Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-14, 16:22   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring

Jeg skal til Italia kommende helg. Andre har bestilt og ordnet denne turen for oss. Jeg har kun fått tilsendt et bookingnummer og en liste over de ulike flighetene vi skal ha (2 mellomlandinger hver vei). Vi reiser med henholdsvis KLM, KLM og Alitalia.

Hvordan forholder vi oss til bookingnummeret? Vi reiser med kun håndbagasje, så det er ingen bagasje som trenger å sjekkes inn. Teskjeforklaring behøves!

Kan vi sjekke inn for hele reisen eller må vi sjekke inn på nytt ved hver mellomlanding?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 16:29   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring

Du taster bookingnummer på innsjekkingsmaskinen, velger ingen bagasje, overstyrer setevalg hvis du vil, og får et boardingkort. Ferdig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 16:30   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring

Flott, det høres jo overkommelig ut!

Hvor lang tid før avgang må vi være på Gardermoen? Avgang ved lunsjtid en vanlig hverdag.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 16:32   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Flott, det høres jo overkommelig ut!

Hvor lang tid før avgang må vi være på Gardermoen? Avgang ved lunsjtid en vanlig hverdag.

OSL sier 60 min, jeg sjekker hjemmesiden hvis jeg er usikker. Reiste sist mandag i vinterferien, da var det lange køer, men det går fort unna. Vil du shoppe taxfree kan du godt regne med å være der 90 min før.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 16:36   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

OSL sier 60 min, jeg sjekker hjemmesiden hvis jeg er usikker.

OSL sier 90 minutter før avgang på utenlandsreiser: http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsj...g/X_Oppmotetid

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-14, 17:24   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innsjekk ved flyreise - trenger forklaring

Jeg bruker å få billetter fra BergHansen, det står oppmøte en time før. Har, kremt, ikke fått med meg anbefalingen om 90 min før. Synes 60 min er akkurat passe når jeg sjekker inn på automat og ikke skal droppe bagasje.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no