Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 22:40   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Jeg blir litt frustrert. Jeg bruker alt fra 38 til 42 i bukser nå. Det er jo greit, men tidligere i dag fikk jeg en bukse og et skjørt av Ms.Lee her inne. De var kjempefine og satt som støpt, men jeg fikk litt sjokk da jeg så på størrelsen. XXL!! Extra-extra-large!?! Et menneske som ikke er overvektig og som bruker 40 i bukser skal altså bruke XXL av enkelte merker? Hvordan i himmelens navn ser Small ut i disse klesplaggene da? De må jo være totalt anorektiske?

Det er jammen ikke rart man blir spiseforstyrret og får et sykt forhold til kroppen sin når man som slank må opp i størrelser som large og extra large.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:46   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Ikke bare varierer men gud forby at man har noen som kan ligne på kvinnelige former og hofter. Noen bukser er jo så rette at skal man få plass til en hoftekam oppi der må man snurpe de mange ganger sammen i livet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:58   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Hvilket merke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:00   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Skinnjakken min er XXL. jeg bruker 42.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:14   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvilket merke?

ja, det lurer jeg også på ? BikBok / Wow ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 00:06   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Datteren min på 10 år kan fint bruke str. 34 og 36 i HM klær og S og M fra BikBok.

Det sier vel litt det også mener jeg å tro. Og hun er ikke spes stor heller.

Det er veldig forskjell på klær ja, og jeg er sjeleglad hver gang jeg finner noe på Cubus for der er størrelsene romslige og jeg må gå ned i størrelser. Noen ganger 2 størrelser faktisk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 14:18   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

ja, det lurer jeg også på ? BikBok / Wow ?

Og man spør seg hvor unge får sine ville ideer om utseende og vekt fra.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 14:22   #8
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Kjenner godt til det der størrelsesgreiene.
Varierer mye fra merke til merke. Men Bik Bok sin medium er LANGT fra H&M(dameavdeling) sin medium. Kan bli veldig deprimert på handlerunde...På noen butikker passer jeg ingen bukser. Og jeg er str 40. Ikke noe diger, men klart har litt ekstra. Syns likevel det er deprimerende å gå inn på en klesbutikk og ikke passe noen bukser. . . Og dersom buksa mot all formodning skulle passe, så kan du banne deg på at jeg måtte ha lagt opp en 15-20 cm for å få den i normal lengde, og da er jo plutselig buksens opprinnelige form borte...

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 14:42   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Sjekket merket på plaggene nå og det er samme merke på begge to, men jeg klarer perkele ikke å lese hva som står pga. skriften. Carn? Garn? Care? Sort bakgrunn med hvit finurlig skrift.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 15:13   #10
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enorm forskjell i størrelsene på klær!

Det er veldig deprimerende..
Jeg er en normal M/L, og jeg må ofte opp i xxl. Jeg prøvde en skinnjakke fra taxi/ b-young, og der hadde de ikke stor nok XL var litt liten..

Hva skal jeg med disse "fordelene"

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no