Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er Norges bidrag til MGP 2009

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 18:11   #41
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Ja vi diskuterte MGP på jobb i dag og vi var enstemmig enig i at Alexander var best, og at han bør få reise til ... er det Moskva?? Følger ikke så godt med, men han var aller aller best!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 18:42   #42
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Stilig. Fekk ikkje sett i går.
Danselæraren til storebror er med i Frikar.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:05   #43
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Alexander Rybak er helt rå. Det er sjelden jeg blir så bergtatt av en sangopptreden. Jeg synes han har et utrolig særpreg, for ikke snakke om energi på scenen. Jeg håper at han går videre til den internasjonale finalen. Tone D.Aaberge blir blek og sjarmløs i forhold, og hun synger da vitterlig ikke bedre. Ja, vakker, men det hjelper ikke når sceneshowet begrenser seg til å huke litt med knærne. Jenta har så kort skjørt og høye sko at hun i alle fall ikke vil skille seg særlig ut fra de andre "beibsa" i GP. Heia Alexander. (Hm...jeg er sånn en som følger med i GP og er ikke flau over det. )

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 22:23   #44
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg og min niese så på i går (hun er 4 år yngre en meg) i ar helt enige i at han ar helt klart den beste. Sangen var bra synes jeg, stemmen hans også. Dessuten var han jo veldig søt da.
Av det jeg har hørt (ikke mye) burde han bli den Norge sender til den internasjonale finalen.
Men fikk litt sånn følelse av et det var et bidrag Frankrike kunne ha kommet med.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 00:09   #45
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg har sett ham i noen talentprogrammer før, og syntes da at han var litt "mye". I går sjarmerte han hele familien med ei fengende låt, glimt i øyet, bra sang og skitkul fremføring inkl. frikar!

Håper han blir Norges bidrag til MGP, for jeg tror han kan komme langt der med type musikk/sceneshow, samt "opphav".

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 10:07   #46
viola
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 2
viola har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

viola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 12:10   #47
Rafiki
The Anti-Walter
 
Rafiki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 62
Rafiki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Alexander Rybak er helt rå. Det er sjelden jeg blir så bergtatt av en sangopptreden. Jeg synes han har et utrolig særpreg, for ikke snakke om energi på scenen. Jeg håper at han går videre til den internasjonale finalen. Tone D.Aaberge blir blek og sjarmløs i forhold, og hun synger da vitterlig ikke bedre. Ja, vakker, men det hjelper ikke når sceneshowet begrenser seg til å huke litt med knærne. Jenta har så kort skjørt og høye sko at hun i alle fall ikke vil skille seg særlig ut fra de andre "beibsa" i GP. Heia Alexander. (Hm...jeg er sånn en som følger med i GP og er ikke flau over det. )

Definitivt (på alt).

Jeg skal like å se det bidraget som skal kunne klare å slå Alexander Rybak i den norske finalen (bokstavelig, det vil måtte være så bra at jeg garantert vil like det ).

Og MGP/Eurovision er 100% morro; den som tar det for noe mer eller mindre enn det henvises til en av de 99 andre kanalene man kan se på/tingene man kan gjøre mens MGP står på

Rafiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 12:16   #48
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Kom han videre? Søk på ham på youtube så finner der foolin, den er fin.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 12:30   #49
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg har tydligvis forskjellig musikksmak som viker godt fra storparten her. Jeg synes låta var forferdelig. Felespillingen og dansen var bra, men huff

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 12:33   #50
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg følger ikke med på Grand Prix, men denne sangen var absolutt fengende.
Den der ut og inn med tungen greia, kunne han godt spart seg.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 12:35   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg fatter ikke hvorfor de må synge på engelsk jeg da. Jeg synes alle land burde synge på SITT språk. Sangen hadde vært mye finere på norsk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:28   #52
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg er heller ikke imponert, men regnet med at han kom til å få flere stemmer. Synes det var påtatt pompøst og ga meg ingen god følelse. Danserne er gode da! Jeg likte soulbandet og hun som het Sonny.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 22:21   #53
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg likte soulbandet og hun som het Sonny.

Jeg synes sangeren i soulbandet hadde flat stemme og at Sonny hadde en alt for heseblesende opptreden som gjorde henne andpusten og sikkert gjorde sitt til å ødeleggen en låt som ikke var alt for bra i utgangspunktet. Egentlig var det bare to-ere og tre-ere på min terning før felespilleren dukket opp.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:43   #54
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg har ombestemt meg. Utifra opptredenen i kveld tror jeg herr Rybak ligger godt ann ja. Stemmen holdt fint i dag.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:52   #55
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg synes egentlig han andre Alexander hadde mye bedre stemme. Men ikke noe særlig bra sceneshow.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:55   #56
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.863
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Hadde jeg vært 20...

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:58   #57
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Alexander smelter mitt jærte.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:10   #58
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Hadde jeg vært 20...

Det var en gang for sånn en ti år siden.....

Syns han som synger My girl også er fin da. Tror Tone stikker av med seieren i kveld.

Drikker rødvin og koser meg faktisk med sangene, mange fine.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:16   #59
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg synes Damli Åberg er veldig søt og at hun synger en veldig grei, litt kjedelig sang. Hun får sikkert flere stemmer på utseendet enn på sangen. Hun rekker for øvrig ikke Rybak til knærne.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:34   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes Damli Åberg er veldig søt og at hun synger en veldig grei, litt kjedelig sang. Hun får sikkert flere stemmer på utseendet enn på sangen. Hun rekker for øvrig ikke Rybak til knærne.

...og det var visst folket enig i!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no