Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-17, 20:54   #401
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Kommer stadig et hakk videre. Er i mål med de fleste gavene nå, bortsett fra noen smågaver her og der. Har kjøpt "julemorgenpysjene" til ungene (det ligger nye pysjer til dem nede i stua når de står opp om morgenen julaften), med kosesokker til to av dem og tøfler til den tredje. Handla litt på Bondens Marked, men skal ta en runde og kjøpe mye mer. Har ikke bakt noe særlig, men 12-åringen er i gang med å bake "Brune pinner" as we speek. Første brett står i ovnen.

Enda en adventsting i dag, for mannen åpnet kalendergave fra guttungen på 10, det var et fint, lilla kubbelys med glitterhjerte på. Så det står og brenner på bordet.

Lucia i dag, men ikke noe spesielt opplegg (det vil si 4.trinn som går luciatog på skolen, så jeg har ingen barn som var involvert i det, og arrangementet er ikke for foreldre), men mammaen min fyller 69 år i dag.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-17, 20:56   #402
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Her har eldste omgangssyke, så det betyr jo at vi er i rute til jul. Hun pleier alltid å få det før jul, kjipt.

Mangler en gave, alt er sendt, burde bakt men det får bli neste uke og så må jeg få skrevet noen flere julekort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-17, 20:59   #403
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Det nærmer seg! Jeg har noen få smågaver til ungene igjen. Både mamma og pappa har sendt penger, så fikser vi gavene. Pappa har sendt hjemmelaget rull og saltkjøttet skal jeg koke nå i kveld. Vi har bakt pepperkaker, kolapinner, risboller, kransekakestenger og julesnickers. Sjokoladekjeks, delfiakake og pepperkakehus skal det bli i løpet av uka som kommer. Jeg har til og med bestilt julekort - noe jeg egentlig hadde slått fra meg, siden de to eldste overhode ikke vil være med på bilde. Det endte med et tilfeldig blinkskudd av minstemann ute i snøen, så da spontanbestilte jeg julekort med bare ham på.

Julevasken blir nå som den blir. 17-åringen er bestukket og vasker kjøkkenet. Pga studiedager til gode, tar jeg juleferie to dager før resten av gjengen. Litt studier må jeg vel få unna, men jeg tenker jeg svisjer over huset da.

Jeg har faktisk ikke stressa så langt i år. Jeg er i rute med senkede skuldre! Vi har kost oss på aketur i snøen, på julemarked, med julefilmer i sofaen - akkurat som jeg liker det.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-17, 21:22   #404
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

I dag har jeg laget pepperkakedeigen som skal brukes til hus i morgen. Jeg og minstejenta har laget dobbel porsjon med risboller og akkurat nå steker jeg karamellspon. I morgen skal vi på en gård utenfor byen og hogge juletre (selvhogst) sammen med noen venner. Så skal altså pepperkakehuset lages, og på kvelden skal vi på julekonsert i nærkirken, der eldstejenta skal synge med skolekoret.

Det meste av julegaver er i boks, men det gjenstår noen smågaver her også, til kjernefamilien. Alt som skal ut av familien er kjøpt, pakket og sendt. Så gjenstår det en del matinnkjøp. Skal legge igjen en formue på Bondens marked til uka, tenkte jeg. Sylte, lefse, rull, sild, røykelaks, spekemat, ost ....

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-17, 21:23   #405
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Det nærmer seg ja.

I dag kjøpte vi juletre og den gode granlukten i bilen da vi kjørte hjem var helt magisk. Lukter er en stor del av stemningen for oss så det er bare vanlig gran som duger som juletre her.

Jeg har bakt tre slag allerede og har noen igjen, men det er bare hyggelig. Vi hører på julemusikk daglig og ser julefilmer og koser oss. Julestemningen er helt på topp.

