Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-17, 22:36   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Her er det kirke i morgen. Skolen tester visst ut nytt opplegg i år, for på skjema med kontaktinfo, allergier osv som de fikk med seg hjem etter skolestart i august var det kommet på avkrysning for om de kan delta på skolegudstjeneste. Begge mine skal, tror alle i klassene deres deltar og for mine to er det naturlig. Vi har to flotte prester.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 22:40   #62
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

What?? Det er jo helt på villspor. Trodde du jobbet i samme kommune som jeg bor i, men kanskje jeg blander deg med en annen. På skolen til mine er det iallfall ikke julegudstjeneste.

Joda, du vet hvor jeg jobber. Dette ble bestemt i oktober/november en gang. Det var lov å ha kristelig advents/julesamling på skolen i stedet, siden noen skoler lå langt unna kjærka. På mannen min sin jobb måtte de ha gudstjeneste, selv om de aldri har hatt tradisjon for dette tidligere. To runder med dyr bussing, som skolen sikkert ikke har råd til, og omtrent null tid til planlegging av alternativer eller å gi god informasjon til foreldre og elever. Ikke kjenner brorparten av lærerne til hvilke regler de må følge heller, så da blir resultatet så som så.

Mulig det er lov å ha gudstjenedte i løpet av året, og ikke nødvendigvis til jul.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:04   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Spurte eldstemann nå, og han sa det var sånn roughly likt mellom oppmøtet i kirka og på skolen. Flere på skolen jo lengre opp i klassene, kanskje.

På barneskolen tror jeg som sagt det er borti 100%, kanskje hele 100% i kirka. Det har vært noen på skolen noen år. Vi har et veldig hyggelig kjøkken og et enda hyggeligere bibliotek som er perfekt for kosestund på skolen for de som blir der, så det har vært et koselig opplegg for dem også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:11   #64
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Her er det kirke i morgen. Skolen tester visst ut nytt opplegg i år, for på skjema med kontaktinfo, allergier osv som de fikk med seg hjem etter skolestart i august var det kommet på avkrysning for om de kan delta på skolegudstjeneste. Begge mine skal, tror alle i klassene deres deltar og for mine to er det naturlig. Vi har to flotte prester.

Hm. Bur me i samme bygd?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:14   #65
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hm. Bur me i samme bygd?

Nei, bor i by helt i sør.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:15   #66
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Barn over 15 år skal ta standpunkt til dette selv. Det var skolrn veldig tydelige på når årets skjema kom i posten. Så Mini måtte krysse av og signere selv.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:16   #67
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Jeg var på skolen i dag og hadde en fin julesamling for de som valgte å ikke delta på julegudstjeneste. Heldigvis praktiserer vi aktiv påmelding og vi har et ordentlig opplegg på skolen. (Selv om drømmen min er at praktisering av religion skal bli fullt og helt hjemmets ansvar.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:16   #68
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.104
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Jeg har ungdommer og er lite engasjert i dette, men ingen av mine er særlig begeistret for kirken (kjedelig...) men de ender som regel opp med å gå likevel (fordi andre skal). Her tror jeg ikke det er noe fristende fullgodt alternativ. Men på vgs kan de vel få fri.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:19   #69
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

På vgs her er det samling i gymsalen med tale fra rektor og god jul.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 23:33   #70
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Var påmelding til gudstjeneste eller alternativt opplegg på skolen. Jeg meldte jenta på det alternativet opplegget. Det var 2 av 29 på trinnet som ble igjen på skolen så det å dra i kirka er visst en ting de fleste her gjør.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 00:07   #71
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.051
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Vi har førsteklassing, og fikk informativt skriv om begge alternativer og påmelding til et av dem, helt etter boken såvidt jeg vet. Hun fikk velge, og valgte kirke. Hun er veldig nysgjerrig på religion for tiden, så hun ville se hva som skjedde der. Det er første gang hun er i en kirke uten at det er bisettelse/begravelse, så jeg tenker at det blir hyggelig og interessant for henne. Barnehagen var på besøk i kirken for et par uker siden, da var minsten syk, men hun hadde fått bli med hvis hun hadde vært i barnehagen. Vi er ikke medlem av statskirken, og ungene er ikke døpt, men vi er nok ganske avslappet til kirkegåing.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 08:21   #72
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Begge to, 7 klasse og 10 klasse har hatt aktiv påmelding til enten julegudstjeneste eller alternativ feiring. Begge valgte gudstjeneste, men eldste var veldig usikker, der var alternativet foredrag fra Amnesty. Det var visst veldig få på sistnevnte.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 08:33   #73
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Enda en fin ting med internasjonal skole - det kunne vel ikke falle de inn i måneskinn å arrangere julegudstjeneste. Religionsutøvelse er en privatsak, å lære om forskjellige religioner er en skolesak.

På juniors skole var det skolegudstjeneste i går, men han hadde tannlegesjekk, så det ble ikke noe av. Han hadde valgt kirke (vi får mail og må svare på den for å velge), og det hadde selvsagt vært helt greit. Kun eldste er døpt av oss, men det å lære om religion, tradisjon etc er viktig, og selv om jeg tviler på at noen av våre vil bli religiøs på noe tidspunkt, er det jo noe de må velge selv på ett tidspunkt, og da må vi sørge for at de har nok info til å ta ett valg.

