Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-14, 16:48   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Abbonerer på denne. Me skal på Miniøya i mai.

Når er det?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 17:35   #42
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

gode dealer på The Thief, på Tjuvholmen, det er dyrt til vanlig, men har av og til noen gode tilbud.

Hvor finner man de? Choice sine nettsider? Nyhetsbrev?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 18:43   #43
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Når er det?

24.- 25. mai.
Flybilletter er i boks, no ser eg etter hotell. Gleder oss til endeleg dra på tur igjen.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 19:06   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Og bare så det er sagt; det er ytterst få områder av byen som er "farlige".

Det aller farligste du kan gjøre er å være full mann i starten av 20-årene i Rosenkrantzgate natt til søndag. Akkurat det skal dere ikke slite så mye med, vel?

Hvis det skal shoppes, så vil Snuppa (9 år) helst til Oslo City. Særlig etter at de fikk Wow-butikk. Men vi spiser gjerne på Løkka eller Mathallen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 20:59   #45
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Jeg ville absolutt bodd på Løkka, ved Mathallen hadde nok vært min favoritt.

Ift områder er jeg enig med Tjorven, det er svært få områder som er farlige, og om de er det, er de "farligst" om du er møkkings og det er midt på natten.
Ut fra du ønsker deg, ville jeg droppet Anker Hotell (som heller ikke er nevnt i tråden) - det ligger sentralt til ift Løkka, men mulig du ikke synes det er superhyggelig å gå akkurat ut der. Jeg synes ikke det er problematisk, men om man ikke er kjent kan det kanskje oppfattes mindre hyggelig enn lenger opp.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 22:23   #46
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Det eneste hotellet i Oslo jeg har bodd på hvor jeg synes at området var direkte utrivelig på kveld og natt, var et thon-hotell ikke så langt fra Oslo S. Astoria heter det. Der var det ganske mye åpenlys prostitusjon og narkosalg rundt hotelldørene. Sikkert ikke farlig, men utrivelig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 22:36   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Apropos å komme seg enkelt fra Gardermoen, så synes jeg det er greiest å ta flybussen. Den kjører helt inn i byen og har stopp ved flere hoteller, bl.a. Rica G20 i Grensen og ved Rica Holberg.

Med flytoget blir det lenger å gå, evt bytte til trikk. Bortsett fra hvis man bor på Thon Opera på Oslo S. Det hotellet anbefaler jeg også, da ser man rett på Operaen. Forresten er jeg ikke helt oppdatert på støy og slikt der, sist var det veldig byggeaktivitet i området rundt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 04:15   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Toetasjes godteributikk!?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 06:59   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Vi synes flytoget er både kjekkest og mest praktisk. Kort tid, barn går gratis med voksen og det er jo tog! Hallo, liksom! Man må jo benytte enhver anledning til å kjøre tog!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 08:46   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Barn går gratis på flybussen også, men prismessig er det liten forskjell, mens tidsmessig er det en evighet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 09:06   #51
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Men hvis man ikke skal rekke et møte, så synes jeg det er greit å bare gå rett ut døra på flyplassen, sette kofferten fra seg utenfor bussen og gå ombord. Se på biler, natur og bebyggelse underveis, kanskje med musikk på øret. Avslappende tur helt fram til hotellet. Ta det som en del av reisen.

På returen må man som oftest ut av hotellet om formiddagen, så da pleier jeg sette bagasjen på oppbevaring på Oslo S og ta flytoget til Gardermoen etter siste dag i byen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 12:12   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men hvis man ikke skal rekke et møte, så synes jeg det er greit å bare gå rett ut døra på flyplassen, sette kofferten fra seg utenfor bussen og gå ombord. Se på biler, natur og bebyggelse underveis, kanskje med musikk på øret. Avslappende tur helt fram til hotellet. Ta det som en del av reisen.

Joda, det er selvsagt smak og behag. Siden det er så liten variasjon i pris, men så stor variasjon i tid så foretrekker jeg toget. Selv når jeg ikke skal rekke noe. Man går jo rett ut døra på flyplassen og på toget også, og kan ha musikk på øret, se på bebyggelsen og drikke kaffen der også. Jeg foretrekker tog som reisemetode over buss any day. Buss til flyet har jeg sluttet helt med, etter veldig dårlige opplevelser med busser som ikke kommer.

Skal man bo i Groruddalen så er det selvsagt noe annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 15:12   #53
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Vi har noen faste punkt på programme ti Oslo, jeg har en niåring, kanskje de er til inspirasjon?

