineralmerke jeg er superfornøyd med, men det får jeg bare tak i hos hudpleier. Det er fast pudder, men er innmari udrøyt og koster 389 kr.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:27   #104
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hva bruker du, Lilleleo?
Tror du jeg bør ha Fair eller fairly light?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:29   #105
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hva bruker du, Lilleleo?
Tror du jeg bør ha Fair eller fairly light?

Jeg trodde at jeg måtte ha light første gang jeg kjøpte ID, men det ble faktisk for lyst. Kjøpte senere medium, og det ble mye penere. Hva slags hårfarge har du, og får du lett farge i ansiktet av solen?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:33   #106
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Men hvor mye betaler dere i porto da?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:34   #107
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg trodde at jeg måtte ha light første gang jeg kjøpte ID, men det ble faktisk for lyst. Kjøpte senere medium, og det ble mye penere. Hva slags hårfarge har du, og får du lett farge i ansiktet av solen?

Samme her. Jeg må alltid ha lysere enn det de tror, men Medium beige var helt riktig til min vinterbleke hud. (Har fått prøvd, så jeg vet hva jeg skal ha.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 20:38   #108
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg trodde at jeg måtte ha light første gang jeg kjøpte ID, men det ble faktisk for lyst. Kjøpte senere medium, og det ble mye penere. Hva slags hårfarge har du, og får du lett farge i ansiktet av solen?

Lys blond (naturlig), blir ikke superlett brun, men får litt farge.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:17   #109
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Lys blond (naturlig), blir ikke superlett brun, men får litt farge.

Hmm? Tror nok uansett at light blir for lyst, i alle fall nå på sommeren. På den annen side er det veldig leit å få feil farge. Har du ikke et bilde av deg selv å legge ut? Da blir det lettere å vurdere. Men jeg tror nok at medium blir mest riktig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 22:59   #110
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hva med dette nybegynner kittet? http://cgi.ebay.co.uk/Bare-id-GET-ST...QQcmdZViewItem

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 23:10   #111
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg er mørk blond, men er lys i huden. Bruker light (nr. 2), og den har en gyllen glød som passer min hud perfekt.
Har hørt at Nr. 2,3 er det nr. som passer folk flest.

Jeg er helt Id-frelst!

Har foundation,mineral veil, rouge (Glee - veldig fresh og naturlig farge), dekk"krem" ( summer bisque ),solpudder, øyenskygge og lip-gloss. Elsker alt sammen!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 09-07-07 kl 23:58.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 09:11   #112
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hva bruker du, Lilleleo?
Tror du jeg bør ha Fair eller fairly light?

Jeg bruker medium beige 2.3. Jeg er ikke sikker på hvor stor forskjell det er på fair og fairly light. Kanskje du burde ta den "mørkeste" av de to?

Jeg har kjøpt fra denne butikken på eBay, har kjøpt av henne før også.
Pudderet mitt er 2g, og det kostet totalt 11.24 GBP, hvorav portoen kom på 2.25 GBP.

Tidligere i år kjøpte jeg Mineral Veil på 13g, til rundt 150 kr.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 12:28   #113
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Abo

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 19:36   #114
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Haugtussa var nydelig, sånn vil jeg også bli!

Men synes jeg som sitter foran dataen blir litt stiv i maska, og kan ikke bruke vanlig pudder.
Kan jeg bruke dette likevel?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 21:02   #115
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men hvor mye betaler dere i porto da?

Betaler ikke porto for forsendelser fra Strawberrynet
.

Selv har jeg ikke forsøkt annet enn lipglossen derfra, men den kan jeg jeg i allefall anbefales på det sterkeste. Har hørt så mye bra om dette merket at jeg har bestemt meg for å forsøke make-up herfra neste gang det skal kjøpes inn nytt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:44   #116
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Haugtussa var nydelig, sånn vil jeg også bli!

Men synes jeg som sitter foran dataen blir litt stiv i maska, og kan ikke bruke vanlig pudder.
Kan jeg bruke dette likevel?


Det er ikke som vanlig pudder. Det ligger ikke utenpå og gjør huden tørr. Det smelter inn i huden og føles ikke som sminke.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:34   #117
ingelas mamma
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 96
ingelas mamma er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Har også foundation og rouge. Var på hudpleie og ble sminket etterpå (lure damen, for da ble jeg frelst ). Syns det blir mye penere og er lettere å ta på enn alle andre foundations jeg har prøvd (og det er mange ). Ser at det er flere merker som kommer m samme prinsipp bla. Isadora og L'oreal. Lurer på om det er like bra.

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 22:28   #118
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Da har jeg også blitt en i.d eier

Kjøpt meg foundation, rouge og kost.
Holdt sånn økonomisk i første omgang
Men skal ha meg øyenskygger også.

Fikk anbefaling om å vaske kosten med shampo sånn innimellom, gjør dere det?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 22:37   #119
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Skal vel bare vaskes om den er "inngrodd". Men det skader nok ikke om den er i naturhår.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 22:39   #120
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skal vel bare vaskes om den er "inngrodd". Men det skader nok ikke om den er i naturhår.

Hun anbefalte å vaske den ca en gang i mnd hun jeg prata med.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no