Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva får din bedre halvdel til jul?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 19:51   #41
Flo
Aktiv
 
Flo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 107
Flo er litt kul
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Hva med en av disse?
http://www.amundsenoslo.com/
Mannen får The Solar Navigator til jul.

Denne så ut til å være noe for min mann!!!! Jeg er på desperat gavejakt, og han ønsker seg aldri noe... Kan du gi litt info om pris på klokka?? Så dyr ut...

Flo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 21:15   #42
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe. Han ønsker seg ingenting. Bortsett fra snille barn og villig kjærring Hvis det første ønsket går i oppfyllelse så følger det andre automatisk

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:46   #43
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Opprinnelig lagt inn av Flo, her.

Denne så ut til å være noe for min mann!!!! Jeg er på desperat gavejakt, og han ønsker seg aldri noe... Kan du gi litt info om pris på klokka?? Så dyr ut...

Den er dyr. Over 15.000,-.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 00:47   #44
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Han får første sesongen av MASH på dvd av meg og sokker fra Maia. Ikke verdens største julegavebudsjett i år

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 08:27   #45
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tenkte på navigasjonssystem til bilen; har ikke fastmontert i vår, så en portabel hadde vært greitt. Kanskje en Tom-Tom eller Sony?

Anbefaler Tom Tom! Har selv brukt den mye, og er veldig fornøyd. Eneste minuset er at ikke alle nye veier er oppdatert, noe som gjør at man av og til kjører midt ute på et jorde ol. i følge Tom Tom.


Selv vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe til mannen. Tror kanskje det blir en ny jakke.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 09:05   #46
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Siden han fylte året nå den 3 des så fikk han Thomson widescreen 20" tv som også ble julepresang... Dette har VI plassert på kjøkkenet nå

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 09:06   #47
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Anbefaler Tom Tom! Har selv brukt den mye, og er veldig fornøyd. Eneste minuset er at ikke alle nye veier er oppdatert, noe som gjør at man av og til kjører midt ute på et jorde ol. i følge Tom Tom.


Selv vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe til mannen. Tror kanskje det blir en ny jakke.

Anbefaler også Tom Tom

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 09:08   #48
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe. Han ønsker seg ingenting. Bortsett fra snille barn og villig kjærring Hvis det første ønsket går i oppfyllelse så følger det andre automatisk

Den var bra!!!!

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 09:40   #49
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Jeg aner virkelig ikke.
Han skal få et kyss.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:01   #50
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Jeg har funnet den perfekte gave. Men siden jeg er litt usikker på om han leser her eller ikke, så vil jeg ikke røpe det her.

Jeg er uansett veldig fornøyd med det jeg har kjøpt, og håper han setter pris på det.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:43   #51
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Han er vanskelig å finne på til. Men han ønsker seg et par bøker, og det skal han få. Ellers står det klær på listen. Men det må han være med og handle selv. Så det blir trolig ikke så superspennende...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:48   #52
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

En skidress, et par t-skjorter og en "innejakke".

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 13:26   #53
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 977
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Mannen min ønsker seg en ferdig Kanuttemasteroppgave til jul.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 13:33   #54
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?



Han skal få en sjøgrønn Bergans Stryn-jakke. Han gamle Norrøna holder faktisk på å ramle fra hverandre. Ellers skal jeg vel kjøpe noe hyggelig og romantisk, som vi begge kan ha glede av. Duftlys og klinemusikk?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 17:22   #55
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Jeg har kjøpt sesong 1 av Rome på DVD. Men jeg skal finne på noe mer, men jeg vet ikke helt hva det skal være, enda.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 17:34   #56
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Vi har de siste årene latt være å gi hverandre gaver og bruker heller pengene på en felles ting vi har lyst på begge to. Nå skal vi straks gå til innkjøp av en steamdusj og den er ikke akkurat gratis. Det blir dermed gaven vår.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:27   #57
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe. Han ønsker seg ingenting. Bortsett fra snille barn og villig kjærring Hvis det første ønsket går i oppfyllelse så følger det andre automatisk

Sånn er det her også.

Vi bruker å kjøper en symbolsk liten ting til hverandre. Har det vi trenger, og så lenge jeg har 0 i inntekt er økonomien lite å skryte av. Så i år er det mulig jeg må gi han sjekkhefte på tjenester. (Type: 1 sjokoladekake, 1 massasje, 1 BJ, 1 ligg osv.) Da tenker jeg han blir glad!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:35   #58
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

slalomutstyr

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:39   #59
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Mannen min får en opplevelsestur i gave til jul. Jobber med et par alternativer.

Enten så blir det en weekendtur til Lillehammer i forbindelse med Rally Norway, eller så blir det tur til Planica i forbindelse med verdenscup avslutningen i skiflyvning. Samme arrangement som Romøren fløy så langt i fjor.

Han kommer til å reise med en veldig god kamerat, så dette blir en skikkelig guttehelg!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 10:04   #60
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hva får din bedre halvdel til jul?

Han ønsker seg en skikkelig kniv, går en del i skogen. Og en tykk genser.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no