Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-22, 14:19   #241
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Rogaland er et av fylkene med mye flått. Egentlig er alle fylker med sjølinje helt opp til Helgeland flåttland. Og de er overalt!!

Plukket to av sønnen min i går. Eldste er vaksinert; jeg vurderer å vaksinere ham også. Begge er speidere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-06-22, 17:42   #242
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Klarer ikke å redde skolebiblioteket mitt. Ingen ting når inn. Er bare kjempelei meg nå.

Fant ut at kommunen min har mottatt 1,1 mill i skolebibliotekprosjektmidler fra Udir de siste to årene. Jadda…

Og fant ut at skolens mest rotete og uorganiserte lærer, som virkelig ikke har orden på noen ting, vil søke bibliotekjobben som jeg nekter å ta fordi det ikke er satt av tid nok. Denne læreren har jeg måttet mase og mase på i hele år for å begynne å følge de reglene vi har for biblioteket, -ikke la elevene låne for mange bøker, levere inn igjen bøker jevnt og trutt, få bøkene fra klassen inn før juleferie og sommerferie i god tid og innen fristen jeg har satt osv. Det endte med at sjefene mine måtte ruske opp i holdningene og stramme hen opp. Og nå, en uke etterpå, vil hen ha bibliotekansvaret. Vet ikke om jeg skal gruffe meg eller godte meg. De får det de ber om, i hvert fall.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 14-06-22, 20:40   #243
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Sulten og har vondt. Artrosehender, tennisalbue og koloskopi i morgen. «Alder er bare et tall» my ass.

Legger til beskjed nå kl 2040 om at timen er utsatt. Med de forberedelsene, så passer det j... dårlig, for å si det sånn.

Man gjør jo ikke dette for moro skyld. Neste time; i ferien, kanskje?

Eller kl 0800 dagen etter egen 50-årsdag? OK, sikkert litt barnslig nå, men dette var rett og slett dritkjipt. Pun not intended.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 14-06-22, 21:01   #244
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.783
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

på Anda

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 14-06-22, 21:11   #245
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.020
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 14-06-22, 21:36   #246
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.972
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Pokker ta da Anda. Håper du unngår time i ferien.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 08:00   #247
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg gruffer ikke fordi jeg veltet med kano og gikk på hodet ut i ei iskald og forholdsvis stri elv (litt sjokkartet bare, men egentlig litt gøy også), men fordi jeg hadde mobilen i lomma da det skjedde, og ikke i den vanntette posen jeg hadde med for å ha mobilen i. Nå har jeg en mobil jeg ikke liker, og må ligge inn på alt mulig på nytt. :ilandsproblem:

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-06-22 kl 09:16.
My er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 08:02   #248
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.884
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg gruffer skikkelig over noen i nær familie.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 10:20   #249
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg MÅ fylle diesel på bilen i dag. Selv om billigste sted jeg fant på veien jeg skal senere i dag er mye dyrere enn jeg vil de også, men i alle fall 3 kr billigere for literen enn vår lokale stasjon. Jeg skal bare bite tenna sammen og fylle full tank sånn at det blir en stund til neste gang jeg må irritere meg over det.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 13:45   #250
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Sliten...........
Denne våren har rett og slett vore eit h......Det har vore ekstremt travelt på jobb. Riktignok har eg 100% + 20% stilling frivillig, men det kjennest ut som om eg har jobba 200% i månedsvis no. Og det har eg kanskje også. Har ikkje turt å telle timar. Med to langtidssjukemeldte kollegaer som eg er mellomleder for har eg tatt på meg masse ekstra. Det er dessverre nesten umulig å finne vikarer innanfor det vi jobbar med. Og ein eventuell vikar vil uansett trenge lang opplæringsperiode for å fungere i jobben,og den opplæringa er det eg som må ta meg av. Så det er eigentlig enklare å sette inn eit ekstra gir og gjere jobben sjølv enn å prøve å finne nokon som kan gjere det. Kombinert med at mamma døde i mars der eg var heilt aleine om å sitte på dødsleie, arrangere begravelse og styre med dødsbo og at vi hadde konfirmasjon i april har eg rett og slett køyrt meg heilt på felgen. I dag var det såvidt eg klarte å komme meg opp av senga. Eg tenkte at det berre var på innsida, og at ingen kan sjå at eg er sliten, men no nettopp hadde eg eit online-møte på Teams og såg meg sjølv på web-kameraet, og eg ser rett og slett ut som eit vrak
Det er to veker igjen til ferien og eg anar ikkje korleis eg skal få gjort alt eg har lovt at eg skal gjere før eg tar ferie. To av oppgavene på lista er ting eg eigentlig skulle ha gjort ferdig før påske, men då døde mamma. Og så har eg rett og slett aldri klart å ta igjen alt som hopa seg opp dei tre vekene eg var vekke frå jobb. Det sitt utrulig langt inne å gi beskjed til prosjekleder for desse to prosjekta at eg nok ein gang må be om utsettelse.
Dei siste to mnd har eg attpåtil slitt med noko som eg lurer på om er magesår. Eller eventuelt betennelse i galleblæra. I begynnelsen var det ganske sporadisk, men no kjenner eg det daglig, særlig på kvelden. Eg kjenner eit press under høgre ribbein, akkurat som om noko har hovna opp og ikkje får plass. Og ein brennande følelse i magen som av og til går litt oppover mot brystet. Dette går også utover nattesøvnen, som igjen gjer meg endå meir sliten. Har sjølvsagt ikkje tatt meg tid til å gå til legen. Eg veit at eg antageligvis blir henvist til gastroskopi dersom eg går til legen, og det orkar eg rett og slett ikkje før ferien. Har heller ikkje lyst til å få vite noko som kan øydelegge ferien som eg har lengta sånn etter, så eg har bestemt meg for å vente til slutten av juli med å gå til legen. Dersom ei veninne hadde sagt noko sånt til meg hadde eg sjølvsagt kjefta ho huden full og bedt ho gå til legen med ein gang. Så eg er fullt klar over at det er heilt idiotisk å utsette det legebesøket. Men eg er så sliten at eg ikkje klarar å ta tak i dette akkurat no. No må eg berre fokusere på å komme meg gjennom dei to neste vekene, og så skal eg ha fire veker ferie etter det. Eller iallefall to....Må nok bruke ein del av ferien på å gå gjennom huset til mamma og kaste ting og gjere klart til salg av hus...

