Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-13, 17:46   #241
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Samtidig med dette hylles overvektige kropper som et ideal.

Er du helt på bærtur? Hvor er det dette skjer? I populærkulturen? Blant modeller og skuespillere? I helseinformasjon? I skolegården? I nettavisenes kommentarfelt? På legekontoret?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 17:49   #242
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Folk er jo forskjellig, og hun har mann og familie som støtter henne, og pengene ruller inn, så da veier det vel tungt nok.

Forøvrig var jeg både sprek i kroppen og bloggendes i humøret etter mine første to fødsler, så for noen vil det vel gå helt greit vil jeg tro. Jeg kjenner igjen mye av det hun skriver nå mtp tiden etter mine to største ble født, så sånn sett er det flere av oss som levde på rosa skyer etter fødselen. Etter nummer tre ble født derimot, DA var jeg persilleblad da. Men det var jo ganske naturlig ettersom han kom så innmari mye for tidlig etter en lang usikker periode.

Jeg var også i en rosa boble altså, men hormonene herjet og jeg gråt for hver minste lille ting. Men klart, det var meg. Men jeg googlet henne og kom inn på alskens forum og blogger som diskuterer henne. Det er virkelig ekstrem hets hun blir utsatt for. Virkelige jævlige kommentarer, og det i mengder. Så nei, jeg forstår ikke at hun la ut dette bildet og i etterkant akker seg over hvor dumme alle andre er. Men det var vel disse pengene da..

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 17:56   #243
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Er du helt på bærtur? Hvor er det dette skjer? I populærkulturen? Blant modeller og skuespillere? I helseinformasjon? I skolegården? I nettavisenes kommentarfelt? På legekontoret?

http://www.adressa.no/familie-og-opp...cle8704133.ece

Ideal og ideal, greit nok, akkurat det ordet er kanskje ikke rett, men har du en kropp som er lettere overvektig så kan du få lov til å være stolt, du skal hylles og jordmødre går ut og sier at dette er sånn det er.

Når fotballfrua legger ut bildet av seg selv skal hun skjemmes, hun er usunn, et dårlig forbilde og jordmødre advarer mot henne.


I tillegg kan man se dette fenomentet på diverse forum, nettaviser osv. Overvektige kropper hylles, mens man rakker ned på beinranglene. At de tynne fortsatt brukes som modeller er oppe til debatt stadig vekk, mens overvektige modeller dras fram som helter. Osv osv..

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 18:00   #244
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

http://bodonu.no/kvinner-som-hater-kvinner/

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 18:36   #245
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg blir ganske sur av at dette reduseres til å handle om kvinner som hater kvinner. Der er ikke spesielt heldig å gå opp veldig lite i et svangerskap når man i tillegg er ganske liten fra før. Å skulle se ut som man er klar for bikinishoot fire dager etter fødsel, er ikke noe man bør trakte etter, det har ingenting med sunnhet å gjøre i det hele tatt. Gode gener -helt sikkert. Men jeg tror ikke det er sunt som i noe vi bør strebe etter som et ideal. I følge min jordmorkollega forsterkes ofte spiseproblematikk hos dem som allerede har et slikt problem når de blir gravide fordi de jo vet at kroppen nødvendigvis endrer seg under et svangerskap. Og det er da virkelig også forskjell på å være naturlig tynn og å kjøre beinhardt treningsregime gjennom et svangerskap. Jeg leser også bloggen hennes med jevne mellomrom og vet jo hvor mye hardt arbeid som ligger bak den sylslsnke kroppen.

Og at overvekt og former hylles er virkelig bare bullshit. Virkelig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:12   #246
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Til dere som får kommentarer på at dere er tynne; skjønner dere ikke at dette er et (dårlig) kompliment?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:18   #247
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Til dere som får kommentarer på at dere er tynne; skjønner dere ikke at dette er et (dårlig) kompliment?

Nei, det er det virkelig ikke. Jeg er dritt lei av å høre at kommentarer om hvor tynn (og stygg) en er, er komplimenter uansett, fordi "idealet er å være tynn". Den holdningen er faktisk noe av det som provoserer meg aller mest i hele verden, rett før jeg rødprikker deg for den der, Input.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:19   #248
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg skjønner såpass som at det er det virkelig ikke i alle tilfeller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:20   #249
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Til dere som får kommentarer på at dere er tynne; skjønner dere ikke at dette er et (dårlig) kompliment?

Veldig dårlig til tider. Ihvertfall for meg som barn og ungdom. Og når man sier sånt som; æsj, det er så ekkelt når lårene dine er så tynne eller du ser ut som et Biafrabarn, så gjør ikke det noe godt for selvtilliten. Jeg misunte de normalvektige veldig. De som ikke trengte genser over den tynne rompa og som ble sett på som kvinnelige. Heldigvis hadde jeg pupper, det reddet litt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:21   #250
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg har blitt kalt både tynn og for tynn. Det er ikke noe som svir noe særlig, synes jeg. Oftest sies det med omtanke, som at folk er litt bekymret for at man er pjusk og ikke får i seg nok mat. Da det ble kommentert at jeg var god og rund etter mitt andre svangerskap, derimot. Det likte jeg ikke, kjente jeg. Kjenner det ergrer meg fremdeles, enda det er mange år og mange kilo siden. Bak den type kommentarer ligger det ikke omtanke, men snarere en hentydning om at man har fråtset i mat, ligget for mye på sofaen, hatt litt dårlig selvdisiplin rett og slett.

