Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kornsirkler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-13, 21:03   #1
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Kornsirkler

Tror du at det er noen overjordiske som lager disse eller er det bare svindel?

Jeg blir så fasinert over disse fantastiske "tegningene" i kornåkerne at jeg nesten tviler på at de er menneskelaget. Nesten.
Noen er jo selvsagt avslørt som svindel da, men mange kan ikke forklares.

Her er to bilder av en kornsirkel lagt ut på fbsiden:




Hva syns du om dette?

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:07   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kornsirkler

Pent, men selvsagt menneskeskapt. Jeg syns ikke vi skal undervurdere mennesker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:13   #3
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kornsirkler

Jeg tenkte jeg skulle la vær å knegge, men jeg klarer ikke.


Når man ser alt fantastisk mennersker klarer å skape, så synes jeg liksom ikke kornsirkler er sååå fantastiske.

Stilige, ja! Men som Tallulha sier er det selvsagt menneskeskapt.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:16   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.850
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kornsirkler

Jeg synes det mest facinerende med kornsirkler er at noen faktisk tror dette ikke er menneskekapt. At noen virkelig mener at det mest sannsynlige er at det er utenomjordiske skapninger eller overnaturlige krefter som lager dette.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:17   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kornsirkler

Hvis det er aliens har de vel annet å finne på enn å dekorere kornåkre.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:18   #6
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kornsirkler

Come on!
Er det virkelig ingen som tenker at dette kan være utenomgjordiske?
Jeg kan være den første til å innrømme at jeg liker å tro at det finnes mer liv enn denne pittelille kloden i hele universet!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:19   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.584
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kornsirkler

Ingen har noengang sett en alien, så utseendet, slik de fremstilles i filmer etc. er helt klart menneskeskapt. Da ville det jo være ekstremt imponerende dersom de faktisk så slik ut. Så hvis aliens skulle "avbildet" seg selv i en kornåker, hadde det selvsagt ikke sett sånn ut.

Jeg kan godt være med på ideen om at at det finnes liv andre steder enn her hos oss. Jeg er bare ikke med på at de nødvendigvis er så veldig mye mer avansert enn oss, eller at de gidder å lage bilder i kornåkrene våre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:20   #8
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kornsirkler

Aliens har vært på åkern og laget stereotype Hollywoodfilmportrett av seg selv.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:21   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg kan være den første til å innrømme at jeg liker å tro at det finnes mer liv enn denne pittelille kloden i hele universet!

Men det betyr da ikke at de tar turen hit for å lage sirker i korn, eller?


Menneskeskapt så klaer, og som Tallulah sier: Når man ser på alt det fantastiske vi faktisk har skapt, kan vel ikke kornsirkler sies å være råimponerende.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:23   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kornsirkler

Selvfølgelig er de menneskeskapt. Det betyr ikke at jeg avviser at det kan finnes annet liv i universet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:26   #11
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ingen har noengang sett en alien, så utseendet, slik de fremstilles i filmer etc. er helt klart menneskeskapt. Da ville det jo være ekstremt imponerende dersom de faktisk så slik ut. Så hvis aliens skulle "avbildet" seg selv i en kornåker, hadde det selvsagt ikke sett sånn ut.

Jeg kan godt være med på ideen om at at det finnes liv andre steder enn her hos oss. Jeg er bare ikke med på at de nødvendigvis er så veldig mye mer avansert enn oss, eller at de gidder å lage bilder i kornåkrene våre.

Jeg er ikke sååå fan at jeg skal krangle meg blå, men min teori er at det finnes personer som har møtt dem. F.eks sies det at area 51 gjemmer unna utenjordiske ting.
Det er flere som har prøvd å brutt seg inn for å se disse tingene og kanskje kan det være noen som har klart det/blitt utgitt bilder og dermed har filmskaperne gått utifra dette.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:28   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg er ikke sååå fan at jeg skal krangle meg blå, men min teori er at det finnes personer som har møtt dem. F.eks sies det at area 51 gjemmer unna utenjordiske ting.
Det er flere som har prøvd å brutt seg inn for å se disse tingene og kanskje kan det være noen som har klart det/blitt utgitt bilder og dermed har filmskaperne gått utifra dette.

Lenge leve konspirasjonsteoriene!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:28   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.850
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Jeg er ikke sååå fan at jeg skal krangle meg blå, men min teori er at det finnes personer som har møtt dem. F.eks sies det at area 51 gjemmer unna utenjordiske ting.
Det er flere som har prøvd å brutt seg inn for å se disse tingene og kanskje kan det være noen som har klart det/blitt utgitt bilder og dermed har filmskaperne gått utifra dette.

Hva er area 51?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:30   #14
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.050
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kornsirkler

Gry Jannice Jarlum har jo møtt dem. Er ikke det bevis nok kanskje?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:31   #15
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kornsirkler

Har sett "kornsirkler" bli skapt av vinden og regn der det kan likne mønstre og faktisk være ganske fine. Jeg er overbevist om at 99,9% er absolutt menneskeskapt og natur på siste 0,1%. Sånn i forhold til liv andre steder i universet så tenker jeg selvfølgelig er det det, men tviler mer på om det likner oss , eller om vi noen sinne kan nå så langt ut. Jeg tror kanskje vi kan nå så langt som å finne rester av bakterier eller algeliknende strukturer i løpet av vår levetid...kanskje.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:33   #16
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Lenge leve konspirasjonsteoriene!

Den var koselig å få fleisen. (latteren)
Jeg skjønner at ingen andre her skriver at de kan tro på dette.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:35   #17
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Hva er area 51?

Air force base i Nevada, Usa

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:38   #18
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Den var koselig å få fleisen. (latteren)
Jeg skjønner at ingen andre her skriver at de kan tro på dette.

Beklager, det var teit av meg å le av deg.

Men jeg må få si at jeg har tungt for å ta inn over meg at folk faktisk tror på konspirasjonsteorier av de du presenterer her.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:43   #19
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kornsirkler

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Beklager, det var teit av meg å le av deg.

Men jeg må få si at jeg har tungt for å ta inn over meg at folk faktisk tror på konspirasjonsteorier av de du presenterer her.

Ja, den er grei og det kan jeg forstå. (har en mann som er totalt inne på mye ang konspirasjonsteorier og noe har nok smittet over på meg. Men så lenge jeg er kritisk og kan se det er far out men samtidig syns det er kult om det stemmer så er jeg på grensa. Men jeg sluker overhode ikke alt. )
Sorry accepted

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 21:48   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kornsirkler

Jeg synes man er utrolig naiv hvis man tror at vi er de eneste levende organismene som finnes i universet. Det er ikke dermed sagt at jeg tror at kornsirkler er laget av ailiens. Men jeg er åpen for veldig mye.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no