Eldstemann hadde overnattingsbesøk i natt og sannelig hadde ikke julealven fått med seg at vi hadde en liten gjest og lagt igjen noe til ham også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-17, 21:32   #406
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi bruker også vanlig gran. Den har best lukt, og mest "riktig" farge og utseende, for meg.

Når vi hogger selv, rett fra rota, så drysser det ikke så mye heller.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-17, 21:55   #407
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Her har vi kunstig, det er det riktige for oss.
Vi er i mål med de fleste gaver, minus venner til kompiser av poden. Sliter med hva vi skal finne på til de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-17, 23:40   #408
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg er helt ute av julesynken Min- og julegnisten har forsvunnet. Mulig det har med sykdom å gjøre. Om alle er i ok form imorgen skal vi kjøpe tre, bake pepperkaker og vi skal ha pinnekjøtt til middag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-17, 23:57   #409
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har vært så stressa av flere grunner i det siste at jeg ramlet helt av; har ikke turt innom for å lese i tråden en gang!

Presanger er enda ikke ferdig kjøpt, noe jeg har bestilt for lenge siden har ikke kommet frem i posten, jeg har ikke handlet inn til jul eller til julestrømper, ikke bakt særlig(men det blir det lite av i år), ikke ditt og ikke datt....Men, i helga har vi stått på alle i vesle familien vår og fått tatt skippertak så nå i ettermiddag ble det pyntet både juletre og og pepperkakehus. Det er så mye som skjer siste uka at det var rett og slett nå vi hadde tid.

Vi skal være her i julen, men har invitert broren min og pappa. Broren min sa tvert nei men ble oppfordret om å tenke seg om. Tvilsomt han endrer mening men det har hendt EN gang før, såh Pappa vet rett og slett ikke. Han har vært hos oss de to siste årene men i år klarer han ikke bestemme seg for noe som helst. Ville veldig gjerne visst snart men det kommer ikke noe godt ut av å "mase" på ham akkurat for tiden. Han kommer iallfall innom i morgen og blir....ja, ett døgn eller to eller kanskje til nyttår? Haha!

I år må jeg lene meg på "Det blir jul likevel!".

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 00:00   #410
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg har pakket julegaver hele helgen føles det som. Men nå er alt pakket inn. Vi mangler noe mer til eldste som skal være fra mamma og pappa, ellers er vi i mål. Juletreet ble pyntet i dag, mot min stemme. Jeg ville ventet til lille julaften. Men siden det er plast så går det vel bra.

Ellers vil jeg ikke si at julestemningen akkurat er på plass, men vi satser på at det kommer i løpet av en uke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 00:05   #411
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

I morgen får jeg 35 syvendeklassinger på besøk til lunsj, de skal serveres pølse i brød. Planen var å ha huset ferdigrydda og klart til jul til da, men jeg kom til at det ikke har så mye for seg å bedrive seriøst husarbeid før den gjengen velter inn her.

Alle gaver er kjøpt, dog ikke helt i hus enda. Bare tre av dem har fått gavepapir på seg.

Jeg har kuttet alvorlig ned på bakelisten min, kom til at det er jo bare jeg som hiver i meg alle de kaloriene likevel og jeg er den som trenger det minst for å si det sånn. Men litt/nok blir det jo likevel.

Jeg har laget middagsplan til frem på nyåret, inkludert handleliste. Tenker vi handler det siste til jula på torsdag, og så påfyll uti romjula en gang.

Jeg har vært sykemeldt og lite mobil hjemme her i over en mnd nå, så jeg gleder meg til å ha folk rundt meg hele jula.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 00:05   #412
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg lagde julekaker i hele går. Vi hadde også pinnekjøtt til middag.
I dag lagde jeg kokosmakroner og vi spiste opp mesteparten av kakene på grøtfest i stad. Så må vel lage en runde til ila uken.

