Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-14, 09:51   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg har heldigvis unngått å be om prikk med den vitsen, takk og pris. Men jeg har måttet sensurere et par russekort med voldtekts-"humor" på. Hva er det med folk, ass!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 09:52   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Haha, en indirekte prikketiggetråd. :mohaha:

Vi får satse på at røde prikker, i hvilken som helst form, er bedre for disse prikketiggerne enn den de har stående som de vil ha vekk.
(Forresten, ikke så mye indirekte over denne tråden, da.. -og jeg ahr bare gitt grønne, så det er sagt!)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 10:02   #23
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg har ikke lyst til å slette den tråden. Sorry...

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 10:04   #24
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Haha, en indirekte prikketiggetråd. :mohaha:

Nei, det er jo en direkte prikketiggetråd. Og røde prikker på panelet er mye triveligere enn den fæle vitsen.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 10:05   #25
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har ikke lyst til å slette den tråden. Sorry...

Det skal du selvfølgelig ikke.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 10:15   #26
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg tigger absolutt ikke om prikker altså.

Men det er vel den eneste og enkleste måten å få prikken vekk fra feeden.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:56   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi får prikke hverandre så mye at den forsvinner langt nedover!

Haha, jeg hadde glemt denne tråden, og fikk sjokk da jeg sjekket kontrollpanelet nettopp! Takk for utrolig mange prikker (også den røde!), og nå skal jeg sette av et kvarter på å gjengjelde.

Den ekle vitsen er ihvertfall borte.


Sist redigert av Hyacinth : 16-05-14 kl 12:07.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 12:01   #28
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den ekle vitsen er ihvertfall borte.

Jepp!
Takk for alle vennligsinnede og passiv-aggressive bidrag.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 12:08   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 12:22   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har ikke lyst til å slette den tråden. Sorry...

Det hjelper jo ikke uansett, kommentaren blir likevel stående.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 12:29   #31
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Sånn, dugnads-prikket alle jeg fikk lov å prikke. :-)

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:20   #32
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Enig, den vitsen er skikkelig fæl å få i fleisen.

Jeg har også dugnadsprikket.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:26   #33
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Enig, den vitsen er skikkelig fæl å få i fleisen.

Fortsatt?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:28   #34
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg ser gjerne at den snart blir borte. Rød eller grønn, spiller ingen trille.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:32   #35
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Men altså; verden ER jo ubehagelig. Når man ber om å få en vits på prikk, så blir den jo der. Tenk hvordAN MITT UTGÅENDE PANEL SER UT, GANSKE MANGE SLIKE VITSER SOM ER PRIKKET TIL ALLE DE SOM SPURTE. (herregud caps lock) Burde man ikke tenke på slikt før man ber om å få noe tilsendt seg?

Av samme grunn åpner jeg sjelden "herreguuuud - se hva som skjer-videoer på Youtube. Synet forblir i hodet.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:41   #36
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jo, så klart man bør tenke på det, Pelle. Men av og til overstyres iallefall fornuften i min hjerne av vitebegjær (evt. kall det en form for nysgjerrighet). Dermed har jeg litt for lett for å åpne linker jeg ikke bør åpne og be om "vitser" jeg egentlig ikke vil lese.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:41   #37
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Fortsatt?

Snille du! Takk!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 13:58   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Nå prikket jeg alle i tråden jeg kunne, før jeg leste at de fleste allerede hadde fått dem ut. Jada.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:00   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men altså; verden ER jo ubehagelig. Når man ber om å få en vits på prikk, så blir den jo der. Tenk hvordAN MITT UTGÅENDE PANEL SER UT, GANSKE MANGE SLIKE VITSER SOM ER PRIKKET TIL ALLE DE SOM SPURTE. (herregud caps lock) Burde man ikke tenke på slikt før man ber om å få noe tilsendt seg?

Av samme grunn åpner jeg sjelden "herreguuuud - se hva som skjer-videoer på Youtube. Synet forblir i hodet.

Poeng. I tillegg; tenk på de som faktisk blir rammet av det faktiske russekortet? Som går hjem og legger seg på kvelden og bærer ordene med seg, fordi de vet at de var myntet på dem. Det er tristere enn at kontrollpanelet er litt ubehagelig, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:04   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg slette en prikk fra kontrollpanelet?

Jeg har noen røde prikker til overs, som jeg vanligvis deler ut i tiggetråder. Jeg er litt i tvil nett no, men om det er sterkt ønske så er jeg ikke vrang, altså!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no