Skolen til Vesla er god på å (som del av ett slags samfunnsfag) å informerer om forskjellige religioner, mens skolen til Junior er preget av å ha mange lærere som åpenbart er kristne - det bes/synges matbønn, KRLE-timene har så langt (2 klasse) kun inneholdt info om Bibelhistorier, og Junior er overbevist om at Jesus kan bestemme alt fra julegaver til at han skal rydde rommet. Vi sørger for balanse i informasjonen på hjemmebane og benytter venner, bekjente og reising til å informere om og finne ut av andre religioner. Mannen min er dog noe bekymret for at Junior skal begynne å diskutere religion når han er på skolen, noe sier meg at læreren hans neppe ville likt det så godt. Dette er en helt vanlig offentlig skole altså, ikke noe privat kristent opplegg. Jeg trodde faktisk at det var slutt med matbønn og slikt, men det er det tydeligvis ikke...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 08:43   #74
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Skolegudstjeneste? Nei, det har vi ikke sett noe til. Trur eg.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 08:46   #75
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.875
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Her er dette heldigvis ikke en sak i det hele tatt. Hverken barne- eller ungdomsskolen har hatt julegudstjeneste. Her er det felles avslutning for alle. Tror faktisk at det på ungdomsskolen avsluttes med innebandy turnering

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 08:49   #76
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Tror faktisk at det på ungdomsskolen avsluttes med innebandy turnering

Idrett? Tvinger de ungene til å spille innebandy, lizzom?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 08:52   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

De har felles avslutning for alle her også, gudstjenesten er tidligere i uka.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 08:55   #78
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Enda en fin ting med internasjonal skole - det kunne vel ikke falle de inn i måneskinn å arrangere julegudstjeneste. Religionsutøvelse er en privatsak, å lære om forskjellige religioner er en skolesak.

På juniors skole var det skolegudstjeneste i går, men han hadde tannlegesjekk, så det ble ikke noe av. Han hadde valgt kirke (vi får mail og må svare på den for å velge), og det hadde selvsagt vært helt greit. Kun eldste er døpt av oss, men det å lære om religion, tradisjon etc er viktig, og selv om jeg tviler på at noen av våre vil bli religiøs på noe tidspunkt, er det jo noe de må velge selv på ett tidspunkt, og da må vi sørge for at de har nok info til å ta ett valg.

Skolen til Vesla er god på å (som del av ett slags samfunnsfag) å informerer om forskjellige religioner, mens skolen til Junior er preget av å ha mange lærere som åpenbart er kristne - det bes/synges matbønn, KRLE-timene har så langt (2 klasse) kun inneholdt info om Bibelhistorier, og Junior er overbevist om at Jesus kan bestemme alt fra julegaver til at han skal rydde rommet. Vi sørger for balanse i informasjonen på hjemmebane og benytter venner, bekjente og reising til å informere om og finne ut av andre religioner. Mannen min er dog noe bekymret for at Junior skal begynne å diskutere religion når han er på skolen, noe sier meg at læreren hans neppe ville likt det så godt. Dette er en helt vanlig offentlig skole altså, ikke noe privat kristent opplegg. Jeg trodde faktisk at det var slutt med matbønn og slikt, men det er det tydeligvis ikke...

Ble ramaskrik her i kommunen for noen år siden når de ikke lenger fikk synge kristent bordvers. Argumentet var at når de sang før maten ble alle så rolige og fikk spise godt. Jeg forsto ikke helt hvorfor de ikke bare kunne synge et bordvers som ikke var religiøst, det var jo ikke forbud mot sang i skolen.

Jeg kommer jo fra vestlandet og heldigvis er skolehverdagen ganske annerledes i dag enn den var i min oppvekst. Vi måtte lære en ny salme utenat hver uke, kristendomstimene var sterkt preget av lærerens egen tro, på ungdomsskolen hadde vi en lærer i kristendom og engelsk og jeg opplevde at vi måtte be i engelsktimene. Han var også veldig glad i å fortelle oss at kvinner ikke skulle tale i forsamlinger dersom noen av jentene snakket i timen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 09:13   #79
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Den gang jeg gikk på barneskolen, på 70-tallet, måtte vi be bordbønn. En gang nektet jeg å være med på det og lærere prøvde å nekte meg å spise matpakken min. Jeg argumenterte med at det fantes ikkereligiøse og folk med annen religion i klassen og at det var diskriminerende å tvinge alle til å be en kristen bønn. Jeg var selv troende kristen på den tiden. Det gikk så langt at læreren innkalte foreldrene mine til samtale. Han sa, og jeg tuller ikke, "Hun må jo være kristen for hun er å så snill til vanlig"! Det var starten på min vei til ateismen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-17, 09:15   #80
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.856
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

I dag går 2 av 3 i kirka fordi vennene skal. Eldste har alltid gått sin egen vei på dette, og drar på alternativet. De siste to årene har det faktisk blitt informert godt om begge deler. Mye bedre enn de fleste årene da en fra SFO passet de få oppviglerne som nekter å følge strømmen.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no