Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 09:46   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Det, og fake it 'till you make it!


Det med varmen er jo verre å gjøre noe med. Men det er da vel sjelden et enormt problem i trøndelag, eller?

Poeng

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:47   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg er veldig glad i alle årstider. Høsten er favoritt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:48   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg elsker sommer, men kan styre meg for sommerklær. Jeg skulle ønske jeg kunne drite i de hvite traktorleggene mine, men det gjør jeg jo ikke. Så jeg går stort sett i olabukse hele sommeren i stedet for fine sommerkjoler. En gang skal jeg bli voksen og ikke bry meg.

Lange sommerkjoler!
Det var poppis i fjor, og det får det være for meg i år også. Det er helt perfekt for meg. Lange lette kjoler med sandaler.

Men jeg liker ikke stranda. Ikke bare pga at jeg ikke liker meg selv i bikini, men jeg liker ikke settingen. Varme, sand, folk og pes. Jeg synes rett og slett ikke det er særlig koselig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:48   #24
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg hadde det sånn før. Nå er det første vår på lenge jeg virkelig gleder meg, er langtifra tynn men en god del mindre og skal kose meg med det. Må bare få råd til å kjøpe litt nytt sommertøy.
Men jeg er superglad i høsten og, og vinteren, og det å ha årstider.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:49   #25
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Selv om H&M kanskje hevder det motsatte, så har du lov til å gå i de fargene du vil hele året.

Det er helt sant!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:51   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jeg hadde det sånn før. Nå er det første vår på lenge jeg virkelig gleder meg, er langtifra tynn men en god del mindre og skal kose meg med det. Må bare få råd til å kjøpe litt nytt sommertøy.
Men jeg er superglad i høsten og, og vinteren, og det å ha årstider.

Du er jo smashing.


Jeg synes likevel det må være ok og ikke like kle av seg i bikini?
Jeg har ikke så veldig lyst til å fake it - og gå på stranda i bikini for å bevise noe? Jeg liker det ikke, og det har jeg liksom aldri gjort.
Og ja, det har helt sikkert sammenheng med kommentarer og mobbing av hudfarge og kropp opp gjennom åra, men det er liksom ikke bare å legge det bort sånn uten videre heller.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:52   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Selv om H&M kanskje hevder det motsatte, så har du lov til å gå i de fargene du vil hele året.

Det er helt sant!

Jo, men poenget er at det er mindre å få kjøpt i de fargene jeg liker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:52   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Vår og høst er herlige årstider, og jeg gleder meg til varme sommerdager i nytt nabolag og nyhus.
Men jeg liker ikke at det er så varmt at jeg svetter og at jeg må vise bar hud og sånn. Jeg liker bare varme og supersommer hvis jeg ikke må gjøre noe og bare kan sitte stille og nyte.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:58   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jo, men poenget er at det er mindre å få kjøpt i de fargene jeg liker.

Og da blir det lettere å gjennomføre kjøpestopp.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 09:59   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Og da blir det lettere å gjennomføre kjøpestopp.

Ja, helt klart!

Men jeg finner jo alltid noen maxikjoler som er fine.
(til tross for at fargene ikke er optimale)



__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:02   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg liker lange kjoler, men de kjolene som skal være fotside når meg alltid til litt for langt opp på leggen til at det kan se ut som det skal være sånn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:04   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Er det fortsatt lov med lange kjoler? :håpefull:

Jeg skjønner Nessie veldig godt. Jeg er blek. Jeg har veldig dissende lår og masse åreknuter. Det betyr bye-bye til alle skjørtene og kjolene mine, og jeg trer inn i buksesesongen. Det skal nemlig mye til før jeg går i skjørt/kjoler uten strømper under slik som beina mine ser ut. Og dere som sier "neeeei da, det er bare å like seg selv", skal få tilsendt et close-up-bilde av beina mine, så tenker jeg at dere tier stille.

Jeg liker ikke varme. Og ikke sterk sol. Jeg burde flytte til Jan Mayen eller noe sånt.

Så våren/sommeren er slitsom på det viset. Pluss at jeg må begynne å tenke på å ta meg av verandaen. Den trenger nye møbler, nye planter, maling, lakkering, nytt vindu, osv. osv. Og selv om jeg elsker den store verandaen min, så er den en kilde til dårlig samvittighet over at jeg ikke utnytter den bedre. På vinteren ofrer jeg den dog ikke en tanke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:04   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg liker lange kjoler, men de kjolene som skal være fotside når meg alltid til litt for langt opp på leggen til at det kan se ut som det skal være sånn.