I år ville jeg også forberedt litt, med litt fokus på at det er hovedstaden vår pga grunnlovsjubileet. Siden det passer litt sammen ville jeg også hatt litt knyttet til Dr.Proktorfilmen og ev annet som er populært når høstferien kommer m.m.

1.Vaktskifte på slottet (Kl 13.30, link )

2. Riktige leker nedenfor Saga kino, vi elsker utstillingsvinduet og etterpå er det kos å få lov å kjøpe en Oslo-leke her

3. Akershus festning - jeg hadde gjensett eller -lest Dr. Proktor før besøk her og Stortinget). Ta med brød til endene og se gjerne vaktsjiftet her også 13.30 på enellerannen plass, veldig "gamledagerfølelse" Link

Stikk gjerne innom politihestestallen rett utenfor, er usikker på om det må være åpen dag eller om man kan komme in uansett, vi pleier bare kikke litt
(link)

4. Stortinget - hilse på løvene, snakke om grunnloven og hvordan ting besluttes i Norge og hvem som er inni bygningen. Vi har ikke tatt på oss å gå inn, men skal nok det neste gang, pga jubileet og det er litt ekstra interessant etter at vi så Venner for livet-filmen.

5. Båttur i fint vær, tenk at sporveiene har "båttrikk":

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Og jeg anbefaler som vanlig en tur med ferge ut til Hoveøya (evt en rundtur med Hovedøya som siste stopp). Fin utsikt til byen fra båten, og nydelige høstfarger og skummel ruin og kanoner på Hovedøya! Båten går fra Vippetangen (ta buss nr 60 fra jernbanetorget, eller gå 15 minutter). Det blir sevsagt strålende sol og fint vær her i høstferien.

6. Teknisk museum - et must, og dere må sjekke tidene på branntunnelen så dere rekker den! Gå gjerne av trikken ved bibloiteket på Grunerløkka, spis på en koselig kafe, og sjekk gjerne ut lekeområdet i parken eller serieteket (Link til biblioteket)

7. Vi pleier å finne en godtebutikk/deli e.l. med kjempeutvalg som er annerledes enn vanlig, og ha litt ekstra luksusutskeielser på hotellrommet.

8. Sushi og Fridays-lunsj (...jaja...), og jeg pleier å forsøke å få til at vi smaker på noe vi ikke er vant til. Nå er jeg imidlertid litt "ute" av hva som er spennende, men mathallen må prøves. (Men egentig er dette type "spise arabisk mat på Habibi ved Storgata", eller i riktig gamle dager "kebab fra en bule")

9. Vigelandsanlegget, ihvertfall innnom Sinnataggen og monolitten.

I tillegg har jeg ting vi ikke har fått gjort ennå, som å ta båten til Bygdøy, Folkemuseet, Kon Tiki etc (vi har sett filmen, ellers ville jeg ikke gått der). Kanskje Holmenkollen, men hvordan er det egentlig der nå tro?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 15:17   #54
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jentene mine elsker også å spise middag på Yayas.

Haha, herlig, der må vi også, selv om Lærlingen ikke liker thaimat. Noen menytips?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 15:19   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Veldig hyggelig og inspirerende tråd for oss Osloboere også, dette her. Jeg vil bare kommentere at jeg synes Botanisk hage er et flott sted å rusle til alle årets tider, i alle fall hvis været er fint. Munch-museet kan også være verdt å få med seg. det ligger rett ved siden av, og begge deler er to minutter unna Tøyen t-banestasjon, dit alle t-banelinjene går.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 15:36   #56
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Haha, herlig, der må vi også, selv om Lærlingen ikke liker thaimat. Noen menytips?

Vårruller og nudelretter pleier å funke ok for barna. Men det er ikke først og fremst maten de elsker med stedet, nei. Jeg synes Green Curry-en er veldig god. Det er forresten avdelingen i sentrum vi pleier å gå på. Passer jo utmerket å kombinere med festningen.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 15:43   #57
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Veldig fin liste, Balanse.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-14, 20:58   #58
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Veldig hyggelig og inspirerende tråd for oss Osloboere også, dette her.

Ja! Jeg ble helt sånn "jeg vil også! " Må bli flinkere til å bruke byen, vi bor en femten minutters trikketur fra sentrum.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 08:47   #59
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Denne tråden var fin.
Snuppa og jeg skal til oslo om noen uker. The Thief er veldig dyrt men Gabels hus hadde bra pris.
Er det sentralt og fint for en tur i byen?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-14, 09:32   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Ikke lest hele tråden, men fin lekeplass med klatreapparater i Vigelandsparken. Begge mine har likt den godt. Stas å kjøre trikk. Fint på Tjuvholmen, ta en tur opp i Tjuvtitten og se utover Oslo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no