Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Binære newsgrupper

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-08, 08:52   #1
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Binære newsgrupper

Jeg er dritlei av torrenter. Det går langsomt og ruteren kneler når jeg laster ned for mange om gangen, så jeg tenkte å ta abonnement på Giganews.

Er det blomstrende naivt å bruke et norskt Visakort med eget navn på dette eller er det helt risikofritt og bare paranoid å tenke sånn?

Er det noen bedre grupper enn Giganews?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 08:55   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Det finnes kun 10 typer mennesker.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 08:56   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det finnes kun 10 typer mennesker.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 08:59   #4
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det finnes kun 10 typer mennesker.

Alt du har lært, DM!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:08   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Ja, ikke sant.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:13   #6
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er dritlei av torrenter. Det går langsomt og ruteren kneler når jeg laster ned for mange om gangen, så jeg tenkte å ta abonnement på Giganews.

Er det blomstrende naivt å bruke et norskt Visakort med eget navn på dette eller er det helt risikofritt og bare paranoid å tenke sånn?

Er det noen bedre grupper enn Giganews?

Jeg vil si at det er mer naivt å bruke fildelingsprogram med sin egen IP, for da deler du jo faktisk videre til andre også. Med nyhetsgrupper kan du laste ned kun til eget bruk.

Giganews er vel best hvis du skal bruke NNTP, mens Easynews har i tillegg et webgrensesnitt som fungerer veldig bra.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:19   #7
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg vil si at det er mer naivt å bruke fildelingsprogram med sin egen IP, for da deler du jo faktisk til andre også. Med nyhetsgrupper kan du laste ned kun til eget bruk.

Det er en av grunnene til at jeg ønsker å skifte til newsgrupper istedet også ja. Og jeg er ikke bekymret over risikoen for å bruke Visa på nettet, det gjør jeg i hytt og vær og har et eget Visakort bare for nettbruk. Det er mer det «ulovlige» i det, altså at det er lettere å vise til at jeg har lastet ned. Men det er vel nokså paranoid det da.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Giganews er vel best hvis du skal bruke NNTP, mens Easynews har i tillegg et webgrensesnitt som fungerer veldig bra.

Så lenge grensesnittet ikke er direkte brukerfiendtlig så spiller det liten rolle, jeg går etter hva som har det største utvalget.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:24   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Så lenge grensesnittet ikke er direkte brukerfiendtlig så spiller det liten rolle, jeg går etter hva som har det største utvalget.

Giganews og Easynews har omtrent samme utvalg, Giganews tar vare på filene lengst (Giga: 200 dager, Easy: 50 dager). Begge har trial-accounts så det er jo bare å prøve.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 09:27   #9
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Binære newsgrupper

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Giganews og Easynews har omtrent samme utvalg, Giganews tar vare på filene lengst (Giga: 200 dager, Easy: 50 dager). Begge har trial-accounts så det er jo bare å prøve.

Det er jo en Fin Ting å gjøre i dag, jeg trenger neste sesong av 30 Rock. Takk for tips!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no