Er ferdig med julegaver. Vi har kun vært ute to kvelder så har vært effektive med liste i år.
Pyntet ferdig til jul i dag tidlig. Har kun igjen å kjøpe juletre. Det får gutta gjøre en kveld ila uka.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 00:14   #413
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2017

Her pynter nok barna treet mens jeg er på jobb fredag.

Har ikke mye julestemning, for travelt på jobb til det, men den kommer nok til slutt.

Har bakt mindre enn vi pleier, men satser på å rekke krumkaker en dag og rundstykker til frokost.

De siste julekortene skrives i morgen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 00:34   #414
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi er tålelig i rute, bortsett fra at noen av barnas gaver som ble bestilt på nett har blitt forsinkelse på... Fikk levert fra oss flere gaver i dag, og må få sendt siste gave og julekort i morgen tidlig og krysse fingre. Tatt i betraktning sykdom på minsten og at jeg er 40% sykmeldt synes jeg vi klarer oss greit. Bake litt og sånn i løpet av denne uken.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 00:50   #415
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

I dag har vi skaffet juletre (pyntes ikke før lørdag kveld da), selvhogst på en gård i utkanten av byen, sammen med vennefamilie. Koselig og stemningsfult som alltid, med bålkaffe, hesteridning for ungene etc, og ekstra i år siden vi for første gang på flere år faktisk har snø, i stedet for hålke og regn som det har vært de siste årene.

Pepperkakehuset ble bakt og satt sammen i ettermiddag (men ikke pynta), og vi fikk julestemning på konsert i kirka i kveld. Fortsatt en del som gjenstår, men føler meg trygg på at jeg skal komme i mål til slutt (i år også).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 01:13   #416
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2017

Vi skal ha julaften hjemme for første gang på mange år. Jeg har glemt alt om ribbe - hva ser man etter når man kjøper ribbe?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 01:56   #417
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg er iallefall ferdig med presangene og har skrevet en enorm handleliste. En av gavene er på vei i posten, men i følge sporingen skal den være fremme i god tid. I dag var jeg på senteret sammen med ungene for at de skulle få kjøpt litt gaver. Har ikke fått bakt noe særlig, men er ikke krise om jeg heller handler litt på bakeriet. Hadde en plan om å lage delfiakake i dag, men de var tomme for delfiafett på butikken. Ser de bruker smør i stedet i denne oppskriften https://www.tine.no/oppskrifter/kake...-la-delfiakake
Er det noen som har prøvd det? Blir det bra?

Ellers er planen å få ryddet og vasket kjøleskapet på kjøkkenet og det i kjelleren slik at jeg har god plass til alle innkjøp, jeg har en plan om å få malt en mur og ellers må huset shines litt. Og så må jeg få pakket omtrent tusen gaver. Men er ikke spesielt stresset.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 07:30   #418
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2017

Juletreet er på plass, dog ikke pyntet ennå. Vi skulle egentlig ha vanlig gran eller furu, men endte opp med sibirsk edelgran. En høy, tett, kjegleformet sak som ser nesten litt for pen ut etter min smak, men som nok kommer til å se bra ut når min brokete samling med juletrepynt er på plass. Jeg og lillefrøkna laget dessuten en 12 meter lang glanspapirlenke som nok kommer til å pimpe ned stastreet en del.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 08:19   #419
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2017

Alle gaver er kjøpt, vel nesten. Mangler en strømpegave hver til gutta. Tenkte de skulle få nye pysjbukser i år.
Juletre ble kjøpt i går på vei til møljelag hos mine foreldre, og da fikk jeg også de store hvite dukene mine nystrøkne med hjem fra mamma.Nå er det bare 3 dager med jobb, så er det juleferie.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-17, 09:44   #420
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2017

Her rykkes det bare stadig bakover.
Julekort kan vi bare glemme, for første gang.
Har kjøpt en gave siden sist. Ingen av de hjemmelagde er ferdig. Og med en finger bandasjert så den er 4-5 ganger så stor, så tar ting mye lenger tid. Men jul blir det nå læll.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no