Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-22, 22:59   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Love it!

Him: skip alt jeg skriver, hør på Luftslottet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 09:51   #22
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Hva med Cotton Stretch Long Sleeve-trøyer i bomull fra Filippa K?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 10:02   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Har du testet dem? Jeg syns ofte Filippa K ikke har kvalitet som gjenspeiles i prisen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 10:29   #24
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Har du testet dem? Jeg syns ofte Filippa K ikke har kvalitet som gjenspeiles i prisen.

Ikke akkurat de, men jeg har core bomulls-T-skjorter som er veldig gode.
Jeg innbiller meg at core-kolleksjonen er litt mer holdbar.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 11:16   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Jeg har en veldig veldig deilig ribbestrikket gråmelert bomullstrøye med akkurat passe stretch, den er fra Creative Collective. Husker av en eller annen grunn at den var ganske ny da jeg var på en tur i 2015, så den er ihvertfall sju år. Egentlig nesten som ny etter mye bruk. Har prøvd å se på nett etter samme i andre farger, men ser ikke ut som den fins mer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 12:46   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Jeg forstod ikke helt hvorfor du ikke skulle ha ull?

Uansett, hvis du skal ha ull til noe annet, så har Northern Playground ganske deilige produkter, og et veldig solid fokus på bærekraft: https://www.northernplayground.no/nb/shop

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 13:18   #27
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Om noen andre som ikke skal ha ull vil ha tips, så er det helt fantastisk basisplagg i merinoull på Cubus nå. De har pologensere, blant annet, og jeg har noen helt vidunderlige svarte t-skjorter derfra som holder seg godt. De er bambusmyke mot huden (sier jeg, som ikke eier et ullallergikergen i kroppen).

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 13:20   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg forstod ikke helt hvorfor du ikke skulle ha ull?

Uansett, hvis du skal ha ull til noe annet, så har Northern Playground ganske deilige produkter, og et veldig solid fokus på bærekraft: https://www.northernplayground.no/nb/shop

Fordi jeg skal ha dem under ull, og det blir for varmt.

Samt at (miljøvennlige) ulltrøyer er generelt lett å finne, så det trenger jeg ikke hjelp til tips om.

For øvrig samme merke Løve tipset om over her, som jeg kjenner godt og liker altså. Men er ikke det jeg trenger nå.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Om noen andre som ikke skal ha ull vil ha tips, så er det helt fantastisk basisplagg i merinoull på Cubus nå. De har pologensere, blant annet, og jeg har noen helt vidunderlige svarte t-skjorter derfra som holder seg godt. De er bambusmyke mot huden (sier jeg, som ikke eier et ullallergikergen i kroppen).

Mens hun (jeg) som klør av ull syns Cubusmerinoen er skrekkelig å ha mot kroppen.

Jeg har noen deilige ull- og silketopper fra Vera & William som jeg har hatt i årevis, de er mine absolutte favoritter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 13:31   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

For varm? Skjønner ikke.

(Jeg er litt sånn enten kald eller varm, så hvis jeg skal være varm, så kan det ikke bli for mye)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-22, 13:32   #30
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkle langermede trøyer som også er miljøvennlige?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Mens hun (jeg) som klør av ull syns Cubusmerinoen er skrekkelig å ha mot kroppen.

Jeg har noen deilige ull- og silketopper fra Vera & William som jeg har hatt i årevis, de er mine absolutte favoritter.

Denne er veldig mye mykere enn den vanlige Cubusmerinoen, men jeg skjønner godt at det ikke var spørsmålet ditt.

Det høres ut som F&S-bambusen er mer det du er ute etter.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no