Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-11, 09:10   #141
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012




+ denne tightsen i samme farge som tunikaene.


Der er 50 og 70% på alle varer hos http://www.mycinnamongirloslo.com/index.php
Kjøpte litt julegaver også.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:27   #142
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012


Julegaven til eldste er allerede i boks. Hun har ønsket seg den siden i fjor, så det blir nok glad frøken!

Til eldste

Til mellomste.

Minstemann fikk ullundertøy.

:gåroggjemmervisakortet:

Krem er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:29   #143
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Kvar kjøpte du alt dette?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:31   #144
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kvar kjøpte du alt dette?

Hvis du mener meg er jeg lettpåvirkelig og har vært her: http://komplettfritid.no/ Farlig, farlig...

Krem er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 15:40   #145
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.245
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Litt fra komplettfritid her også.



og en HH bukse til storebror, som ser ut som om den er utsolgt nå.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 17:02   #146
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Er MyCinnamonGirl-kjolene store i str? Hvis ikke er den jeg kjøpte til snuppa feilmerket. Jeg kjøpte str 12 år. Den ble tunika til meg i stedet gitt og jeg er ikke liten altså.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 20:48   #147
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Helle, her.

Er MyCinnamonGirl-kjolene store i str? Hvis ikke er den jeg kjøpte til snuppa feilmerket. Jeg kjøpte str 12 år. Den ble tunika til meg i stedet gitt og jeg er ikke liten altså.

Ja, de er litt store.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 20:57   #148
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Ja, de er litt store.


Så til en 7 åring som stort sett bruker str 128, hvilken str skal man velge ? 6-7 år høres så lite ut, men 8-9 blir definitivt for stort ??

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 21:21   #149
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Så til en 7 åring som stort sett bruker str 128, hvilken str skal man velge ? 6-7 år høres så lite ut, men 8-9 blir definitivt for stort ??

Tror jeg ville valgt str 8-9 år. Noen av modellene er greie selv om de er litt store. Men dersom det er lang arm, kan den fort bli litt lang på armene.
Jeg har kjøpt str 9-10 til min jente på 9 år som bruker str 134-140 i andre klær.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 22:18   #150
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Tror jeg ville valgt str 8-9 år. Noen av modellene er greie selv om de er litt store. Men dersom det er lang arm, kan den fort bli litt lang på armene.
Jeg har kjøpt str 9-10 til min jente på 9 år som bruker str 134-140 i andre klær.

Takk

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 22:54   #151
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

2 ullsett fra Janus. Coopmedlem-tilbud på Obs.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 08:07   #152
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Hadde nød-shopping på H&M i går:











+ tre bukser som var like kjedelige (stakkars barn, de får bare kjedelige klær)

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 29-08-11 kl 07:55. Årsak: Leif-oppretting
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 08:13   #153
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Og til Hvit:







(+ noen flere greier som jeg ikke finner bilde av, merkelig nok)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 12:35   #154
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Litt tøy fra H&M; greit barnehagetøy utover høsten + litt undertøy etc.





__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 24-08-11 kl 12:41.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 12:35   #155
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012







__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 24-08-11 kl 12:41.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 12:41   #156
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

...og som reserve:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 12:41   #157
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012


__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 13:25   #158
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Jeg har shoppet

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 14:16   #159
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Jeg har vært på Lindex:



Og en stripete trøye jeg ikke finner bilde av.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 15:15   #160
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Den var fin salt! Jeg liker så godt det mønsteret på skjorter. Gutten min er superfin i det!

Appelsin, likte klærne fra HM også, spesielt buksene!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no