Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er det noen som bruker Pidgin her?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-09, 12:48   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som bruker Pidgin her?

Jeg har nemlig tatt min i bruk og fått den ære av å bli kontaktet av folk jeg har blokka og sletta for LENGST.

Skikkelig morro at alle gamle spøkelser dukker opp igjen.. Not.

Hvordan fikser man dette da? Jeg kan jo ikke se de før de kontakter meg. De er heller ikke på kontaktlista mi på den adressen jeg bruker (som jeg også bruker på msn).

What to do?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 20:15   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen som bruker Pidgin her?

Ser ikke ut til at de blokkerte kontaktene følger med over i Pidgin, men om du går under Tools > Privacy kan du blokkere på nytt. Der ligger alle kontakter du har vært i kontakt med, også de som er slettet og blokkert.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 20:17   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som bruker Pidgin her?

Når jeg ikke kan se de, så blir det vanskelig. Husker heller ikke adressene..

Det har "bare" dukket opp tre spøkelse til nå. Det ene var veldig hyggelig da, så greit nok.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 20:20   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen som bruker Pidgin her?

På msn kan du finne hvilke adresser som er blokkerte.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no