Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-14, 10:27   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Grünerløkka er helt trygt. Du kan f.eks bo på Scandic Vulkan eller PSHotell, begge vegg i vegg med Mathallen og Dansens Hus. Da kan dere spise både der og på Løkka.

Karl Johan er bare for turister og svært få locals bruker det til noe særlig annet enn transportåre når man må.

Jeg er kanskje ikke local ennå, men jeg er veldig glad i Karl Johan. Eller kanskje ikke akkurat KJ, men området rundt og Stortorvet og Torggata. Jeg merker at jeg er veldig glad i å kunne shoppe uten å være inne på et senter.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 10:35   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Rica G20 er et veldig ok hotell. Sentralt og fint og med veldig god frokost. Eldstejenta di er da 8 år? Teknisk museum er veldig ok hvis dere skal gjøre noe annet enn bare bytur. Ellers må dere jo se slottet og stortinget og karl johan og aker brygge. Ikke de mest sjarmerende stedene i byen, men sånne steder det er greit å vite hva er etter å ha vært i hovedstaden som barn. Og når man faktisk er turist og ikke er så vant til storbyen er det litt morsomt å se på alle menneskene og hva som skjer der. Holmennkollen er ikke det samme lenger i og for seg, men det er fint oppover der. Og frognerparken. Der er det også et fint lekeområde, men det er kanskje ikke så aktuelt med en åtteåring, det varierer litt. Og så må dere kjøre t-bane og trikk. Jeg ender alltid med å kjøre mye mer trikk og bane enn vi egentlig trenger, for det er jo nesten det kuleste i hele byen når man er 5-6-7-8 år.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 11:04   #23
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.617
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Jeg anbefaler en rundtur i festningsmuseet på Akershus festning. Særlig fangehullene er stas. Jentene mine elsker også å spise middag på Yayas.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 11:14   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

En runde på Nasjonalgalleriet er også å anbefale.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 11:41   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Hvis dere tar Frognerseterbanen, får dere tatt både t-bane og trikk! Den blir nemlig på magisk vis til "trikken" når man passerer Borgen.

(Nå har den vel ikke strøm oppe lenger, før skiftet den vel faktisk strømpunkt. Men den heter fremdeles trikken på Westkanten.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 11:50   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Ja, de kaller den merkelig nok trikken selv om den ikke ligner trikk engang. Det er noe av det som er litt morsomt å fnise av.

Men yayas ja! Anbefales.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 12:02   #27
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Som innflytter til Oslo Vest humrer jeg med. Jeg må alltid spørre "trikken? Er det trikken du mener, den blå vet du, eller er det t-banen!??"

/

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 13:07   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Trikken og blåtrikken, må vite.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 13:12   #29
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

T-banen er jo noe av det mer fascinerende som finnes. Nå er det jo et flott utbygd nettverk, men da jeg flyttet til Oslo som student var det vel ennå sånn at man måtte bytte bane om man skulle forbi Stortinget. Det var vel rimelig nytt at det gikk baner dit i begge retninger også tror jeg. Hvorfor skulle noen ha behov for å reise fra øst til vest eller motsatt liksom? Man må jo respektere skillene i samfunnet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 13:37   #30
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Tror ikke Arkaden har WOW mer, men det finner du på Oslo city, ved siden av. Arkaden har imidlertid fått Yummi Heaven, en to etasjers godteributikk!

OMG! Jeg vil hjem!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 13:48   #31
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Som Katta sier, det går fort litt tid til bare å trikke rundt.

Frognerparken/Vigelandsparken er fint for alle aldre. Masse fascinerende statuer å se på, hvis man er for stor til å leke i Frognerborgen rett til venstre for inngangen. Jeg liker den nesten usynlige labyrinten midt i parken. Den er laget som mønster i brostein rundt en diger fontene. To innganger/utganger så man kan starte i hver sin og gå til man møtes. Enkel moro.

Slottet er også fint å ha sett, særlig hvis man har flaks og det er fredag formiddag rett før kl 11 når det ruller opp svarte ministerbiler på rekke og rad for å ha statsråd hos Kongen. Så kan man gå en tur rundt og se hagen/parken på baksida, før man kommer fram igjen og får se et vaktskifte.

