Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du angrer mest på det du aldri gjorde

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 21:02   #1
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Du angrer mest på det du aldri gjorde

...sies det.

Fortell om en ting du nesten gjorde en gang, og om du angrer på at du ikke gjorde det.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:13   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer ikke på noe, verken gjort eller ugjort.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:15   #3
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Nja, det er vel en og annen mann jeg angrer på at jeg ikke 'gjorde'.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:16   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer på at jeg ikke pulte alle de som jeg hadde sjansen til å pule. *sukk*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:19   #5
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Angrer på at jeg ov ei venninne droppet en sydenreise fordi vi møtte kjærligheten.

Min har jeg ennå, han hadde sikkert ventet en uke.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:36   #6
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer på at jeg ikke tok det året på Christian Radich som jeg tenkte jeg skulle gjøre.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:37   #7
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nja, det er vel en og annen mann jeg angrer på at jeg ikke 'gjorde'.

Nolo, da!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:39   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Akkurat nå kikker jeg på tråden med alle de fine servisene og angerer for at jeg ikke har begynt å spare på et fint servise for mange år siden.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:41   #9
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

aldri forseint kaisa.

Ellers så var jo nolo sin komment bra.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:43   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg anger på at jeg ikke dro utenlands et år før jeg startet på studiet. Eller under gymnaset. Neida, så ivrig etter å gå straka vegen. :nek:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:46   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer meg VELDIG for den utdannelsen jeg mangler.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:51   #12
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer på at jeg ikke tok et studieår i Nord-England eller Skotland, da skulle jeg lært meg en skikkelig kul engelsk aksent!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:51   #13
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Det jeg angrer aller mest på var at jeg ikke gikk videre på skole, at jeg ikke fikk hjelp med angsten når jeg var ung.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:54   #14
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg angrer meg VELDIG for den utdannelsen jeg mangler.

ja angrer også att jeg ikke gjorde ferdig selv, kan jo forsatt gjøre det men ikke like lett lenger.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:55   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer på at jeg ikke reiste sammen med min venninne for å studere i Australia.

Og kanskje noen menn.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 21:57   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nja, det er vel en og annen mann jeg angrer på at jeg ikke 'gjorde'.

Jeg har en jeg angrer på at jeg ikke "gjorde". Fyren er dum som et brød, men han er så usansynlig kjekk, og sjarmerende, og utseendemessig veldig out of my leage. Men jeg hadde sjansen for tusen år siden og takket nei Dustekirsebær!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 22:03   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Da jeg var liten var jeg på omvisning på Bryn brannstasjon med barnehagen. Vi fikk se vaktrommet der brannmennene satt og spiste kjeks og så på fjernsyn mellom utrykningene. Det var til og med senger der, så de kunne ta en blund, men brannmannantrekket lå klart, slik at det bare var å hoppe i støvlene og tre på seg dressen når alarmen gikk.

Til sist skulle vi ned i garasjen og se på brannbilene. Det var med et bredt smil brannmannen som hadde vist oss rundt kunngjorde at vi kunne få ta brannstangen ned til første etasje. Vi barn jublet, og stilte oss i kø. Vi fikk selvsagt hjelp i begge ender, likevel kilte det i maven, og stemningen var spent. Da det ble min tur nølte jeg plutselig. Bare et øyeblikk, men lenge nok til at den snille brannmannen sa jeg ikke trengte å skli ned stangen hvis jeg ikke hadde lyst. Litt molefonken tok jeg trappen sammen med de andre reddharene.

Etterpå angret jeg så jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn. Jeg hadde ikke egentlig vært så redd for å skli ned stangen, nølingen var først og fremst for å fremprovosere en beroligende det er ikke farlig-forsikring. På vei tilbake til barnehagen gremmet jeg meg, og bebreidet meg selv voldsomt.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 22:13   #18
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

For en stund siden så angret jeg på at jeg ikke fikk meg en utdannelse, (det var da arbeidsplassen jeg hadde jobbet på i 17 år ble flyttet til utlandet) men i dag har vi det så økonomisk greit at vi ville ikke hadde noe mer penger om jeg hadde hatt en skikkelig utdannelse.
Var så skolelei da jeg gikk ut av 9 klasse at jeg ikke en gang søkte på noen skole.
Vel akkurat nå føler jeg ikke at jeg angrer på på noe jeg har gjort eller på noe jeg ikke har gjort.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 23:01   #19
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg angrer meg VELDIG for den utdannelsen jeg mangler.

du og jag, cherry berry

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 23:14   #20
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Du angrer mest på det du aldri gjorde

Jeg angrer hovedsaklig på ting jeg har gjort.
Hvis jeg skulle angre på noe jeg ikke har gjort, må det være i forhold til utdanning.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no