Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dere Spaniafarere - flybilletter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-17, 09:31   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Dere Spaniafarere - flybilletter

Regner med det er noen her som ofte reiser til Spania. Vet dere når det er billigst flybilletter? Og hva er billige billetter? Tenker i hovedsak på reiser til Valencia og Alicante.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 09:39   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

En venninne er i Spania hver sommer. De pleier ofte å bestille billetter høsten før.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 09:51   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

I år har neste års billetter lagt ute siden august. Det har jeg ikke opplevd før.
Vi pleier bestille i oktober.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 10:00   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Vi skal bestille nå (Stavanger - Malaga). 2000 er billig (men er en stund siden vi har fått så billige billetter i sommerferien). Nå kommer de på ca 3000.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 10:48   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Så billig? Typisk når vi ikke skal neste år. Jeg synes alt under 10tusen er billig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 11:12   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så billig? Typisk når vi ikke skal neste år. Jeg synes alt under 10tusen er billig.

For en billett???? Da hadde det jamen ikke blitt mange turene..

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 13:27   #7
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Er det ok i Malaga? Lett å finne leilighet til leie? Jeg har aldri vært på fastlandet i Spania.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 13:39   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Er det ok i Malaga? Lett å finne leilighet til leie? Jeg har aldri vært på fastlandet i Spania.

Ja. Det er også OK i områdene rundt. Var i Nerja i april (litt nordover, tok taxi dit) og i Torremolinos i juli (tok tog fra flyplassen, fem stopp). Bestilte på booking.com.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 14:11   #9
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Tusen takk! Så spennende! Fant billetter med SAS til 2000,- pr. person, så nå har jeg booket.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 14:41   #10
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Vår erfaring er at jo tidligere jo bedre. De stiger alltid i pris.

I år kom jo bilettene ut alt i august. Neste år har vi valgt og reise når "alle andre" reiser og priser er deretter. Betalte like over 16 000 for 3voksne og 2barn.

Men har en is i magen og venter til mai så kan en få gode priser hos sas. Sas har de siste årene hatt tilbud i mai, der en bare betaler skatter og avgifter for barna. En vennine kom ned til oss i sommer, hun betalte under 200kr pr barn.
Men jeg liker å ha ting planlagt og hadde nok ikke våget å gamble på at tilbudet ville vært til neste år og, hvertfall ikke når jeg vett hvordan prisene på flybilettene stiger.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-17, 14:53   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Vår erfaring er at jo tidligere jo bedre. De stiger alltid i pris.

I år kom jo bilettene ut alt i august. Neste år har vi valgt og reise når "alle andre" reiser og priser er deretter. Betalte like over 16 000 for 3voksne og 2barn.

Men har en is i magen og venter til mai så kan en få gode priser hos sas. Sas har de siste årene hatt tilbud i mai, der en bare betaler skatter og avgifter for barna. En vennine kom ned til oss i sommer, hun betalte under 200kr pr barn.
Men jeg liker å ha ting planlagt og hadde nok ikke våget å gamble på at tilbudet ville vært til neste år og, hvertfall ikke når jeg vett hvordan prisene på flybilettene stiger.

Oi! Vi er tre voksne og et barn og betalte 8072,- nå i dag. Det syns jeg var billig. Det er ikke inkludert innsjekket bagasje, så det blir kun en koffert på 23 kg og resten håndbagasje. Å vente helt til mai hadde ikke jeg turt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 14:07   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Oi! Vi er tre voksne og et barn og betalte 8072,- nå i dag. Det syns jeg var billig. Det er ikke inkludert innsjekket bagasje, så det blir kun en koffert på 23 kg og resten håndbagasje. Å vente helt til mai hadde ikke jeg turt.

Det var veldig billig ja

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-17, 00:05   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Vi har bestilt nå, 4 voksne og 1 barn, 11.000, det er ikke så galt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-17, 03:17   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Vi har også bestilt. Fire voksne (15 er voksen), 10 000,- Mellomlanding i København på vei ned, direkte hjem. Tre uker for tre av oss, to uker for mellomste. Jeg gleder meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-17, 11:06   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere Spaniafarere - flybilletter

Får ikke bestilt enda, bare vente og se.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no