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 14:24   #251
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.175
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg gruffer ikke fordi jeg veltet med kano og gikk på hodet ut i ei iskald og forholdsvis stri elv (litt sjokkartet bare, men egentlig litt gøy også), men fordi jeg hadde mobilen i lomma da det skjedde, og ikke i den vanntette posen jeg hadde med for å ha mobilen i. Nå har jeg en mobil jeg ikke liker, og må ligge inn på alt mulig på nytt. :ilandsproblem:

Prøv å legge den i en pose med ris og/eller på svak varme, for eksempel varme varmekabler. Det kan godt hende den kvikner til - mobiler tåler mer vann enn vi tror!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 14:25   #252
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.020
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Simone.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 14:28   #253
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Prøv å legge den i en pose med ris og/eller på svak varme, for eksempel varme varmekabler. Det kan godt hende den kvikner til - mobiler tåler mer vann enn vi tror!

Ja, den fungerer faktisk helt brillefint, problemet er at det har lagt seg dugg på innsiden av kamera, både foran og bak, så det går ikke an å ta bilder med den lenger. Dvs i alle fall uten et veldig blurry filter. Og kamera trenger jeg. Men skal prøve å legge den i en pose sammen med ris ja, og se om det forsvinner, har fått det tipset fra flere.

For uansett om det er "bare" kamera som preges av fukt akkurat nå, så tenker jeg at det bare er et tidsspørsmål før andre ting svikter, siden fukt over tid inne i elektronikk aldri er særlig bra.

Godt det ar rent vann i den elva i det minste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 16:29   #254
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.697
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

til Simone.

Enda en sliten stakkar melder seg. Tror jeg møtte den berømmelige veggen i går, da jeg knakk helt sammen. Med flytting, oppussing, økonomibekymringer, håndverkere som ikke gjør jobben sin, betennelse i skuldra, bekymring for ungene, overnattingsgjester og full jobb har det endelig blitt for mye. Men det verste er at jeg, som trodde jeg var ferdig med overgangsalder for tre år siden, plutselig har fått mensen igjen - med tredobbel styrke. Har aldri hatt så vondt før eller blødd så mye, og google er ikke min venn. Kreftangst er det siste jeg trenger nå.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 20:17   #255
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.063
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Simone og Albertine, det der er ikke kjekt å lese. Jeg håper dere begge greier å finne roen når sommerferien kommer, at dere holder ut til det. Det må dere. Flotte damene.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 15-06-22, 20:24   #256
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

på Simone og Albertine!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 20:59   #257
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.599
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

til Simone!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

til Simone.

Enda en sliten stakkar melder seg. Tror jeg møtte den berømmelige veggen i går, da jeg knakk helt sammen. Med flytting, oppussing, økonomibekymringer, håndverkere som ikke gjør jobben sin, betennelse i skuldra, bekymring for ungene, overnattingsgjester og full jobb har det endelig blitt for mye. Men det verste er at jeg, som trodde jeg var ferdig med overgangsalder for tre år siden, plutselig har fått mensen igjen - med tredobbel styrke. Har aldri hatt så vondt før eller blødd så mye, og google er ikke min venn. Kreftangst er det siste jeg trenger nå.

Har du fått deg en legetime?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 21:01   #258
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.599
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg er så innmari lei bivirkninger etter kreft. Nå har jeg hovnet opp rundt øynene og er helt blå, det ser på ordentlig ut som om noen har banket meg opp. Og jeg klarer ikke sminke det bort, så jeg må bare gå sånn på sommeravslutning på fredag. Også lei av å være sliten og slapp, og av en blodprosent som bare ikke vil komme seg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 21:07   #259
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.471
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Men det verste er at jeg, som trodde jeg var ferdig med overgangsalder for tre år siden, plutselig har fått mensen igjen - med tredobbel styrke. Har aldri hatt så vondt før eller blødd så mye, og google er ikke min venn. Kreftangst er det siste jeg trenger nå.

Dette skjedde meg, på hormonspiral. Det var en muskelknute/myom i livmoren. Det føltes veldig hormonelt. Det endte med at jeg fjernet hele livmora og egglederne. Noe av det beste jeg har gjort.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 15-06-22, 21:19   #260
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.697
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

til Simone!


Har du fått deg en legetime?

Legetime unnagjort, full sykmelding. Og til deg.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no