For meg går det ganske akkurat, jeg er jo 176 cm.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:05   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg misliker vinter og høst - jeg forbinder det stort sett med forkjølelse avløst av ny forkjølelse, influensa, omgangssyke, vond hals osv. osv. Vår og sommer, derimot.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:06   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det fortsatt lov med lange kjoler? :håpefull:

Jeg skjønner Nessie veldig godt. Jeg er blek. Jeg har veldig dissende lår og masse åreknuter. Det betyr bye-bye til alle skjørtene og kjolene mine, og jeg trer inn i buksesesongen. Det skal nemlig mye til før jeg går i skjørt/kjoler uten strømper under slik som beina mine ser ut. Og dere som sier "neeeei da, det er bare å like seg selv", skal få tilsendt et close-up-bilde av beina mine, så tenker jeg at dere tier stille.

Jeg liker ikke varme. Og ikke sterk sol. Jeg burde flytte til Jan Mayen eller noe sånt.

Så våren/sommeren er slitsom på det viset. Pluss at jeg må begynne å tenke på å ta meg av verandaen. Den trenger nye møbler, nye planter, maling, lakkering, nytt vindu, osv. osv. Og selv om jeg elsker den store verandaen min, så er den en kilde til dårlig samvittighet over at jeg ikke utnytter den bedre. På vinteren ofrer jeg den dog ikke en tanke.

Jeg sier lange kjoler er «in» i år også.

Og jeg er veldig som deg. Ikke så glad i sol og varme, og som du sier; vårt uteområde og store veranda er kilde til akkurat det samme som du sier… litt sånn dårlig samvittighet fordi den brukes for lite.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:08   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg har stort sett samme skavanker som deg, Nessie. Blek hud, noen kilo for mye (og nå fikk du meg til å gruble over skostørrelsen også, selv om den er litt mindre ) men jeg har valgt å bosette meg i et land og en landsdel der antall dager det er naturlig å sprade rundt i bikini er i fåtall. Derfor velger jeg å ikke ta bikinisorgene på forskudd, det blir ikke mange slike dager.

Jeg går stort sett i T-skjorte/topp, bukser til knærne el. leggen og ballerinasko hele sommeren. Funker greit, så lenge leggene er barberte, får de være så bleke de vil.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:12   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

J

Jeg går stort sett i T-skjorte/topp, bukser til knærne el. leggen og ballerinasko hele sommeren. Funker greit, så lenge leggene er barberte, får de være så bleke de vil.

Jeg er litt her.
Hvis jeg ikke kan ha skjørt og strømpebukse (med det kan man sørgelig ofte i trøndelag. ) så er det lange shortser og korte bukser som er greia.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:14   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og jeg er veldig som deg. Ikke så glad i sol og varme, og som du sier; vårt uteområde og store veranda er kilde til akkurat det samme som du sier… litt sånn dårlig samvittighet fordi den brukes for lite.

Verandaen vår brukes masse, men vi gjør for lite ut av den. For lite fancy møbler. Ikke så veldig mange planter og stæsj. Jeg får skaffe meg en verandainteriørdekoratør eller noe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:14   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har stort sett samme skavanker som deg, Nessie. Blek hud, noen kilo for mye (og nå fikk du meg til å gruble over skostørrelsen også, selv om den er litt mindre ) men jeg har valgt å bosette meg i et land og en landsdel der antall dager det er naturlig å sprade rundt i bikini er i fåtall. Derfor velger jeg å ikke ta bikinisorgene på forskudd, det blir ikke mange slike dager.

Jeg velger glatt bort bikinitruse.
Men jeg kan gå i capri og bikinitopp.

Og for meg handler det liksom ikke om «noen kg for mye». Med klær på ser jeg forholdsvis slank ut, og synes det er helt ok å bruke ca 42 i bukser. Men uten klær er det liksom ikke en 42 str, da er det løs hud .. og ja… alt er løst liksom. Jeg kan ikke gå i shorts, for når jeg står så siger alt ned mot knærne, og det ser veldig veldig pussig og rart ut. De fleste ser for seg hvordan en som har alt av overvekt på mage ser ut etter slanking, når hele magen blir hud og alt er løst. Mine lår var størst, det går liksom ikke helt an å forklare.

Men det er ikke kun det i seg selv som gjør at jeg synes sommer ikke er min favorittårstid altså, det er mange små ting, som gjør at det i sin helhet slår dårligere ut en favoritten, høsten.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 10:14   #40
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Lange sommerkjoler!
Det var poppis i fjor, og det får det være for meg i år også. Det er helt perfekt for meg. Lange lette kjoler med sandaler.

Jeg er for kort.

Jeg blir bare liten og rund med sånt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no