Det tar tid å gå/trikke rundtomkring og se på alt, så ikke legg for mange planer.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 13:52   #32
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Rica Holberg har også fin beliggenhet for en slik helg.

Rica Holberg er greit nok, men hvis de ikke har hatt noen storstilt renovering de siste årene vil jeg si det er litt gammelt der. Rica G20 derimot er nesten nytt, og med fantastisk god frokost.

Men jeg pleier å sjekke Coop Hotellkupp og se hva som finnes av tilbud der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 14:04   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Det er supergøy med sånn turistbuss sammen med de andre turistene!

http://www.hop-on-hop-off-bus.com/oslo-hop-on-hop-off-tour_23375?_$ja=cgid:10334867597|tsid:36801|cid:16 6591157|lid:60411960557|nw:search|crid:32365323557 |dvc:c|adp:1t1&gclid=CMuj1_SOl70CFePOcgod2rAAnw

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 14:07   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Ellers er det superfint å spasere Karl Johan - se Stortinget - slottet - Nasjonalteateret, og å spasere fordi (og gjerne innom Rådhuset - hallen der er imponerende!) ut på Rådhusplassen - opp på Akershus festning - gå på Skansen, se på slottet, evt. sjekke ut politistallen - og Christiania Torg er superfint med flere hyggelige restauranter og flere av Oslos aller eldste hus i nærheten.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 14:08   #35
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Uff, nå får jeg bare lyst på en tur til Oslo.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 14:10   #36
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.472
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Og en lørdag vi var der, og jeg skulle liksom ta strake veien Bogstadveien til Vigelandsparken (kun på gefühlen, uten kart eller gps) så havnet vi uforvarende oppi et marked der folk hadde rigget seg opp og solgte ting. Tror det måtte være Vestkanttorget! Vi brukte jo nesten opp all tiden vår der da.
:har eple som har falt nær stammen:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 14:38   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.980
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Lørdager er det marked på Vestkanttorget, ja! :hørerklapring av bord fra tidlig morgen hver eneste lørdag:

Det er koselige hoteller vest i byen også, Gabelshus hotell er veldig koselig, eller så er det mulig å få noen gode dealer på The Thief, på Tjuvholmen, det er dyrt til vanlig, men har av og til noen gode tilbud.

Det ligger også koselig hoteller i Skillebekkområdet, det er på baksiden av Aker Brygge. Tenk litt på at det skal være greit å komme seg til og fra flyplass og buss, uten at det blir mange bytter med tunge kofferter. Hotellet på byporten ligger jo veldig greit til i så måte.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 14:42   #38
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Og jeg anbefaler som vanlig en tur med ferge ut til Hoveøya (evt en rundtur med Hovedøya som siste stopp). Fin utsikt til byen fra båten, og nydelige høstfarger og skummel ruin og kanoner på Hovedøya! Båten går fra Vippetangen (ta buss nr 60 fra jernbanetorget, eller gå 15 minutter). Det blir sevsagt strålende sol og fint vær her i høstferien.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 14:47   #39
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Abbonerer på denne. Me skal på Miniøya i mai.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-14, 15:31   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Tusen takk for tips. Det ser ut som om PShotel har greie priser. Det pensjonatet ser veldig hyggelig ut, men det er litt trivelig om vi har noe å gjøre rett utenfor døra så jeg slipper å ta trikk/buss på kvelden. : pyse:

Tusen takk for tips. Det er kanskje på tide å bli litt kjent i Oslo. Jeg kan nesten mer om Berlin.

Bare vær obs på at PS ikke er fancy, men veldig stilrent og moderne. Noen sv rommene har køyesenger. Det hotellet som flere nevner i grensen er også fint.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er kanskje ikke local ennå, men jeg er veldig glad i Karl Johan. Eller kanskje ikke akkurat KJ, men området rundt og Stortorvet og Torggata. Jeg merker at jeg er veldig glad i å kunne shoppe uten å være inne på et senter.

Nå ligger verken Stortorget eller Torggata på Karl Johan da. Jeg beveger meg på Karl Johan, men ikke mer enn strengt tatt nødvendig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no