Jeg sier ikke at tynne folk ikke blir, eller har rett til å bli, såret for kommentarer om kroppen sin. Klart de har det, på samme måte som overvektige. Men bak kommentarene til overvektige så tror jeg det ligger noe mer enn bare tanke for utseendet, det er en forakt fordi man mener overvekten skyldes rmanglende selvkontroll. Fråtsing, glupskhet og latskap. Man har selv skylden for å ha blitt sånn. Og det sårer mer. Det er egentlig en skikkelig slem og stygg tankegang, og jeg tror veldig mange tenker sånn. Jeg har gjort det selv.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:25   #251
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Må få sitere eit sitat eg såg på FB: "Det sier litt om hvor godt vi har det i dette landet når ukens største problem er at fotballfruen har flat mage."

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:27   #252
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg syns på ingen måte dette her er komplimenter. Ikke dårlige engang:

Nei, nå er du ALTFOR tynn. Et beinrangel. Det er ikke fint. Beina stikker jo ut på deg. Jeg syns synd på mannen din, han må jo skade seg på de knoklene dine. Damer skal ha litt å ta i. Bedre med litt for mye enn litt for lite. Det er jo ikke særlig kvinnelig å være så flat og tynn som du er nå.

(Fritt etter hukommelsen).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:28   #253
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Eg får stadig beskjed om at eg er for tynn, har for lite former, osv (trass i at eg har E-cup...). Eg får aldri inntrykk av at det er kompliment. Er bmi-normalvektig, men i nedre sjikt.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:29   #254
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nei, det er det virkelig ikke. Jeg er dritt lei av å høre at kommentarer om hvor tynn (og stygg) en er, er komplimenter uansett, fordi "idealet er å være tynn". Den holdningen er faktisk noe av det som provoserer meg aller mest i hele verden, rett før jeg rødprikker deg for den der, Input.

Altså, jeg har hatt BMI på 15 jeg, så jeg vet hvordan det er. Men unnskyld, det var ikke meningen å såre/skuffe/ellernoesånt. Jeg oppfattet det som et kompliment, men jeg burde jo skjønne at ikke alle andre gjør det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:29   #255
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Til dere som får kommentarer på at dere er tynne; skjønner dere ikke at dette er et (dårlig) kompliment?

Det e da alldeles ikke alltid folk mener det som et kompliment? Mange ganger blir det sagt i en litt formanende tone.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:33   #256
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns på ingen måte dette her er komplimenter. Ikke dårlige engang:

Nei, nå er du ALTFOR tynn. Et beinrangel. Det er ikke fint. Beina stikker jo ut på deg. Jeg syns synd på mannen din, han må jo skade seg på de knoklene dine. Damer skal ha litt å ta i. Bedre med litt for mye enn litt for lite. Det er jo ikke særlig kvinnelig å være så flat og tynn som du er nå.

(Fritt etter hukommelsen).

Jeg har fått lignende kommentarer når jeg var tynn.

Og "du ser jo ut som et anoreksiavrak, man kan jo stikke seg på albuene dine."
Eller når vi var ute å spiste.. "skal du ut å spy maten opp igjen nå?" his jeg tilfeldigvis måtte på do etter maten.
Det er ikke komplimenter altså! Folk tror virkelig de kan tillate seg hva som helst når de snakker til tynne mennesker.
Jeg var undervektig, ja, men jeg prøvde virkelig alt jeg kunne å legge på meg for å bli normalvektig.

Fotballfruen har et forskrudd fokus, og det er trist at hun er et så stort forbilde for så mange.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:36   #257
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg har vært både undervektig og overvektig. Helt ærlig ville jeg heller vært det første enn det siste, basert på egne opplevelser.

Men angående fotballkjerringa; Jeg forstår ikke vitsen med å legge ut bilder på insta av seg selv i undertøyet uansett, nybakt mamma eller ikke. Hvorfor ikke bare brette opp genseren om man vil vise magen?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:39   #258
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Uansett hva fotballdamen har gjort: Jeg syns ikke hun fortjener å bli hetset. Mobbing og hetsing er ikke greit, rett og slett.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:40   #259
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Ifølge instagram-kontoen hennes gikk hun opp 9 kg.
Er ikke det lite når hun er såpass slank fra før?
Ikke det at målet er å gå opp så mye, men for å kunne amme etterpå må man vel ha litt ekstra å tære på?

Jeg må innrømme (etter å ha følgt den famøse fotballfrue-tråden på Kg) at jeg ikke forventet annet enn ett slikt bilde fra henne.

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 19:44   #260
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg synes det er greit å problimatisere et kroppsfokus som er usunt, men det gjør det på ingen måte greit å hetse og sjikanere på nett.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no